قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی


اگر می خواهید از قیمت های خرید و فروش املاک در قبرس شمالی یورومای مطلع شوید، بهتر است ابتدا انواع املاک و هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه مشاهده کنید.

انواع مسکن با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

املاک آماده

خواص آماده استفاده است. و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر ملکی آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری کنید، معمولا زمان پرداخت اقساط بدون بهره را خواهید داشت. اما دارایی های خریداری شده از یک شخص فقط به صورت نقد قابل معامله است.

پیش خرید ملک

ساختمان واقعی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت دارد و در حین برنامه ریزی زمان تحویل خود را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد تا تاریخ تعیین شده، شرکت جریمه شما را پرداخت خواهد کرد. (هیچ کمبودی در تحویل در قبرس شمالی مشاهده نشد. فقط پروژه هایی که دوره ساخت آنها مصادف با بیماری همه گیر کرونا بود، با چند ماه تاخیر تحویل داده شدند، در حالی که شرکت ساخت و ساز خسارت وارده به اموال را پرداخت کرد).

از جمله مزایای پیش خرید باید به خرید با قیمت بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی پروژه و همچنین امکان فروش و تحویل ملک اشاره کرد. . حتی قبل از اینکه آماده شود.

تصاویر نشان داده شده توسط سازنده مدل های سه بعدی هستند که ارتباط نزدیکی با ساخت پروژه دارند. در بیشتر موارد، تصویر ایجاد شده از تصویر سه بعدی بهتر است. بنابراین بستگی به تصاویر ارائه شده دارد.

انواع املاک مسکونی بر اساس ساخت و نوع

آپارتمان یک خوابه

این نوع ملک معمولاً قیمت کمتری نسبت به سایر انواع ملک دارد. آنها امکانات رفاهی ندارند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. موقعیت آنها بیشتر در مرکز شهر است و برای کارمندانی که ماشین یا شاگرد خود را ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

اقامتگاه با چندین برج با امکانات هتل

این شهرک ها از نظر قیمت و امکانات رفاهی و همچنین شرایط پرداخت مورد توجه بسیاری از خریداران است. مجتمع های عظیمی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این ساخت و سازهای عظیم هستند. شرایط اقساط بدون بهره تا 84 ماه در بسیاری از این پروژه ها موجود است و این یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شود.

امکانات در این پروژه ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن بدنسازی مجهز، استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. دیگر برای یک زندگی آرام و شاد ضروری است.

خانه شهری دو طبقه مسکونی

بسیاری از مناطق قبرس شمالی به دلیل حفاظت از جزیره مجاز به ساخت بیش از دو طبقه نیستند. از جمله مناطقی مانند Snetpe و اطراف، و Yeni Boaz و Otoken و اطراف. در این مناطق تنها 35 درصد ساخت و ساز مجاز است و سازندگان مجبور به ساختن ساختمان هایی مانند پارک، تفرجگاه، محوطه باربیکیو، مراکز بهداشتی، پارک و مکان های دیگر در مناطق دیگر هستند. نکته جالب برای خریداران این است که از آنجایی که اسناد ملکی در قبرس شمالی ارزشمند است، سهم صاحبان زمین در این پروژه ها بالاست.

در قدرالسهم تعداد خانه‌ها بر مساحت کل پروژه تقسیم می‌شود، بنابراین مالکان این ساختمان‌ها نسبت به پروژه‌های برج، سهم بسیار بیشتری از زمین دارند.

این شهرک ها معمولاً خانه های کاملی هستند و معمولاً نزدیک به ساحل هستند (چون مکان های نزدیک ساحل را نمی توان بیش از دو طبقه ساخت). کالاهای سفید از سوپرمارکت تا ایستگاه شارژ ماشین برقی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت تمیز، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، برای بسیاری از افرادی که به دنبال یک زندگی راحت و آرام هستند، جالب است. ویلاهای ساخته شده در اسنتپه مجلل و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آنها انگلیسی و آمریکایی هستند. ما در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی طیف گسترده ای از ویلاها را برای شما داریم. نرخ ویژه اکثر آنها با ما است و از ویلاهای اقتصادی گرفته تا ویلاهای لوکس با توجه به سلیقه و شرایط شما در فایل های یورومی موجود است.

سوالی که بسیاری از عزیزان می پرسند: خرید ملک آماده بهتر است یا فروخته شده؟

اگر نگران مشکلاتی مانند تاخیر در تحویل کالا یا فروش ملک پیش خرید شده خود به افراد متعدد هستید، باید بدانید که در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباه هستید. فروش ملک در قبرس شمالی یورومای از سرمایه گذاران و خریداران ملک حمایت می کند. و علاوه بر اعطای امتیازات استادیوم و اسناد نجیب، پس از پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، شناسه ملک را نیز برای شما صادر می کنند و پس از دریافت شناسه ملک یا مدارک در دفتر تاپو قبرس شمالی، هیچ کس دیگری نمی تواند آن را خریداری کند. . و ملک خود را بفروشید.

همچنین دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را در بانک از سازندگان مسدود می کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی از محل بلوکه شده خسارت به سرمایه گذاران پرداخت کند.

اگر قصد خرید ملک برای سرمایه گذاری، زندگی یا هر دو را دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه به راحتی در دسترس نیستند و قوانین ملک و مهاجرت در قبرس شمالی روز به روز سخت تر می شوند. با این مزیت بزرگ که قوانین جدید در زمان حال با زمان گذشته لحاظ نخواهد شد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.