بهترین سایت برای عکاسی با هوش مصنوعی کدام است؟

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

بهترین سایت برای عکاسی با هوش مصنوعی کدام است؟


بهترین مکان برای ساخت عکس های هوش مصنوعی چیست؟ هوش مصنوعی در حال تغییر چشم انداز بسیاری از صنایع است و یکی از حوزه هایی که این فناوری در آن تاثیر بسزایی داشته است، حوزه تولید تصویر است. در مرحله بعد، بهترین مکان برای ایجاد عکس های هوش مصنوعی را به شما می گوییم تا بتوانید پتانسیل و خلاقیت خود را به حداکثر برسانید.

ابزارهای زیادی برای ایجاد عکس با هوش مصنوعی وجود دارد که می تواند متن را به تصویر تبدیل کند. این ابزارهای هوش مصنوعی راه بسیار خوبی برای تبدیل ایده ها یا مفاهیم به تصویر هستند و می توانند آن را در عرض چند ثانیه، حتی با یک گوشی هوشمند، انجام دهند.

با توجه به تعداد زیاد این ابزارها، این سوال برای شما هم پیش آمده است که بهترین سایت ایجاد عکس هوش مصنوعی کدام است؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله لیستی از بهترین سایت های تولید عکس هوش مصنوعی را برای شما آماده کرده ایم. ما مزایا و معایب هر یک از این ابزارها را بررسی می کنیم تا بهتر بتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

بهترین سایت برای ساخت عکس با هوش مصنوعی

مولد تصویر هوش مصنوعی ابزاری است که به شما امکان می دهد تصاویر واقعی ایجاد کنید. چنین ابزارهایی مبتنی بر الگوریتم های یادگیری عمیق هستند که با استفاده از مجموعه داده های بزرگ متشکل از مجموعه ای از تصاویر و توضیحات آنها آموزش داده می شوند.

ابزارهای تولید هوش مصنوعی را می توان برای کارهای مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال، ایده‌های طوفان فکری برای پروژه‌های خلاقانه، تصویرسازی ایده‌ها، کاوش در مفاهیم یا سناریوهای مختلف، یا صرفاً لذت بردن از کار با هوش مصنوعی، چه با لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند.

با استفاده از این ابزارهای سایت می توانید تصاویری از مکان ها، حیوانات، اشیاء، شخصیت ها، مدل های سه بعدی یا هر چیزی که فکرش را بکنید بسازید و آنها را با جزئیات و تنظیمات مختلف ویرایش کنید. ما را دنبال کنید تا بهترین سایت ویرایش عکس را توسعه دهیم.

Fotor اولین ابزاری که ما به عنوان بهترین وب سایت هوش مصنوعی معرفی می کنیم، Fotor است. Fotor اساسا یک ابزار ویرایش عکس آنلاین است که به تازگی یک ژنراتور هوش مصنوعی را معرفی کرده است و میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. استفاده از این ابزار بسیار آسان است. فقط دستورات متنی را وارد کنید و Fotor متن شما را در عرض چند ثانیه به تصویر تبدیل می کند. شما می توانید از این ابزار برای ایجاد تصاویر بسیار واقعی از چهره انسان، شخصیت های سه بعدی، هنر انیمیشن، نقاشی، پس زمینه و انواع هنرهای دیجیتال استفاده کنید.

بهترین ویژگی Fotor رایگان بودن آن است و می توانید تصاویر ایجاد شده را با وضوح کامل مشاهده کنید. این ویژگی برای کاربران حرفه ای و همچنین مبتدیان بسیار مهم است.

ویژگی های

2 مدل تبدیل عکس; متن به عکس، عکس به عکس

حالت برای تولید سریع عکس

امکان استخراج تصاویر از متن

9 سبک تبدیل مختلف

کافه شبانه

NightCafe محبوب ترین مبدل متن به تصویر در بازار است. این ابزار الگوریتم ها و گزینه های بیشتری نسبت به سایر ژنراتورها دارد و دارای دو حالت تبدیل است. یعنی تبدیل متن به عکس و استایل.

Text on photo: در این حالت شما به سادگی توضیحات عکس مورد نظر را وارد می کنید تا NightCafe به صورت خودکار بر اساس توضیحات شما تصویری از صحنه مربوطه ایجاد کند.

Restyle: تصویر خود را در NightCafe آپلود کنید تا آن را در یک سبک تصویر خاص بازیابی کنید.

NightCafe بر اساس یک سیستم اعتباری کار می کند. هرچه اعتبار بیشتری داشته باشید، می توانید عکس های بیشتری ایجاد کنید. با خرید یا شرکت در انجمن نایت کافه می توانید امتیاز کسب کنید.

مشخصات

راحتی در استفاده

پردازش تصویر با سرعت بالا

امکان ایجاد 5 تصویر مختلف در روز

امکان انتخاب از بین سبک های مختلف هنری

امکان ایجاد تصاویر با وضوح بالا برای چاپ

بازدید و WOMBO

Dream by WOMBO توسط یک استارت آپ کانادایی فعال در زمینه هوش مصنوعی به نام WOMBO ایجاد شده است و بسیاری آن را بهترین سایت برای ساخت عکس متنی با هوش مصنوعی می دانند.

استفاده WOMBO از رویاها بسیار شبیه به کافه شب است. برای ایجاد یک تصویر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عبارت و سبک هنری مورد نظر خود را برای این ابزار انتخاب کنید.

یکی از بهترین ویژگی های Dream این است که می توانید یک عکس را به عنوان مرجع بارگذاری کنید تا تصویر نهایی مشابه آنچه در ذهن دارید باشد.

ویژگی های

آسان برای استفاده

وجود اشکال مختلف هنری

ایجاد تصاویر نامحدود به صورت رایگان

امکان فروش تصاویر تولید شده به صورت NFT

FROM-E 2

DALL-E 2 یکی از مولدهای تصویر هوش مصنوعی پیشرفته است که توسط OpenAI توسعه یافته است. یعنی شرکتی که Chat GPT را ایجاد کرد. بنابراین DALL-E 2 پیشرفته ترین تولید کننده تصویر هوش مصنوعی موجود در بازار است که می تواند انواع تصاویر دیجیتال و مصنوعات را از متن ایجاد کند.

برای استفاده از این ابزار متن مورد نظر را وارد کرده و DALL-E 2 یک سری تصاویر بر اساس آن تولید می کند. شما می توانید از این ابزار برای ایجاد تصاویر، طراحی محصولات و ایجاد ایده های جدید برای کسب و کار خود استفاده کنید.

یکی از بهترین ویژگی های DALL-E 2 براش مخصوصی است که با استفاده از آن می توانید جزئیاتی مانند سایه ها، هایلایت ها، رنگ ها، بافت ها و غیره را به تصویر اضافه کنید.

ویژگی های

ایجاد چندین تصویر به طور همزمان در چند دقیقه

دقت و کیفیت تصویر بسیار بالا

امکان ویرایش تصاویر تولید شده

میانگین

Midjourney به عنوان بهترین سایت عکاسی با هوش مصنوعی برای سرعت و پردازش تصویر شناخته شده است. فقط یک دستور متنی را وارد کنید و Midjourney بقیه کارها را انجام خواهد داد.

بسیاری از هنرمندان از Midjourney برای ایجاد تصاویر برای تبلیغ کار خود استفاده می کنند. Theatre d'Opéra Spatial art ایجاد شده با این ابزار در مسابقه هنری در نمایشگاه ایالتی کلرادو موفق به کسب مقام اول شد و 20 اثر هنری دیگر را شکست داد.

در حال حاضر Midjourney بر روی سرور Dixword میزبانی می شود. برای استفاده از Midjourney باید به این سرور بپیوندید و از ربات های Discord استفاده کنید. درست کردن آن آسان است و می توانید آن را در چند دقیقه درست کنید.

کیفیت

یک قابلیت شروع ساده و راحت

توانایی ایجاد سریع تصاویر با هوش مصنوعی

تصاویر محصول با کیفیت بالا

امکان نمایش 4 عکس به صورت همزمان

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.