مشخصات فنی ورق فولادی

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

مشخصات فنی ورق فولادی


شاید نام تایرهای فولادی را شنیده باشید. ورق عرشه فولادی به عنوان عرشه سقف استفاده می شود که در دو نوع Roof Deck و Floor Deck می باشد. این سقف از چندین ورق گالوانیزه تشکیل شده است که برای نصب سقف استفاده می شود. قیمت این محصول نسبت به سقف های دیگر مقرون به صرفه است و همین امر باعث شده است تا از آن استفاده زیادی شود.

سقف عرشه فولادی یکی از جدیدترین انواع سقف و نوعی سقف مرکب است که وظیفه اصلی آن تحمل بار اسکلت ساختمان می باشد. این محصول برای سقف ساختمان های چند طبقه کاربرد دارد و با ورق گالوانیزه، پروفیل ذوزنقه ای و بدون استفاده از آرماتور در سقف ساخته شده است.

ویژگی منحصر به فرد صفحات عرشه فولادی این است که سبک وزن هستند و برای عملیات و نصب نیازی به شکل دهی ندارند. به طور کلی نصب سریع و آسان این نوع ورق آن را به یکی از محبوب ترین ورق ها تبدیل کرده است. تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد قطعات فلزی از جمله انواع صفحه مانند قیمت ورق mo40، قیمت صفحه رنگی، مشخصات و قیمت ورق گالوانیزه و غیره را بیابید.

طول ورق فولادی

سقف عرشه فولادی دارای قسمت های مختلفی است و ورق ذوزنقه ای گالوانیزه مهمترین قسمت این ورق است. طول ورق فولادی تقریبا از 1 تا 15 متر با توجه به ساختار و نیاز می تواند متفاوت باشد.

حدود 65 درصد از کل هزینه سقف به ورق گالوانیزه مورد استفاده بستگی دارد. اندازه و کیفیت دو پارامتری هستند که بر قیمت ورق های فولادی تاثیر می گذارند.

کیفیت بالای محصولات این شرکت؛ عرشه فولادی مطمئناً هزینه بیشتری خواهد داشت. سقف های فولادی وزن سبکی دارند که باعث کاهش هزینه ها و افزایش استحکام سازه می شود.

برای اجرای این نوع سقف از تیرهای کوچک چوبی استفاده می شود. این باعث می شود وزن نهایی سیستم حدود 22 کیلوگرم کاهش یابد. البته علاوه بر این مشکل سرعت اجرای این پوشش بالاست و این مشکل می تواند هزینه سیستم را کاهش دهد.

یکی دیگر از ویژگی های سقف عرشه فولادی مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی، رطوبت، باران، برف و حتی آتش سوزی است و استفاده از آن ظاهر کلی سازه را زیبا می کند.

استحکام سقف فولادی

همانطور که قبلا ذکر شد، سقف فلزی در برابر تأثیرات خارجی بسیار مقاوم است. سقف مشبک فلزی با توجه به ویژگی های خود و طراحی انجام شده در اجرا و بهره برداری از این نوع سقف از روش غیر قابل احتراق بهره می برد و در برابر آتش مقاوم می باشد.

سقف های عرشه فولادی با روکش گالوانیزه تولید می شوند و این باعث می شود در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده باشند. این سقف دارای قالب های دائمی است و در هنگام زلزله با اجسام در حال سقوط مواجه نخواهید شد.

حرف پایانی

در این مقاله در مورد سقف فولادی، استحکام آن، ابعاد سقف فولادی، طول سقف فولادی و موارد مشابه دیگر صحبت کرده ایم. این نوع سقف با توجه به مزایایی که دارد باعث کاهش هزینه های ساخت می شود. از آنجایی که قیمت پروفیل فولادی در طول روز و ماه متفاوت است. قبل از خرید نهایی بهتر است از قیمت روز سقف فولادی مطلع شوید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.