همه چیز درباره پرده برقی

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

همه چیز درباره پرده برقی


کرکره مغازه برقی یکی از درب های ضروری برای هر کسب و کار یا هر مکان و خانه ای است که می توان با خیال راحت از آن استفاده کرد. البته هر کدام از ما در خیابان یا جایی کرکره برقی دیده ایم، اما شاید شما هم به فکر خرید پرده برقی هستید و نمی دانید چه اطلاعاتی در مورد این پرده ها باید بدانید و هنگام انتخاب و خرید اشتباه نکنید. پرده برقی اگر تمام جزئیات پرده برقی را می دانید. در صورت تمایل بهتر است این مقاله را تا آخر بخوانید. پس با آقای لاک همراه باشید.

مشبک چیست؟

در زمان های قدیم برای محافظت از محل کار و خانه از وسایل زیادی استفاده می کردیم اما به مرور زمان از آهن و فولاد برای محافظت از محل کار و خانه استفاده می شد و افراد زیادی از این فلزات استفاده می کنند. چوب و برای محافظت از درب مغازه های خود تا حد امکان از آهن استفاده می کنند. کرکره اغلب در مغازه ها استفاده می شود و در تمام درب مغازه ها پرده های معمولی قرار می گیرد.

کرکره برقی

شارژرها یکی از رایج ترین و به روزترین شارژرهای موجود در بازار هستند. کمدها قبلا به صورت دستی باز و بسته می شدند، اما اکنون شارژر همه چیز را آسان کرده است، می توانیم با فشار یک دکمه پرده ها را باز و بسته کنیم.

کرکره برقی علاوه بر تسهیل باز و بسته شدن، امنیت را تا حد زیادی بهبود می بخشد. کرکره برقی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است که در زیر به توضیح مزایای استفاده از کرکره برقی می پردازیم.

خرید قفل-خرید دستگیره-خرید گاز-خرید دستگیره دیجیتال-خرید دزدگیر

انواع لت کرکره برقی

خرید قفل-خرید دستگیره-خرید گاز-خرید دستگیره دیجیتال-خرید دزدگیر

پرده های برقی دارای بوم های ساخته شده از متریال های مختلف می باشند و بسته به کیفیت پرده ها قیمت کرکره متفاوت است.

قوطی های آلومینیومی

خرید قفل - خرید دستگیره - خرید لولا - خرید دستگیره دیجیتال - خرید زنگ هشدار

سطل برقی با بال های آلومینیومی از شمش آلومینیومی ساخته شده است. این کاشی ها ضد خوردگی، سبک و مناسب برای مکان های پرتردد مانند غارها، مغازه ها و مناطق صنعتی هستند. با توجه به ویژگی های این پیکان، بیشترین فروش و پرکاربرد را برای تولید این کالاها دارد.

تیغه های پلی کربنات

چاقوهای پلی کربنات که تیغه های شفاف نامیده می شوند، مقاومت بسیار بالایی دارند، بنابراین در مناطق امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند. چاقوهای پلی کربنات علاوه بر مقاومت، دارای خواص دیگری مانند ضد زنگ، ضد خش و ضد حریق و همچنین رنگ های متفاوت هستند. به دلیل ویژگی های بسیار زیاد این چاقوها، قیمت بالاتری نسبت به سایر چاقوها دارند.

خرید کلید - خرید دستگیره - خرید لولا - خرید دستگیره در - خرید ساعت زنگ دار

تیغه های فوم گالوانیزه

تیغه های فوم گالوانیزه رنگ و طرح خاصی دارند به همین دلیل بیشتر در ساختمان های مسکونی و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. برخلاف تیغه های آلومینیومی، این تیغه ها ضد خش نیستند و در صورت خراشیدگی بال احتمال زنگ زدگی زیاد است، اما تیغه های گالوانیزه از آلومینیوم قوی تر و بادوام تر هستند.

انواع کرکره برقی

خرید کلید، خرید دستگیره، خرید لولا، خرید دستگیره دیجیتال - خرید زنگ هشدار

کرکره برقی انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری کنید. انواع پرده برقی عبارتند از:

خرید قفل – خرید دستگیره – خرید لولا – خرید دستگیره دیجیتال – خرید دزدگیر

بخش خاموش شدن برق

ورق های پلی کربنات الکتریکی

کرکره برقی آلومینیومی

کرکره برقی گالوانیزه با فوم

درب برقی گاراژ

کرکره برقی شفاف

کرکره برقی فلزی

کلید برق آکوستیک

سپر الکترونیکی شفاف

امروزه کرکره برقی پارکینگ ایپاکو بسیار محبوب شده است و از این نوع کرکره برای درب پارکینگ استفاده می کنند. همانطور که از عنوان آن پیداست، این نوع کرکره برای جلوگیری از آسیب دیدن درب های گاراژ و فولاد و آلومینیوم و آسیب پذیری آنها در برابر ضربه استفاده می شود.

یکی دیگر از انواع کرکره های برقی کرکره های صوتی هستند که شاید ندانید این نوع پرده ها به چه معناست و باید گفت که کرکره های صوتی نوعی پرده های عایق صوتی مناسب برای مشاغل و مناطق با صدای بالا هستند. زیاد.

اجزای شیر برقی

برای اینکه یک پتوی برقی به درستی کار کند، اجزای آن باید به خوبی کار کنند. قطعات پوشش الکتریکی:

تیغه کرکره برقی

محفظه کرکره برقی

کرکره برقی

گیج کرکره برقی

سوئیچ کنترل از راه دور

تابلو کنترل روشنایی الکتریکی

نکاتی برای خاموش نگه داشتن برق

طول عمر کرکره برقی به نگهداری آنها بستگی دارد. در اینجا چند نکته برای حفظ عملکرد صحیح پرده های خود آورده شده است، از جمله: 1. از کارکردن موتور استارت برقی بیش از سه بار خودداری کنید. برای باز و بسته کردن پانل، آن را کاملا باز یا بسته کنید و از نیمه باز شدن خودداری کنید. کنترل از راه دور کرکره برقی را در معرض نور مستقیم خورشید یا شرایط آب و هوایی شدید قرار ندهید. 4. هنگام شستشو یا تمیز کردن محفظه برق دقت کنید که آب به قسمت موتور محفظه نرود زیرا اگر آب به داخل موتور وارد شود باعث آسیب به محفظه می شود. 5. از اضافه کردن وزن بیش از حد به پنل خودداری کنید. 6. در مسیر سیم پیچ نباید هیچ مانعی وجود داشته باشد. 7. اگر کرکره برقی شما دارای بلبرینگ است نیازی به روغن کاری ندارید اما در غیر این صورت سالی یک بار کرکره برقی خود را روغن کاری کنید تا طول عمر پرده افزایش یابد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.