حمام ترکی عشق و شادی است

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

حمام ترکی عشق و شادی است


به نظر شما باز هم فقط با 5-7 میلیون تومان می توان به خارج از کشور سفر کرد؟ آیا مکانی زیبا و دیدنی با آب و هوای عالی است که شهر توریستی جهان و نزدیک به ایران باشد؟ شاید عجیب باشد اما باز هم می توانید با کمتر از ده میلیون تومان به خارج از کشور سفر کنید، یعنی به یکی از نقاط گردشگری زیبا و معروف ترکیه. بله شاید درست حدس زده باشید چون قصد سفر به وان ترکیه را داریم و خوشبختانه با این قیمت همچنان می توانید به خارج از کشور سفر کنید و عشق زیادی به دست آورید. گام به گام ما را دنبال کنید و ما به شما یاد می دهیم که چگونه در حمام ترکی با قیمت ارزان عشق ورزی کنید.

حمام ترکی کجاست؟

خیلی خوب است که قبل از سفر اطلاعات کافی در مورد مقصد خود داشته باشید تا دقیقا بدانیم کجا باید برویم. وان از هزاره اول قبل از میلاد تاریخ طولانی دارد. وان شهری زیبا در شرق ترکیه و مرکز استان وان است و در منطقه ای به نام آناتولی شرقی واقع شده است. شهر وان در ضلع شرقی دریاچه وان قرار دارد که بزرگترین دریاچه ترکیه و یکی از بزرگترین دریاچه های داخلی (حوضه های بسته) در جهان است. شهر وان را کوه ها احاطه کرده اند و معروف ترین کوه این منطقه کوه آرارات در جنوب وان است که به آرامگاه کشتی نوح معروف است. وان شهری عمدتا کردنشین است و بخشی از کردستان ترکیه محسوب می شود و فرهنگ اصلی مردم آنجا کرد است. علاوه بر این، این شهر زیبا به خاطر غذاهای مفصلش معروف است و رسم کنونی این است که مردم صبحانه دورهمی می خورند و سفره ای تزئین شده پر از غذاهای لذیذ صبحانه می چینند. علاوه بر این، این شهر در گذشته محل زندگی ارامنه بوده و امروزه بسیاری از مردم وان ارمنی هستند.

خب حالا تقریبا متوجه شده اید که با چه شهر جذاب و زیبایی روبه رو هستید، چقدر از نظر فرهنگی و تاریخی غنی است و از نظر طبیعت شهری است که از یک طرف با کوه ها و دریاچه ای بزرگ و باشکوه احاطه شده است. از سوی دیگر، که باید برای دوستداران طبیعت بسیار جذاب و چشمگیر باشد. در ادامه، اگر خسته نیستید، بیایید ببینیم این شهر جادویی چقدر زیباست و باید در تور های نوروز 1403 از چه مکان های معروفی دیدن کنیم.

کجا باید به دستشویی رفت؟

پایتخت، شهر وان، مکانی تاریخی برای بازدید است و توصیه می کنیم در طول سفر خود از برخی مکان های تاریخی این شهر دیدن کنید. برخی از این اماکن تاریخی عبارتند از:

جزیره اختمار

آکدامار یا اختامار یکی از رویایی ترین جزایر برای بازدید است. خوشبختانه در نزدیکی و سه کیلومتری ساحل وان قرار دارد. معابد و چشمه های زیبای هزار ساله ارمنی در جزیره اختامار انتظار شما را می کشند که لذت سفر با ون شما را دوچندان خواهند کرد.

کلیسای اختامار یا صلیب مقدس

اگر می خواهید از دالان های تاریخ بگذرید و در یک تور تاریخی هزار سال اخیر شرکت کنید، از کلیسای صلیب مقدس واقع در جزیره آکدامار دیدن کنید. آرامش محیط این کلیسا انسان را بسیار خوشحال می کند و این مکان با زیبایی و نفس خود شما را شگفت زده خواهد کرد.

قلعه وان

بازدید از وان شما را به قلب تاریخ نیز می برد چرا که قدمت این معبد سنگی باستانی مربوط به قرن هفتم تا نهم پس از میلاد است و هنوز بقایای ستون ها و دیوارهای بلند از آن دوره به چشم می خورد.به این معبد نگاهی بیندازید.

از موزه

اگر می خواهید چیزهای تاریخی قدیمی را ببینید و مشاهده کنید، حتما از موزه قدیمی شهر وان دیدن کنید که دارای دو کتابخانه باستان شناسی و فرهنگ است. طلا و جواهرات اورارتویی، آثار مفرغی و ظروف سرامیکی در قسمت زیرین موزه و ظروف سرامیکی، سکه‌ها و نوشته‌های تاریخی در قسمت بالایی موزه نگهداری می‌شوند. بازدید از این موزه ممکن است دو یا سه ساعت طول بکشد، اما قول می دهیم ارزش دیدن را دارد و با آثار قدیمی و باستانی زیادی روبرو خواهید شد که تا به حال ندیده اید.

شهر تاریخی احلات

اگر باز هم می خواهید از مکان های تاریخی دیدن کنید، از شهر احلات و قبرستان تاریخی آن دیدن کنید که انتخاب خوبی برای شماست. شهر احلات تنها به دلیل قبرستان های باستانی که در آن قرار دارد در سراسر جهان شهرت دارد و نکته شگفت انگیز این گورستان این است که هشت هزار قبر دارد که طول هر یک 3 تا 2 متر است و قسمت جالب آن. روی هر یک از آنها یک سری نوشته وجود دارد.

ایس مردایه

لذت آبشار مرادیه لحظات هیجان انگیزی است که برای رسیدن به آن باید از روی پل معلق طنابی عبور کرد. این تجربه هیجان انگیز را از دست ندهید و حتما از این آبشار ۶ متری دیدن کنید و از مناظر زیبا لذت ببرید.

وان لیک

آیا می دانید دریاچه وان بزرگترین دریاچه طبیعی ترکیه و دومین دریاچه بزرگ خاورمیانه است که بسیار زیبا و نمادی از شهر وان است؟ جالب است که شکل این دریاچه مثلثی است و آب آن بسیار شور است و برای شرب و کشاورزی مناسب نیست و نوع خاصی از ماهی وجود دارد که در این آب زندگی می کند. قایق سواری و ماهیگیری از تفریحات فوق العاده این دریاچه است و فاصله آن تا مرکز شهر حدود 10 کیلومتر است. علاوه بر این، بهار و تابستان زیباترین فصل برای دیدن این دریاچه است.

تفریحات شبانه در حمام ترکی

شب های وان بسیار پر جنب و جوش و هیجان انگیز است. این سفر را برای چند روز برنامه ریزی کنید تا شب های گرم و پرشور وان را از دست ندهید. شب حمام یک سرگرمی عالی است و دقیقا همان چیزی است که عشق و شوخ طبعی در باث وجود دارد. توصیه می کنیم این برنامه ها را در برنامه شبانه خود قرار دهید.

به فستیوال ها و شب ها در وان بروید

شب وان دارای جشنواره ها و رویدادهای محلی و فرهنگی بسیاری است که گردشگران زیادی را به این منطقه کشانده است. جشنواره‌های معروف شکوفه‌های بادام و جشنواره خرید پوشاکند است که قیمت لباس‌ها کاهش قابل توجهی دارد. اگر به موسیقی شب علاقه دارید، رویدادهای موسیقی بین المللی نیز وجود دارد که در آن هنرمندان و گروه های بین المللی در بیشتر روزها اجرا می کنند.

تماشای فیلم و تماشای فیلم در ترکیه

این قسمت بیشتر برای کسانی که به زبان ترکی مسلط هستند مناسب است، توصیه می کنیم فقط در صورتی که به زبان ترکی مسلط هستید برای تماشای سرگرمی امشب بروید زیرا فیلم های روز فقط به زبان انگلیسی پخش می شود. بوقلمون.

بازدید از رستوران ها و کافه های وان ترک

قسمت خوشمزه تور اینجاست، پس از آن نهایت لذت را ببرید زیرا رستوران ها و کافه های حمام های ترکی شما را گرسنه می کنند و تف می دهند. اگر اهل کباب هستید حتما باید به رستوران تپه اجاق باشی بروید و اگر به غذاهای سنتی علاقه دارید به رستوران معروف اورکه کاورما بروید و دونر کباب و سرمه و پیده ترکی سفارش دهید. لذت بردن از قهوه ترک را در کافه خیابان وان فراموش نکنید.

بازاریابی و خرید

اغلب این قسمت از سفر برای خانم ها جذابیت خاصی دارد. توصیه می کنیم برای دیدن مدرن ترین و بزرگترین مرکز خرید شهر که بیش از 90 برند معروف دنیا مانند LC Waikiki، Cotton، Pierre Cardin و Adidas در آن شعبه دارند و در آن فعالیت می کنند، از مرکز خرید One AVM دیدن کنید.

رفتن به کلوب ها و دیسکوهای ترکیه

اگر می خواهید شاد و پرانرژی باشید و شبانه روزی برقصید، کلوب ها و دیسکوهای وان را از دست ندهید. محبوب ترین کلوپ ها و دیسکوها در وان گلکسی کلاب وان و هاوانا کلاب هستند که هزینه ورودی بسیار کمتری نسبت به آنتالیا و استانبول دارند. ون کلاب ها و دیسکوها یکی از پرطرفدارترین تفریحات شبانه این شهر هستند.

کوهنوردی و پیاده روی شبانه با ون

همانطور که گفتیم وان شهری است که در میان کوه ها احاطه شده است و به دلیل آب و هوای معتدل، مناظر زیبا و طبیعت باصفای آن، پیاده روی و تورهای طبیعت گردی شبانه یکی از مهیج ترین و مفرح ترین فعالیت های شبانه در این شهر است.

ساحل عشق و شادی در حمام ترکی

این قسمت از سفر برای استراحت عالی است. وان دارای دو نوع ساحل عمومی و خصوصی است. اگر می خواهید از سواحل منحصر به فرد دریاچه وان لذت ببرید، باید هزینه بیشتری بپردازید و یکی از هتل های اطراف دریاچه را برای اقامت خود انتخاب کنید. اگر به دنبال گزینه های ارزان تری هستید، از سواحل عمومی دریاچه لذت ببرید. ویژگی های رایج وان حمام عبارتند از:

پانتای ملاکاسیم

یکی از معروف ترین سواحل وان که معمولاً ساحل مالاگاسم نامیده می شود. این ساحل دارای یک ساحل زنانه و یک ساحل مردانه است که می توانید بدون نگرانی از آفتاب گرفتن لذت ببرید.

پانتای ادرمیت

ساحل ادرمیت یکی دیگر از ساحل های عمومی است و مکانی عالی برای استراحت، پیاده روی و دوچرخه سواری و همچنین داشتن چندین رستوران و کافه است. زیبایی این ساحل این است که ارتفاع خوبی دارد و از آنجا می توانید از تمام حمام کردن لذت ببرید.

علاوه بر این، تمامی سواحل عمومی وان دارای فضای استراحت و استراحت، پارکینگ، نمازخانه، سرویس بهداشتی و غیره هستند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.