اصول طراحی غرفه نمایشگاهی

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

اصول طراحی غرفه نمایشگاهی


داشتن یک استراتژی فروش مستحکم نیمی از موفقیت بازاریابی محصولات و خدمات است. قسمت دیگر ایجاد بستر مناسب برای جذب مشتریان بالقوه به غرفه سازی نمایشگاهی ماست که برای این کار باید اصول طراحی غرفه نمایشگاهی را رعایت کنیم.

اکثر شرکت ها و کسب و کارها غرفه های نمایشگاهی خود را با استفاده از همان عناصر طراحی مورد استفاده در بروشورها و کاتالوگ ها طراحی می کنند. و در نتیجه تلاش برای فروش محصولات با ترکیب این پیام ها، غرفه های مشابه و تکراری زیادی را در نمایشگاه ها خواهید دید.

غرفه نمایشگاهی شما نباید مشتریان بالقوه را متقاعد کند که چیزی را که می فروشید بخرند، این وظیفه تیم فروش شماست. در عوض، پاپ آپ نمایشگاه تجاری شما باید حاوی یک پیام قوی و قانع کننده باشد که چشم اندازی عالی و خیره کننده داشته باشد تا مشتریان و بازدیدکنندگان را تشویق کند که جلوی نمایشگاه شما بایستند و از تیم فروش سوال بپرسند.

در اینجا توضیح می دهیم که چگونه می توان یک غرفه نمایشگاهی غیرقابل مقاومت طراحی و ایجاد کرد تا بر کسب و کار شما تأثیر مثبت بگذارد و دانش تیم فروش خود را برای به دست آوردن فروش بیشتر بهبود بخشد.

اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی

برای نمایش بهتر نمایشگاه خود برنامه ریزی کنید

وقتی برای اولین بار در یک نمایشگاه شرکت می‌کنید، احساس می‌کنید در یک موقعیت ضعیف هستید. هنگامی که برای اولین بار در یک نمایشگاه شرکت می کنید، قطعاً نسبت به رقبای خود برتری دارید. شما وسوسه نخواهید شد که ریسک راه اندازی نمایشگاه خود را بپذیرید. بسیاری از شرکت کنندگان در نمایشگاه تجاری محافظه کار هستند. به خصوص زمانی که صحبت از طرح های تجاری می شود، پرداخت اجاره های بالا برای طبقات اضافی و به خطر انداختن نمایشگاهی که زیباتر و جذاب تر به نظر می رسد، چیزی است که بسیاری از شرکت ها نمی خواهند انجام دهند.

استفاده صحیح از رنگ یکی از اصول طراحی ظرف است:

دلیلی وجود دارد که مک دونالد رستوران های خود را با استفاده از رنگ های قرمز و زرد تزئین می کند - آنها چشم را جلب می کنند و بلافاصله توجه شما را جلب می کنند. در حالی که ممکن است نخواهید صفحه نمایش شما قرمز و زرد باشد، می توانید از رنگ های پررنگ دیگر برای جلب توجه شرکت کنندگان بدون به خطر انداختن برند خود استفاده کنید. انتخاب رنگ مناسب یکی از اصول طراحی غرفه نمایشگاهی است.

رنگ‌هایی مانند قرمز تیره چشم را جلب می‌کنند و به شما احساس انرژی می‌دهند که ممکن است غرفه‌های دیگر فاقد آن باشند. رنگ‌هایی مانند نارنجی را می‌توان در طرح‌های دلپذیر مشاهده کرد که به صفحه نمایش شما ظاهری ارزشمند می‌دهد. از سوی دیگر، صورتی یا بنفش را می توان به ترتیب برای نشان دادن راحتی و تجمل به کار برد.

رنگ های مختلف تاثیرات بسیار متفاوتی بر ذهن دارند و می توانید از رنگ های خاصی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان خود در نمایشگاه ها استفاده کنید.

مشکی مکان شما را سنتی، چشمگیر و منحصر به فرد جلوه می دهد

بنفش شما را شیک، شیک و گران می کند.

رنگ زرد ظاهری غیرقابل جایگزین به کابین می دهد، اما "پرزرق و برق" در نظر گرفته می شود.

قرمز باعث می شود موقعیت شما قوی، پرانرژی و قابل توجه به نظر برسد.

آبی فضای شما را آرام، خالص و آرامش بخش می کند

رنگ سبز موقعیت شما را طبیعی، هماهنگ و قابل اعتماد می کند.

صورتی گردن شما را زیبا، آرام و آرام می کند

رنگ نقش مهمی در طراحی پیامی ایفا می کند که کسب و کار شما می خواهد ارسال کند و انتخاب رنگی که تعادل مناسبی بین جلب توجه مشتریان و حمایت از برند شما ایجاد کند، تصمیم مهمی است.

به یاد داشته باشید که رنگ‌های روشن‌تر اغلب بیشتر به چشم می‌آیند و رنگ‌های تیره نشان‌دهنده قدرت و سن شرکت هستند و به عنوان رنگ‌های سنتی‌تر دیده می‌شوند.

اهمیت ارائه در اصول وضعیت ارائه

نمایشگرهای دیجیتال می توانند ابزاری قدرتمند برای جذب بازدیدکنندگان به غرفه شما باشند. اگر یک ویدیوی بازاریابی کوتاهی دارید که مشتریان بالقوه خود را نشان می دهد، آن را روی یکی از ال سی دی ها قرار دهید تا مردم را به غرفه خود بکشانید. آلبرت دروس، متخصص ارتباطات غیرکلامی، نشان داد که بیش از 93 درصد ارتباطات غیرکلامی است. مغز انسان به عکس‌ها و ویدئوها قوی‌تر از متن واکنش نشان می‌دهد و یک پیشنهاد کامل برای کسب‌وکار شما فرصتی بزرگ برای جلب توجه مخاطبان است. درست مانند یک معامله بین قدرت و توجه به انتخاب رنگ. استفاده بیش از حد در حین حرکت می تواند به یک وسیله نقلیه تجاری آسیب برساند. به ویدیوهای ساده ای که برای رهگذران قابل مشاهده است، که خیلی پیچیده نیستند، بچسبید.

تصاویر چگونه می توانند به شما کمک کنند؟

تصاویر ابزار بسیار موثری برای جذب مخاطب هستند. مغز انسان 60000 تصویر سریعتر از متن تولید می کند که امکان ارسال یک پیام دقیق را در چند ثانیه فراهم می کند، در حالی که ارسال پیام با استفاده از متن زمان زیادی را برای ایجاد یک پد می برد.

برای مثال، فرض کنید در یک نمایشگاه ساختمانی هستید. نمایشگاهی با تمامی سطوح مشارکت اعم از طراحی، ساخت و فروش. به عنوان یک غرفه‌دار می‌توانید از تصاویری استفاده کنید که بخش خاصی از شرکت‌کنندگان نمایشگاه تجاری را هدف قرار می‌دهند:

اگر شما صاحب یک شرکت ساختمانی یا شرکتی هستید که در زمینه طراحی و فروش ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی فعالیت می کند، از عکس طبقات و بلوک های ساختمانی بهره مند خواهید شد. اگر مشاوران املاک به سازندگان خانه علاقه مند هستند، می توانید از عکس های خانه های فروخته شده استفاده کنید تا تصویری از فروش موفق را در ذهن مخاطبان خود ایجاد کنید. استفاده از چنین تصاویری ممکن است ساده به نظر برسد، اما این درست است که بسیاری از نمایشگاه‌های تجاری از استفاده از تصاویر در نمایشگاه‌های تجاری پاپ آپ بدون متن زیاد اجتناب می‌کنند. یکی دیگر از استراتژی های مفید و موثر، استفاده از تصاویر مخاطبان در ارائه های پاپ آپ است. این به ویژه اگر شما یک جمعیت شناسی خاص را هدف قرار می دهید مفید است. اگر شرکت شما خدمات بازنشستگی ارائه می دهد، از عکس های بازنشستگانی که از زندگی خود لذت می برند استفاده کنید تا تصویری را که مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند، ترسیم کنید. اگر شرکت شما خدمات گردشگری ارائه می دهد، می توانید از عکس های افرادی که در هواپیما سوار و پیاده می شوند استفاده کنید. اگر شرکت شما خدمات آموزشی به دانشجویان ارائه می دهد، می توانید از عکس های فارغ التحصیلان خوشحال برای ترسیم تصویری از موفقیت تحصیلی استفاده کنید. مردم تمایل دارند که جذب تصاویری شوند که می توانند تشخیص دهند یا تصاویری که برایشان جالب است. نشان دادن نتیجه نهایی محصول یا خدمات خود یکی از بهترین راه ها برای ایجاد واکنش احساسی است.

محیطی آرامش بخش برای شرکت کنندگان

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یک نمایشگاه تجاری تعاملی، فراهم کردن صندلی راحت برای شرکت کنندگان است. به افراد دیگر فکر کنید - بعد از راه رفتن و ایستادن تمام روز. هیچ چیز آرامش بخش تر از نشستن نیست.

محصول آزمایشی خود را در کنار مبل یا صندلی قرار دهید و از شرکت کنندگان بخواهید آن را امتحان کنند مطمئن شوید که تیم فروش شما می داند که صندلی فقط برای راحتی مشتری و تیم فروش است این کار به شما کمک می کند اصول طراحی غرفه نمایشگاهی را رعایت کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.