سامسونگ گلکسی اس 24 را معرفی کرد! همه چیز اینجاست. ما مسیرهای هوش مصنوعی S24 هستیم


نسل بعدی پرچمداران سامسونگ در اوایل سال آینده یعنی سال 2024 عرضه می شود و شایعات در مورد این کهکشان های جدید افزایش یافته است. اگر از طرفداران برند سامسونگ هستید، حتما می خواهید بدانید که چه تغییراتی در انتظار این مدل های جدید است و آیا باید آنها را ارتقا دهید. برای بررسی گلکسی اس ۲۴، با ارتینگز همراه باشید.

گلکسی اس 24 رسما رونمایی شد و از هوش مصنوعی بهره می برد! 17 ژانویه

بالاخره انتظار به پایان رسید و سامسونگ سری گلکسی اس 24 را ساعت 21:30 به وقت ایران در گلوبال لایو معرفی کرد. اکنون که سامسونگ Live S24 را پوشش می‌دهیم و آخرین اخبار را همزمان برای شما آورده‌ایم، متوجه شدیم که بسیاری از شایعات فاش شده واقعاً درست هستند.

هوش مصنوعی برای S24 چه می کند؟

همانطور که سامسونگ به خود می بالد، جلوه Galaxy AI واقعا در بسیاری از بخش های Galaxy S24 جدید خود را نشان می دهد، که فوق العاده است. یک بار دیگر سامسونگ توانسته در هنگام رونمایی از گوشی های پرچمدار خود لحنی را برای محصول خود رقم بزند.

دوربین

نقشه گوگل

ترجمه آنلاین چت صوتی

برنامه آنلاین

انتخاب گزینه برای ترجمه پیام به زبان دیگر (به عنوان مثال، اسپانیایی توسط کارشناسان نرم افزار سامسونگ انتخاب شد تا در راه اندازی رسمی نمایش داده شود)

به معنای واقعی، سامسونگ موانعی دارد. هوش مصنوعی گوگل بر تمامی عناصر گوشی تاثیر گذاشته است تا بتواند ادعا کند که بهترین است. سامسونگ در این لایو بارها اعلام کرده است که با در دست گرفتن گوشی گلکسی اس 24 از همان ثانیه اول متوجه می شوید که از بهترین گوشی دنیا استفاده می کنید.

در نهایت طراحی بدنه و صفحه نمایش سامسونگ گلکسی 2024! رونمایی رسمی در 17 ژانویه

طراحی بدنه

سامسونگ در طراحی سری S24 تقریباً از فرمول استاندارد استفاده کرده است. اما تغییرات مثبتی نیز ایجاد کرده که ارزشمند است. از شباهت های S24 Ultra و S23 Ultra می توان گفت که پنل پشتی یکسانی دارند. اما زمانی که بحث به مواد مورد استفاده در طراحی بدنه و صفحه نمایش می رسد. این احتمال به درصد بسیار پایینی می رسد. این بار سامسونگ در ساخت بدنه پرچمدار 2024 خود طبق معمول از آلومینیوم استفاده نکرد و به جای آن از تیتانیوم استفاده کرد. به همین دلیل گلکسی اس 24 اولترا با بدنه تیتانیومی به بازار عرضه خواهد شد. مزیت تیتانیوم نسبت به آلومینیوم این است که وزن کمتری دارد. اما در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بیشتری دارد و به همین دلیل ماده بهتری برای قاب گوشی به حساب می آید. در مورد وزن، از نظر ریاضی می تواند خنده دار باشد. اما Galaxy S24 ULTRA یک گرم سبک تر از S23 ULTRA است و این به دلیل تأثیرات تیتانیوم است. در مورد لبه های گوشی نیز باید گفت که ضخامت گلکسی اس 24 اولترا 0.3 میلی متر کمتر و لبه ها 1.1 میلی متر باریکتر از اولترا 2023 است.

از نظر جنس شیشه هیچ تفاوتی در صفحه نمایش وجود ندارد، اما گلکسی اس 24 اولترا برای محافظت از صفحه نمایش از شیشه جدید گوریلا گلس استفاده می کند که 4 برابر شیشه گوریلا گلس اس 23 اولترا در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است. : کندتر است و جدای از اینها 75 درصد نور کمتری را منعکس می کند که از نظر طراحی واقعا خوب است.

طراحی صفحه نمایش

اگر شما هم جزو کسانی هستید که همیشه برای پیدا کردن شیشه ای برای صفحه نمایش خمیده سامسونگ اس 23 اولترا و نسل های قبلی سردرگم بوده اید که بتواند مدت زیادی روی صفحه بماند و صفحه نمایش را از آن جدا نکند، باید بگوییم که سامسونگ آن را دارد. این چالش برای همیشه در گلکسی 2024 در بهترین حالت خود باقی خواهد ماند، زیرا سری S24، حتی نسخه اولترا، صفحه نمایش منحنی ندارد و صفحه نمایش S24 Ultra نرم تر از نرم ترین صفحه نمایش جهان است.

آخرین اطلاعات مشخص شده در مورد صفحه نمایش رسمی عمر سامسونگ

داستان کامل اینجاست! قلب تپنده صفحه نمایش 6.8 اینچی گلکسی اس 24 اولترا یک پنل Dynamic AMOLED 2X با وضوح QHD+ (بخوانید: Quad HD+) با نرخ نوسازی متغیر 1 تا 120 هرتز است. (تغییر این نرخ به روز رسانی می تواند خودکار یا اختیاری باشد) سامسونگ همچنین از فناوری پشتیبانی از روشنایی 2600 نیت برای بهبود تصویر استفاده کرد و در عین حال همانطور که به صورت زنده اعلام شد، هیچ کس تعجب نکرد. در واقع، این بهترین سطح روشنایی است که تاکنون توسط یک گوشی پرچمدار در دنیای فناوری اعلام شده است و واقعاً نمی توان به راحتی از آن گذشت.

صفر تا صد تراشه و جلوه‌های هوش مصنوعی Galaxy AI (معرفی رسمی سامسونگ)

متاسفانه خبرها حاکی از آن است که گوشی های گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس با تراشه نسل 3 اسنپدراگون 8 در همه بازارهای جهان عرضه نخواهند شد. این موضوع در معرفی رسمی سامسونگ تایید شد و گوشی‌های پرچمدار 2 S24 و S24 + تنها در بازارهای آمریکا و کانادا با بهترین تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8 به فروش می‌رسند و این ویژگی روی ما آسیایی تاثیری نخواهد داشت. اما دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد. زیرا برای بهترین بازار سری S سامسونگ در سال 2024، مهم نیست که در چه بازاری فروخته می شود، زیرا با تراشه نسل 3 اسنپدراگون 8 ساخته می شود و ناگفته نماند که قدرت کمتری دارد. روشن

با گرمای بیش از حد S24 Ultra خداحافظی کنید و سخت ترین بازی دنیا را امتحان کنید

اخبار هیجان انگیز دیگر در مورد چیپست S24 Ultra به صورت زنده منتشر شد. این است که سامسونگ تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8 را فقط در گوشی اس 24 اولترا نگذاشته و یک محفظه شب دو برابر نسل قبل در کنار تراشه قرار داده است تا گلکسی اس 24 اولترا سریعتر از اس 23 خنک شود و بهتر باشد. عملکرد انجام هر کاری نیز باید سرگرم کننده باشد. در واقع، سامسونگ رسما اعلام کرده است که گلکسی اس 24 اولترا بهترین گوشی است که یک گیمر می تواند با آن بسازد، زیرا هیچ تفاوتی با کنسول های بازی و سایر دستگاه های بازی ندارد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.