معتبرترین سایتهای فروش بک لینک و فروش رپورتاژ آگهی

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

معتبرترین سایتهای فروش بک لینک و فروش رپورتاژ آگهی

سایت تسمینو که از معتبرترین سایتهای فروش بک لینک و فروش رپورتاژ آگهی در ایران بشمار می رود، امکان خرید و فعالسازی آنی بک لینک را برای شما فراهم آورده است. به طور مثال اگر سایت شما یک سایت فروش لوازم حیوانات است، بهتر است برای خرید بک لینک در سایتهای حیوانات و محیط زیست اقدام کنید. این دامنه ها به واسطه فعالیتهای چند ساله و محبوبیت از لحاظ بک لینک ها اعتبار زیادی کسب کرده اند و بک لینک سایت های دانشگاهی می تواند به افزایش رتبه سئو و بالا بردن اعتبار دامنه شما کمک زیادی نماید. همینطور می توانید از منوی خدمات ما در سایت لینک بگیر دات کام، خرید رپورتاژ تخصصی را انتخاب نموده و از پکیجهای رپورتاژ آگهی تخصصی را با قیمت مناسب سفارش داده و رپورتاژ شما در سایتهای فعال ایرانی با بک لینک دائمی فالو قرار می گیرد. اما همانطور که در بالا ذکر کردیم باید به این نکته توجه داشته باشید که لینک های رپورتاژ فقط در یک صفحه از سایت درج میشوند، اما بک لین ک های خریداری شده میتوانند در صفحات متعددی از یک دامنه درج و در معرض دید مخاطبیت قرار گیرند. انتخاب هر یک از این دو روش بستگی به شرایط شما دارد، در واقع اگر بودجه محدودی دارید قطعا نمی توانید از هر دو روش استفاده نمایید به این ترتیب می بایست به توجه به شرایط خود روشی که به هدفتان نزدیک تر است را انتخاب نمایید.

پرداخت هزینه در روش بک لینک به صورت دوره ای بوده و برای رپورتاژ تنها یکبار پرداخت هزینه دارید. در مورد سرعت می توان اینطور نتیجه گیری کرد که بک لینک با توجه به شرایط تبلیغ دارای بازدهی سریعتری است. این موضوع در واقع به افراد گوشزد می کند که کیفیت مهم تر از کمیت است. اگر تجربه ای در زمینه خرید بک لینک نداشته باشید و اثرات مخرب آن را ندانید ممکن است به راحتی فریب این دست سایت ها را خورده و سئو سایت خود را برای همیشه از بین ببرید. همچنین لازم است بگوییم که خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی دو روش متفاوت در زمینه ی سئوی سایت ها می باشند و بنابراین برای استفاده از این دو روش باید با تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی آشنا بود. بک لینک در هر صفحه های مختلف تاثیر متفاوتی است یعنی در نهایت تعداد صفحاتی که دارای بک لینک هستند بسیار بیشتر از رپورتاژ است به این معنی که در رپورتاژ آگهی تنها در یک صفحه از لینک دهی استفاده می شود.

نوع دیگر ساخت بک لینک در فروم ها میباشد که شما با فعالیت نمودن در فروم های گوناگون و دارای رتبه خوب میتوانید لینک های خوبی دریافت نمایید که در این روش هم به شما توصیه میکنیم عجول نباشید به فرض مثال هفته ای 2 الی 3 لینک برای وبسایت خود ثبت کنید . این مجموعه لینک ها در صفحات سایت های دیگر گذاشته شده و در صورت کلیک روی آن ها مخاطبین را از لینک وب سایت های دیگر به وب سایت شما انتقال می دهند. همانطور که میدانید سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از ارکان اصلی بازاریابی دیجیتال به شمار میرود، و در دنیای سئو، بک لینک و رپورتاژ نیز از ارکان اصلی و مهم به شمار میروند. در این مقاله به اهمیت بک لینک و رپورتاژ آگهی در سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل، و همچنین به اهمیت بک لینک برای تقویت سایتهای محیط زیست و حیوانات اشاره خواهیم کرد. عنوان لینک (متنی که به هنگام نگه داشتن موس بر روی لینک ظاهر می شود) نیز به عنوان یک سیگنال مرتبط بودن ضعیف به کار می رود. و البته سایتهای در حوزه محیط زیست و حیوانات که محتوای مرتبط تری با محتوای سایت شما تولید می کنند.

البته در برخی سایتها اعم از سایت لینک بگیر دات کام، می توانید تا 5 بک لینک فالو هم در مطلب رپورتاژ خود قرار دهید. تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی علاوه بر میزان بازده نوع تعرفه آن نیز می باشد، به طور کلی قیمت مناسب یکی از مهمترین تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ ها از آن جهت بیشتر اهمیت دارند که موجب افزایش آگهی عمومی کاربران می شوند، به همین دلیل از آن ها به شکل ایمیل، پادکست، مقاله و … بازدهی و نتیجه گیری خرید بک لینک نسبتا سریع تر و بیشتر از خرید رپورتاژ آگهی است اما همین سرعت بیشتر بازدهی، نظر گوگل را هم بیشتر به خود جلب می کند و برای سئو سایت خطرناک تر است. موردی که بیشتر به چشم خورده است و همه با آن آشنا هستیم وب سایت ویکی پدیا میباشد که در مبحث لینک سازی داخلی به نوعی بهترین محسوب میگردد ، اگر ما بخواهیم ویکی پدیا را الگو قرار دهیم میتوانیم بگوییم لینک سازی داخلی هرچه بیشتر انجام گیرد به همان میزان تاثیر بیشتری خواهد داشت.

مشاهده وب سایت تسمینو:
https://www.tesmino.com/

۰ ۰

چگونه محتوای صفحات غیر فعال شده را از سایت ها کپی کنیم؟

معمولا صاحبان سایت ها از جاوا اسکریپت (JavaScript) سفارشی یا سایر ابزارها برای از کار انداختن کلیک راست روی صفحه سایت استفاده می کنند. اما این کار می تواند عملکرد کاربرانی که می خواهند از کلیک راست برای اهداف دیگری مثل جستجو در محتوای انتخاب شده یا قابلیت های دیگر استفاده کنند را هم مختل می کند.

در ادامه ما به بررسی بهترین و موثرترین روش ها برای کپی کردن محتوا از صفحات سایت هایی که کلیک راست در آنها غیرفعال شده می پردازیم. فقط یادتان باشد که از این روش ها برای سرقت محتوا استفاده نکنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.