8 روش بهبود فالوور اینستاگرام

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

8 روش بهبود فالوور اینستاگرام

 

آبشار شیراباد ۲. کیفیت بالا: تمامی فالوورها و لایکهایی که از ما تهیه میکنید، کاربران واقعی و فعال هستند. پنل فالونیکس معتبرترین و بهترین پنل خدمات شبکه های اجتماعی می باشد و که خدمات متنوعی را در دسته بندی های جداگانه و سرورهای متفاوت با قیمت های منصفانه به کاربران ارائه میدهد.شما با خرید فالوور ارزان همراه با هر سفارش درصدی هدیه نیز دریافت خواهید کرد. اما در این بخش به بررسی برخی قوانین مهم در خرید خدمات شبکه های اجتماعی می پردازیم.لطفا با دقت قوانین را خوانده و پیش از ثبت سفارش به آنها توجه کنید. حال ربات منویی را در اختیار شما قرار می دهد که دارای گزینه های متنوعی است. اگر به دنبال فالوور واقعی هستید وب سایت پک فالوور مرجع خرید فالوور ایرانی واقعی ارزان هست پس شک نکنید در خرید خودتون , ما بهترین و با کیفیت ترین سرویس رو در اختیار شما با قیمت بسیار پایین یعنی نمایندگی قرار داده ایم شما می توانید سرچ کنید و قیمت ها رو مشاهده کنید ,پس از این فرصت استفاده کنید . زمانی که مخاطب از بیرون به پیج شما نگاه میکند و یا تصمیم به خرید یک محصول از محصولات شما را دارد، حتما به پروفایل شما نگاه خواهد کرد تا ببیند شما چقدر واقعی هستید؟

برنامه اینستا همانطور که در جریان هستید از جمله بهترین برنامه های در حوزه سوشال مدیا میباشد که در این دوره توانسته به نوعی خود را با زندگی مردم یکی کند. سعی کنید از برنامه های ایرانی برای شناسایی فالوورای فیک پیج تون استفاده کنید. وقت تون رو الکی سر اپلیکیشن های خارجی یا برنامه های رایگان هدر ندید. چند وقت پیش تبلیغ کردم فکر می کنم برام فالوور فیک زدن نامردا. راه دیگر برای هدف قرار دادن مخاطبان، جذب افرادی است که یک یا چند اینفلوئنسر را در اینستاگرام دنبال می کنند. همچنین، ارتباط با دیگر کاربران و شبکه های اجتماعی، تبلیغات در شبکه های دیگر و همچنین استفاده از روش های تبلیغاتی اینستاگرام،خرید فالوور نیز می تواند به شما در افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام کمک کند. روش ها و راهکار هایی موثر در جذب مخاطب و افزایش فالوور اینستاگرام به صورت وافعی شامل موارد و نکات بسیاری می باشد که ذکر تمام آن ها در یک مقاله نمی گنجد . خرید فالوور نیز مانند هر خرید اینترنتی دیگری نیاز به رعایت قوانینی دارد که بصورت کامل در صفحه قوانین فالونیکس ذکر شده است. روش های مختلفی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. تبلیغات هدفمند یکی از روش های جذب فالوور است. برای افزایش فالوور اینستاگرام، می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید. دوم اینکه از اپلیکیشن ها، سایت ها و ربات های اینستاگرامی برای این کار استفاده کنیم. اگر یک برند را می سازید، در این زمان، تبلیغات اینستاگرامی بسیار سودمند هستند. شما هم اگر در اینستاگرام پیج دارید و قصد فروش کالا و خدماتتان را دارید می توانید هم اکنون بازار کار خود را گسترش داده و با افزایش فالورهایتان فروش تان را افزایش دهید. از زمانی که مسئله کسب و کار و بیزنس به اینستاگرام اضافه شده است و افراد از طریق اینستاگرام شروع به کسب درآمد کرده اند اهمیت افزایش فالوور بسیار پر رنگ تر شده و برای بسیاری از افراد مهم می باشد ، چه پیج های بیرنسی و چه پیج های ساده وجود فالوور زیاد اهمیت بالایی دارد چرا که افرادی که صاحب پیج های بزرگ هستند از طریق فالوور کسب درآمد میکنند و افراد ساده نیز با داشتن فالوور زیاد هم می توانند از این طریق شروع به انجام تبلیغات کنند و درآمد زیادی را بدست آورند .

اگر میزان لایک نسبت به تعداد فالوور یک پیج بسیار پایین باشد باید بدانید که تعداد نه چندان کمی فالوور غیرواقعی در این پیج وجود دارد. سلام آره واقعا فالوور فیک خیلی نرخ تعامل رو پایین میاره و در نهایت باعث نابودی پیج میشه. تبادل شات یکی از هدفمندترین نوع تبلیغات اینستاگرام است که میتواند نرخ تعامل پیج را افزایش دهد. در صورتی افزایش فالوور اینستاگرام به نتیجه می رسد که بدانید کاربر شما چه رفتار و سلیقه ای دارد. در واقع راه های مختلفی برای افزایش فالوور واقعی وجود دارد که یکی از بهترین و مطمئن ترین این راه ها، خرید فالوور واقعی برای پیشرفت در اینستاگرام می باشد. یعنی دیگر لایک های دریافتی و یا ویویی که برای پست ها می گیرید با تعداد فالوورها هماهنگی نداشته کمتر است. برای مثال شرایطی را تصور کنید که خودتان تصمیم به خرید از اینستاگرام دارید و زمانی که برای خرید اقدام میکنید، با تعداد صفحات بسیاری مواجه میشوید که برخی از آنها تعداد فالوور بالا و برخی دیگر تعداد فالوور کمتری دارند. همان طور که دیدیم فالوورهای فیک می توانند برای کسب و کارتان فاجعه ساز باشد. خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین روش های حاضر در جهان می باشد که از طریق آن می توان در مدت زمان بسیار کم ، به سرعت و با بهترین کیفیت صاحب فالوور های فعال و واقعی شد البته جدا از مطلب فالوور ها دسته بندی متفاوتی دارند که هر فردی متناسب با کسب و کار خود می تواند اقدام به خرید آنان کند در این مقاله سعی داریم به علل ها و دلایل خرید فالوور اینستاگرام اشاره کنیم تا شما با این پروسه بیشتر آشنا شوید . 1. مناسب افرادی که می خواهد در مدت زمان کم صاحب تعداد بالای فالوور با قیمت مناسب شود . یکی از مزایای خرید فالوور اینستاگرام جلب اعتماد کاربران اینستاگرام می باشد ، افراد فعال در اینستاگرام که صاحب پیج های فروشگاهی هستند می دانند که تعداد بالای فالوور یکی از ملاک های ایجاد کننده اعتماد برای کاربران اینستاگرام می باشد ، چیزی که بدست آوردن آن برای پیج های مختلف کمی سخت می باشد و نیاز به فعالیت بیشتر و زمان طولانی تر دارد ، پس خرید فالوور اینستاگرام سبب اعتماد مخاطبان اینستاگرام نسبت به پیج شما میشود.

همین امر به راحتی می تواند به شما کمک کند که حتی بدون استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک بتوانید متوجه شوید که تعداد زیادی فالوور غیرواقعی در پیج خود وجود دارد. از ان مزایا می توان به این اشاره کرد که فالوور های شما هیچ ریزشی ندارد و با وجود اکانت های شبیه، به اکانت های فعال ارزش و اعتبار پیج تان بالا می رود. اگر به سراغ وبسایت اینستاگرام رفتهاید، به محض ورود به حساب کاربری خود نوار جستجو را در بالای فید مشاهده خواهید کرد. تعداد بالای کاربران، رایگان بودن این پلتفرم و بازدهی بالا تبلیغات، از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن در دنیای تبلیغات است. اینستاگرام یک شبکه بزرگ مجازی می باشد که محبوبیت زیادی را جذب کرده است این فضا نه تنها برای ارتباطات و همچنین سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت استفاده می شود بلکه شبکه بزرگی برای بدست آوردن درآمد محسوب می شود تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام از طریق صفحات خود شروع به کسب درآمد کرده و اینستاگرام منبع درآمدی آنان محسوب می شود که سقف درآمدی که از اینستاگرام بدست می آید بسیار بیشتر از حد تصور می باشد ، در نتیجه شما می توانید با ایجاد یک صفحه و قرار دادن محتواهای خود و شغل و برند مخصوص به خود صاحب فالوور ها و دنبال کننده های زیادی شوید و از این مسیر به درآمد برسید . البته اینستاگرام در نسخه های جدید خود برخورد سخت گیرانه ای را با صفحه هایی که از ربات ها استفاده می کنند ، اعمال کرده است . از هر برنامه ای واسه این کار استفاده کردم فایده نداشت تا اینکه با ربات اینبو آشنا شدم. با توجه به اینکه تنها مهارت این افراد قدت سخنوری و متقاعد سازی افراد کم اطلاع بود، افرادی با این پتانسیل وارد دنیایی جدید با اقیانوسی از اطلاعات و اخبار شدند و در طرف مقابل افرادی که اطلاعاتی از این بازار ندارند و به دنبال یک شبه میلیاردر شدن هستند.

سین استوری هام کم شده. باید کم کم به فکر این باشید که خارج از اینستاگرام صدای خود را به گوش دیگران برسانید. شبکه اینستاگرام دارای 1 میلیارد کاربر فعال است، فکر کنید در بازاری مغازهای ایجاد میکنید که در آن یک میلیارد مشتری وجود دارد، هر چه مشتریهای بیشتری را جذب کسب و کار خود کنید درآمد بیشتری خواهید داشت، افزایش فالوور اینستاگرام نیز به مانند افزایش مشتری در این بازار است؛ اما نکتهای که هائز اهمیت است آن است که محتوی خود را با معیارهای درست و به روش صحیح در این بازار ارائه کنید. یکی از بهترین روش های افزایش هدفمند و واقعی فالوور در اینستاگرام استفاده از ربات می باشد . برخی از پیج های فیک توسط ربات ها اداره می شود. میانگین میزان مشارکت اینستاگرام برای برندها در سال 2014 چیزی حدود 58 برابر بیشتر از فیس بوک بود. اولین قدم برای افزایش فالوور اینستاگرام، ایجاد محتوای جذاب و جذب کننده است. در اینترنت مقالههای زیادی در رابطه با افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام وجود دارد. بسیاری از کاربران این سوال را می پرسند که خرید و فروش پیج اینستاگرام چه فرقی با خرید فالوور دارد؟ در مقاله های قبلی تمام فنون یک پیج موفق در افزایش فروش را گفتیم. با توجه به زیاد بودن تعداد وب سایت های فروش فالوور ، و همچنین وجود فالوور های فیک اعتماد کردن کاری سخت می باشد در نتیجه قبل از خرید بایستی به وب سایت های معتبر و بزرگ و مراجعه کنید و برای رونق کسب و کار خود حتما فالوور واقعی و فعال خریداری کنید ، برخی از وب سایت ها با نام خرید فالوور واقعی به شما فالوور فیک عرضه می کنند فالوور فیک می تواند به کسب و کار شما آسیب بزند ، برای همین است که اکثر خریداران فالوور این سوال را دارند که آیا خرید فالوور واقعی امکان پذیر است یا خیر !

برای این کار کافی است که نام لوکیشن مورد نظر را در نوار جستجو وارد کرده و در اپلیکیشن به سراغ تب Places یا در وبسایت به سراغ لیست کشویی بروید. 3. افرادی که زمان کافی برای افزایش فالوور ندارند . برای این کار ابتدا باید به لیست دنبال کنندگان خود بروید و اکانت هایی که فیک به نظر می رسند را پاک کنید. خیلی از ما ها که در اینستاگرام فعالیت میکنیم نگران این هستیم که فالوور هایی که جذب پیجمون میشوند واقعی هستن یا فیک ، احتمالا هدف اولیه طراحان اینستاگرام، کوین سیستروم و مایک کرایگر، همین بوده است. فالوور فیک هیچ تعامل (لایک، کامنت و سیو) با پیج شما ندارد و نمی تواند هدف نهایی شما را از فروش برآورده کند. یعنی می توانید تعداد لایک، کامنت و موارد این چنینی پیج های مشکوک را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید، پیج مورد نظر فیک است یا خیر. اگر میخواهید آمار پیج خود را بالا ببرید میتوانید از خدمات متنوع اینستاگرامی فالونیکس شامل : خرید فالوور، خرید لایک، بازدید استوری، بازدید پست، خرید کامنت، خدمات اکسپلور، ریچ و ایمپریشن و … هنوز هم کاربران علاقهمند به قرعه کشی و دریافت جایزه هستند، پیج های اینستاگرامی محبوب در بسیاری از اوقات به جای صرف هزینه های سنگین تبلیغات مسابقه ترتیب می دهند و از کاربران می خواهند که پیج را به دوستانشان معرفی کنند. با استفاده از این مقاله می­توانید، دنبال شونده های پیج خود را حذف کنید همچنین با حذف فالور ها در این برنامه ­ی محبوب آشنا خواهید شد.

به صورت کلی برنامه های افزایش فالوور و لایک مانند یک واسطه بین شما و افراد واقعی دیگر که از آن استفاده می کنند، هستند. و خرید بازدید گوگل ارزان قیمت که 99 درصد سایت های دیگر این نوع بازدید را می فروشند. یکی شون می گفت پلن های پولیشون واقعا کار می کنه. حالا واقعا نمی دونم چطور باید این فالوورهای فیک رو شناسایی کنم و پاک شون کنم. واقعا اگر فالوور فیک داشته باشه پیج تون داغون می کنه پیج تونو پیج من حدود ۸۰۰۰ تا فالوور فیک داشت وقتی پیداشون کردم و پاک کردم شون انگاری پیج جون گرفت دوباره نرخ تعامل پیج ام بالا رفت استوری هام ویوهاش ۴ ۵ برابر شد. بازدید پست و استوری ها تون رشد عجیبی پیدا میکنه. وب سایت های گوناگونی وجود دارند که مشغول فروش فالوور هستند شما حتما باید به اعتبار سایت دقت کنید ، و فالوور واقعی خریداری کنید ، یکی از نکات مهم برای انتخاب وب سایت برای خرید فالوور توجه به خدمات آن می باشد بایستی سایت مورد نظر علاوه بر فالوور خدمات دیگری نظیر لایک ، کامنت ، ویو ، ویو استوری و… برای من فالو بر اساس منطقه به شدت اهمیت داره. بهتر است از هر شبکه ویدیو محوری که می دانید برای بارگذاری فیلم های خود استفاده کنید. درست است که با استفاده از روش های گوناگونی مانند استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک می توانید فالوورهای فیک پیج را بشناسید و نسبت به حذف آن ها اقدام کنید. در ادامه ، در مقاله دیگری با سایر روش های تاثیر گذار در این حوزه آشنا خواهیم شد .

فالوور واقعی به کاربران واقعی اینستاگرام گفته می شود که وجود حقیقی دارند و جذب صفحه اینستاگرامی شما شده اند، محتوا و پست های شما را با علایق، حوزه کاری، سلیقه، نیاز و یا هدف خود مطابق یافته اند و از این رو صفحه شما را دنبال می کنند. روش های آسانی مانند خرید فالوور و استفاده از ربات ها وجود دارند که می توانند تا حدی برای افزایش فالوور به شما کمک کنند اما برای ادامه روند فعالیت به صورت حرفه ای مخصوصا برای کسب و کارهای اینستاگرامی که احتیاج به مشتری واقعی دارند ، راهکار های موثر دیگری نیز وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد . یکی از روش های موثر برای افزایش فالوور اینستاگرام تولید محتوا است. یکی از دلایل عمده خرید فالوور استفاده برای ارتقا پیج ها می باشد ، افراد زیادی در سراسر دنیا از اینستاگرام استفاده می کنند و بیشتر قشر جوان از ان استفاده میکنند ، کاربران اینستاگرام که مشغول بیزنس در اینستاگرام هستند باید از وبسایت های مطمئن خرید انجام دهند ، در ادامه با خرید فالوور می توانند افراد زیادی را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنند . یک وبسایت خوب برای خرید فالوور، امکان مشاوره قبل از خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده و به سوالات آنها پاسخ میدهد. رباتهای اینستاگرام هیچ درکی از موضوع تصاویر یا ویدیوهای منتشر شده در صفحات شما ندارند به گونهای که آنها فقط بر اساس هشتگهای زیر پست، کامنت های پیش فرضی را برای آن ارسال میکنند.

این اپلیکیشن علاوه بر افزایش فالوور پیج شما، برای لایک و بازدید پست و استوری نیز کاربرد دارد. این بهتنهایی باید شمارا وسوسه کند که ببینید اینستاگرام چگونه میتواند برای شرکت شما، کسبوکار شما و برند شما مفید باشد. خرید فالوور فیک اینستاگرام یک راهحل بسیار عالی برای جلب توجه کاربران است! کاربران اینستاگرام اولین کاری که در زمان بازدید پروفایل اینستاگرام شما انجام میدهند، مشاهده تعداد فالوور پیج اینستاگرام شما است. این ربات هوشمند که به تازگی هسته خود را آپدیت کرده، می تواند به راحتی حذف فالوور فیک را در پیج شما انجام دهد. بررسی تحلیلهای اینستاگرام، امکان بهبود و افزایش فالوورهای شما را فراهم میکند. با دانلود برنامه افزایش فالوور واقعی رایگان می توان تعداد زیادی فالوور و لایک به دست آورد. • در مرحله آخر محتوای پست مدنظر شما، در حال دانلود و ذخیره در گالری با استفاده از برنامه InstaSave می باشد. استفاده از هشتگهای مرتبط با محتوای شما، امکان دسترسی به مخاطبان و جذب فالوورهای جدید را افزایش میدهد. هرکدام از این راه ها به شما کمک می کند تا با حذف فالوورهای فیک از پیج شما، با معایب حضور این فالوورهای روح در پیج مواجه نشوبد. پس حتما توضیحات هر سرور را بخوانید تا متوجه این موارد شوید. اگر شما همیشه بخواهید از یک نوع فالوور برای پیج خود استفاده کنید قطعاً نتیجه دلخواه نخواهید گرفت و یا هزینههای سنگینی را باید متقبل شوید. برای فعالسازی دوباره، درون وبسایت اینستاگرام لاگین کنید. برای آگهی دقیق از ابعاد استاندارد پستهای اینستاگرام توصیه میکنیم به مطلب سایز پست اینستاگرام مراجعه کنید. چه محصولی بفروشید چه محتوایی غیر کالایی برای فروش تولید کنید، باید بدانید که مخاطبان تان مسابقه و هدیه گرفتن را بینهایت دوست دارند.

اولین قدم قبل از هر کاری دقت در انتخاب تصویر پروفایل می باشد ، زیرا اولین گزینه ای ست که مخاطبان شما قرار است ببینند . قرار دادن آدرس اینستاگرامتان در صفحه درباره ما یا تماس با ما روش موثری خواهد بود زیرا این صفحات جزو پربازدید ترین صفحات در وب سایت ها می باشند . همان طوری که در بخش های قبلی اشاره کردیم یکی از دلایلی که باعث ثابت باقی ماندن تعداد فالوورهای یک صفحه در اینستاگرام می شود، تکراری بودن روش مدیریت است. 6. افرادی که صاحب پیج های خدماتی هستند . افرادی که با افزایش فالوور و گسترش پیج درآمد دارند اصولا یا به صورت واقعی و یا به صورت خرید طرفدار فالوور های خود را بالا میبرد تا بتواند پیجی مطمئن و پرطرفدار را داشته باشد. فالونیکس پرسرعترین پنل اینستاگرام و خدمات شبکه های اجتماعی ارزان است که با ارائه خدمات متنوع و سرورهای زیاد همراه با ارسال آنی و پشتیبانی منظم توانسته جایگاه خوبی را در بین کاربران خود کسب کند.همینطور کاربران میتوانند از طریق api به سرویس های ما وصل شده و اقدام به فروش در سایت خود کنند. جالب است بدانید که اپلیکیشنهای ادیت و طراحی عکس هم میتوانند شما را در این بخش از جذب فالوئر کمک کنند؛ اپلیکیشنهای محبوبی مثل Photo Editor Pro، از این قبیلاند. این گونه افراد بهتر میتوانند شما را پیدا کنند. شما با ثبت نام در پنل اینستاگرام فالونیکس میتوانید به بخش سفارشات دسترسی داشته باشید و وضعیت هر سفارش خود را مشاهده کنید یا برای پشتیبانی تیکت ارسال کنید.همینطور در آپدیت جدید پنل میتوانید سرعت ارسال هر سرور را براساس 100 سفارش آخر تکمیل شده بصورت دقیق ببینید تا متوجه شوید کدام سرور سرعت بیشتری دارد. فالوور فیک خارجی اینستاگرام در فروشگاه اینترنتی ایرانی فالو با قابلیت تحویل فوری به معنی شروع تحویل بلافاصله پس از ثبت سفارش است.

این به این معنی است که بایو، لوگو، نام، نام کاربری، محتوای مرتبط، داشته باشید. و به این معنی نیست که هفته ها قبل از شروع کار باید تمرین سخت داشته باشید. آیا میخواهید فالوور واقعی و فعال داشته باشید؟ ۱. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل iOS یا اندروید خود باز کرده و پستی که میخواهید با فالوئرها به اشتراک بگذارید را پیدا کنید. آیا میخواهید با استفاده از اینستاگرام، بیشتر دیده شوید و اعتبار خود را افزایش دهید؟ اکثر این فالوورها، ایرانی هستند و می توانند تعامل پیج شما را افزایش دهند. در واقع، فعالیت فالوور واقعی بر افزایش نرخ تعامل صفحه اینستاگرام شما تاثیر مثبت میگذارد. اپلیکیشن followers insight for Instagram: این برنامه علاوه بر دادن آمار و اطلاعات پیج، می تواند فالوورهای تقلبی شما را هم پاک کند. اگر می خواین فالوورهای فیک تون رو پیدا کنید و حذفشون کنید حتما از یه برنامه معتبر برای این کار استفاده کنید. می تونید از برنامه های ایرانی رای شناسایی فالوورای فیک تون استفاده کنید. بهترین برنامه تشخیص فالوور فیک در حال حاضر ربات اینبو هست. من یه پیج کاری دارم که ۸۶ کا فالوور داره حدود ۳۵ کاش فیک هست. من حدود ۱۷ هزار فالور فیک تو پیجم داشتم که واقعا نابود کرده بود پیجم رو. الان خیلی نرخ تعامل پایین اومده تو پیجم. برای خرید فالوور باید رمز پیجم رو بدم؟

می دانید زمانی که یک پیج تعداد فالوور بیشتری دارد به دنبال خود روز به روز فالوور ارگانیک بیشتری را جذب میکند ، حتی بسیاری از افراد قبل از دنبال کردن یک پیج به تعداد دنبال کنندگان آن نگاه می کنند و زمانی که فالوور های آن بیشتر باشد آن را فالوو میکنند ، پس خرید فالوور برای پیج ها اهمیت زیادی دارد . یکی از صفحات جذاب اینستاگرام قسمت اکسپلور آن می باشد که در این قسمت پست هایی که محبوبیت بیشتری دارند و تعداد لایک و فالوو آنان بیشتر است نشان داده میشود ، به عبارتی بر اساس الگوریتم اینستاگرام افرادی که پست آنها ویو بیشتری دارد می توانند به این صفحه راه پیدا کنند و یکی از مزایای بزرگ ورود به این صفحه جذب بیشتر فالوور می باشد ، زمانی که شما فالوور واقعی اینستاگرام را خریداری می کنید ویو ، لایک و… ربات استوری بهترین و موفق ترین ربات اینستاگرام بوده که به طور گسترده با دیدن تعدادی بالغ بر 5000 استوری در روز و شرکت در نظرسنجی ها باعث جذب مخاطب به صورت خودجوش در پیج شما می شود . اگر افراد به شرکت شما اعتقاد داشته باشند، آنها از شما به صورت آنلاین و آفلاین پشتیبانی خواهند کرد، نام برند شما را تقویت می کنند و فالوورهای جدیدی را به صفحه شما وارد می کنند. خرید فالوور یکی از ابزارهایی است که برای رشد سریع تر و افزایش شناخت برند و حضور آنلاین مورد استفاده قرار میگیرد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.