اینورتر پنتاکس چیست؟

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

اینورتر پنتاکس چیست؟



ایتالیا در تولید انواع تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی مانند موتورهای الکتریکی، پمپ آب، اینورتر و ... شهرت جهانی دارد. یکی از این دستگاه ها اینورتر پنتاکس است. پنتاکس یکی از تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی است که محصولات آن در سراسر جهان شناخته شده است.

اینورتر پنتاکس برای نصب و استفاده از انواع موتورهای AC استفاده می شود. پمپ های صنعتی و انواع دیگر تجهیزات صنعتی. طراحی ماژولار و انعطاف پذیر اینورتر پنتاکس امکان استفاده از این ریموت کنترل را در صنایع مختلف می دهد.

اینورتر پنتاکس در بسیاری از صنایع از جمله صنایع شیمیایی، غذایی، نساجی، پلاستیک، فلز، معدنی، نفت، سیمان، آب و فاضلاب استفاده می شود و نقش مهمی در کنترل صنعتی و حفظ انرژی ایفا می کند. درایوهای پنتاکس با جدیدترین نرم افزارها و پارامترهای کامل، انواع ماشین های الکتریکی را در کاربردهای صنعتی ساده و پیچیده با کنترل پارامتر و کنترل سریع کنترل می کنند. عملکرد اصلی محصول کنترل فشار آب و کنترل سرعت موتور (یک بار و سه دقیقه) می باشد. برای خرید اینورتر پنتاکس می توانید به فنی مهندسی ثامن مراجعه کنید.

مشخصات فنی اینورتر پنتاکس

همانطور که گفته شد اینورتر در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و کاربردهای گسترده ای دارد. به همین دلیل است که پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرده است که نقش مهمی در صرفه جویی انرژی و مدیریت فرآیند دارند.

کنترل کننده سرعت موتور Pentax سری DSI 400 یک اینورتر کنترل بردار مدرن است که با تکنولوژی و ویژگی های پیشرفته طراحی و ساخته شده است. راه اندازی و کنترل با دقت. مبدل های گشتاور قدرتمند و قابل اعتماد پنتاکس به عنوان کنترل حلقه باز و بسته با رمزگذار برای بسیاری از کاربردهای صنعتی استفاده می شود. شامل انواع ماشین آلات صنعتی، بسته بندی مواد غذایی، جرثقیل، آسانسور، آسیاب، انواع کمپرسورها و نوار نقاله های مورد استفاده در حالت کنترل برداری و همچنین استفاده از اسکالر کنترلی V/F برای کنترل انواع پمپ ها، توزیع آب. ، بوستر پمپ ها، کولرها و فن های مورد استفاده در صنعت.

انواع اینورتر پنتاکس

اینورترهای پنتاکس در مدل های مختلف و در اندازه ها و فریم های مختلف تولید می شوند. در استفاده از تجهیزات مختلف از نظر کارایی و کارایی مشکلی وجود ندارد پس باید در انتخاب نوع آن دقت کنیم.

1- اینورتر پنتاکس DSI 400

کنترل سرعت موتور پنتاکس یا اینورتر پنتاکس مدل DSI 400 قابلیت به حرکت درآوردن الکتروموتورهای تک فاز تا 4 کیلو وات را دارد که برای اینورترهای پنتاکس که به صورت تک فاز به سه فاز قابل استفاده هستند مفید است. . - دوره های کارآموزی تمرینات ترانسفورماتورهای فاز در کارگاه هایی که به برق سه فاز دسترسی ندارند. علاوه بر این، اینورترهای سه فاز پنتاکس قابلیت استفاده از موتورهای الکتریکی تا 400 کیلووات را دارند.

2- اینورتر پنتاکس DSI 200

اینورتر پنتاکس DSI200 یک اینورتر کنترل برداری است که برای کاربردهای ساده و عمومی طراحی و ساخته شده است. این اینورترها در کاربردهای مختلفی مانند سیستم پمپ و فن، بوستر پمپ، تسمه نقاله و ماشین آلات بسته بندی و بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. سری DSI 200 دارای حالت های کنترلی وکتور و V/F می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های اصلی مبدل پنتاکس DSI 200 اندازه کوچک و نصب آسان آن است

کاربرد اینورتر پنتاکس چیست؟

قبلاً گفتیم که پنتاکس در انواع تجهیزات صنعتی و خانگی کاربرد دارد. کاربرد در صنایع و دستگاه های مختلفی از جمله پمپ اینورتر، اینورتر بوستر پمپ، اینورتر فن و تهویه، اینورتر کمپرسور، اینورتر تسمه نقاله، اینورتر بالابر، صنعت سیمان، صنایع شیمیایی، صنایع پلاستیک، صنایع نساجی، صنایع پتروشیمی و صنعت آب نشان داده شده است. خارج از. . . در آن به بهداشت و صنایع غذایی اشاره شده است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.