شرایط اجاره وثیقه و سند ملکی در سایر استان ها

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

شرایط اجاره وثیقه و سند ملکی در سایر استان ها

آشنایی با فرایند اجاره سند و وثیقه

اجاره وثیقه یا بعبارتی اجاره سند به منظور تامین قرار وثیقه جهت ارائه به مراجع ، و یا ارائه به بانک ها برای دریافت وام استفاده میشوند .  وثیقه دارایی غیرمنقولی است که جهت ضمانت  نزد دادگاه یا بانک ها می‌گذارند ، در لغت وثیقه به معنای «استوار»، «آنچه بدان اعتماد شود» و «محکم کاری» است . از طرفی کاربرد وثیقه در مراجع قضایی بمنظور تامین قرار وثیقه برای زندانی یا متهم بوده و در این شرایط آزادی فرد متهم و بازداشت شده تنها با تأمین قرار وثیقه و یا سند میباشد . این کار باعث میشود که  متهم با تامین و تودیع وثیقه تا زمان تشکیل دادگاه در خارج از زندان و بازداشت بسر برد، اما در زمان تشکیل دادگاه متهم باید پاسخگوی اتهامات خود بوده و در صورت مجرم شناخته شدن و محکومیت خود را به مراجع قضایی معرفی نماید . شما میتوانید برای اطمینان از یک موسسه حقوقی معتبر برای اجاره سند کمک بگیرید .

این مجموعه قادر به اجاره وثیقه در تمامی استان ها و شهرستان های سطح کشور بوده بطوریکه شما بمنظور اجاره سند در اهواز ، اجاره وثیقه در تهران ، اجاره سند در اصفهان ، اجاره سند در کرمان ، اجاره سند در کرمانشاه ، اجاره سند در مشهد ، اجاره سند در خوزستان .... با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

شرایط اجاره وثیقه و سند ملکی در سایر استان ها

اگر شخصی به مراجع قانونی و قضایی احضار شود ، از ابتدای شروع  بررسی پرونده آن شخص  تحت عنوان متهم نامیده می شود. در این مرحله بنابر ماهیت پرونده و تشخیص مرجع قضایی قرار وثیقه مناسب با شدت جرم و اتهام توسط مرجع قضایی برای متهم صادر میشود و متهم میتواند با ارائه وثیقه به دادگاه به قید ضمانت و موقتا آزاد شود. میزان مبلغ وثیقه به تصمیم مرجه قضایی و نوع پرونده بستگی دارد . در شرایطی که متهم وثیقه لازم برای تودیع به مرجع قضایی را نداشته باشد و در پرونده امکان استفاده از ضمانت یا وثیقه برای متهم فراهم شده باشد ، فرد می تواند اقدام به اجاره سند از سایر افراد کند. بنابر این  یکی از موارد استفاده از سند اجاره ای یا وثیقه اجاره ای برای ضمانت متهم در مراجع قضایی است. که با تامین آن می توان متهم را با شروط قانونی آزاد نمود. برخی دیگر از کاربردهای سند اجاره ای برای دریافت مجوز جهت گرفتن مرخصی از زندان است.

مراحل اجاره سند و وثیقه در سایر استان ها

اگر قصد تامین سند برای ارائه به بانک یا مراجع قضایی را دارید بهتر است مراحل آن را بطور دقیق طی نمایید تا بتوانید بدون مشکل این کار را انجام دهید انجام دهید :

گام اول) مشاوره اجاره وثیقه برای متهم:

در مرحاه اول میبایست وضعیت پرونده ، نوع اتهام و شدت جرم بررسی شود  و درصورتیکه امکان اجاره وثیقه فراهم باشد میتوان برای عقد قرارداد اجاره سند و وثیقه از طریق یک موسسه حقوقی معتبر اقدام نمود.

گام دوم) تنظیم و امضا قرارداد اجاره سند و وثیقه

بمنظور اجاره سند ملکی و یا وثیقه ملکی ، باید در گام بعدی نسبت به عقد قرارداد با یک موسسه حقوقی یا وثیقه گذار معتبراقدام نمایید ، در این قرارداد مواردی همچون مدت زمان اجاره سند و وثیقه ، مبلغ اجاره سالانه - تضامین مورد نیاز - نحوه انجام کار - نحوه تمدید وثیقه در صورت نیاز -موارد فورس ناژور و … تعیین میشوند .

گام سوم) کارشناسی و بازداشت سند توسط اداره ثبت

در این گام مالک سند بهمراه اصل مدارک به شعبه دادسرا یا دادگاه و یا بانک مورد نظرتان مراجعه نموده و نامه کارشناسی و بازداشت سند در اداره ثبت املاک را از مقام قضایی یا مسئول مربوطه  دریافت میکند . معمولا این مرحله بین 1 تا 3 روزکاری زمانبر است.

گام چهارم) اخذ ضمانت های لازم برای اجاره سند ملک

وقتیکه سند آماده بازداشت شود ، قبل از بازداشت و تودیع آن ،میبایست کل هزینه اجاره برای مدت زمان یک سال کامل توسط اجاره کننده و توسط چک بانکی معتبر پرداخت شود همچنین تعدادی از افراد خانواده و آشنایان باید توسط چک و سفته و ..... ضمانت متهم را نزد مالک انجام شود. پس از انجام این مراحل میتوان نامه آزادی متهم را از مرجع قضایی دریافت نمود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.