مقایسه اتوهای ایستاده، مخزن، دستی و بخار

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

مقایسه اتوهای ایستاده، مخزن، دستی و بخار


اتو وسیله ای کاربردی و ضروری است که در حفظ ظاهری تمیز و تمیزی لباس بسیار مهم است. با پیشرفت تکنولوژی و توجه مردم به صرفه جویی در زمان و هزینه، این شرکت اقدام به تولید مدل های مختلف فولاد برای تولید فولاد مناسب با هر سلیقه و نیازهای انسانی کرده است تا مصرف کنندگان بتوانند بهترین فولادی را که می توانند تهیه کنند. . اتو به صورت پایه (بخار)، دستی، بشکه ای و پرس موجود است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله به بررسی کامل مشخصات فنی، مزایا و معایب این فولادها می پردازیم و در نهایت آنها را با هم مقایسه می کنیم تا با دید بهتری بتوانید فولاد مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

اتو بخار مکانیکی

اتو بخار دستی بتاسرویس یکی از پرکاربردترین اتوهاست و به جرات می توان گفت که در هر خانه ای یافت می شود. به دلیل قیمت مناسب، وزن سبک، سهولت استفاده و قابلیت حمل یکی از محبوب ترین اتوها می باشد. این اتو لباس ها را با کیفیت بسیار خوبی اتو می کند و امکان دسترسی به تمام قسمت های لباس را فراهم می کند. اما باید در نظر داشت که این اتو برای صاف کردن پرده و برخی لباس ها چندان مناسب نیست و برای رفع چین و چروک باید زمان و انرژی بیشتری نسبت به سایر مدل های اتو صرف کرد.

مزایای استفاده از اتو دستی

قیمت مناسب

سبک وزن

آسان برای استفاده

حمل آسان.

کمی فضا می گیرد

مصرف برق کمتر

برای هر نوع پارچه ای استفاده می شود

مضرات انگشتان فولادی

توان تولید بخار و مصرف انرژی کمتر از سایر اتوها است

زمان زیادی را صرف اتو کردن لباس کنید

به دلیل کوچک بودن کفی، پرده ها و ورق های فلزی زمان زیادی را می گیرند.

پرس آهن

پرس های آهن برای اولین بار به صورت صنعتی و در سایز بزرگتر برای خشکشویی طراحی شدند. با این حال، بسیاری از شرکت ها شروع به تولید چاپ های اتوماتیک با اندازه استاندارد برای مصارف خانگی کردند که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. استفاده از پرس اتو باعث می شود که لباس ها بهتر و سریعتر کار شوند زیرا دو صفحه نمایش بزرگ دارید. علاوه بر این، دیگر نیازی به خشکشویی برای اتو کردن پرده، روتختی و لباس ندارید که می تواند مقرون به صرفه باشد. پرس اتو قدرت بیشتری در تولید بخار دارد و به همین دلیل توانایی بیشتری در رفع چین و چروک دارد. اما اتوپرس به دلیل اندازه و حجم زیاد فضای بیشتری را اشغال می کند. وزن آن نیز سنگین تر، قیمت بالاتر و مصرف برق بیشتر از سایر ویژگی های پرس اتوماتیک است.

مزایای استفاده از دسته اتو پرس اتوماتیک

قدرت بخار بیشتری دارد و در نهایت چروک های لباس را بهتر از بین می برد.

اندازه کاغذ بالاتر عملکرد را بهبود می بخشد

سرعت و کیفیت اتو بالا

ورق و پوشاک رسمی و رسمی بدون اتو

از بین بردن عمیق ترین چین و چروک ها در مدت زمان کوتاه

معایب کلیک خودکار

فضای بیشتری بدهید

مصرف انرژی بیشتر

ارزش بیشتر

اتو بخار مخزن

اتوهای مخزن معمولاً در خیاطی ها و کارگاه های تولیدی دیده می شوند که خیاط ها از آن برای اتوکشی لباس ها با سهولت و سرعت بیشتری استفاده می کنند. با راندمان بالای این اتو بسیاری از تولیدکنندگان تصمیم به ساخت این محصول در منازل خود گرفته اند که با استقبال خوب مصرف کنندگان مواجه شده است. این اتو قدرت زیادی در رفع چین و چروک های عمیق انواع پارچه ها دارد. علاوه بر این، با یک مخزن که به شما امکان می دهد مقدار زیادی لباس را بدون توقف برای پر کردن مخزن اتو کنید.

مزایای خرید اتو مخزن

قابلیت اتوکشی به مقدار زیاد لباس با وجود ظرفیت بالای مخزن اتو

تولید بخار قوی و حذف بهتر اندام

توانایی کنترل گرما و اتو کردن سریع لباس

قابلیت اتوکشی عمودی مناسب برای پرده و لباس های رسمی

امنیت بیشتر

سبک وزن

مضرات آهن

عزیز

برای عملکرد بهتر به یک تخته آهنی مخصوص نیاز دارید

جای مناسب برای اتو

اتو ایستاده (بخار بخار)

فولاد بادوام یکی دیگر از مدل های محبوب فولادی است. از این فولاد در بوتیک ها، سنگ تراشی ها و خانه ها استفاده می شود. این اتو بخار ایستاده می تواند لباس های زیادی را در مدت زمان کوتاهی بخارپز کند. قدرت بخار بالای اتو برای از بین بردن انواع چین و چروک های لباس، پرده و ملحفه به خوبی عمل می کند و از آسیب دیدن پارچه جلوگیری می کند. فولاد بادوام فضای بیشتری را اشغال می کند و نسبتاً گران است.

مزایای استفاده از اتو بخار ایستاده

استفاده آسان و مناسب برای انواع پارچه

از آسیب رساندن به بافت پارچه خودداری کنید

امکان اتو کردن پرده، روتختی و انواع لباس و لباس رسمی به صورت آویز

عمیق ترین لکه ها و تمام قسمت های لباس را از بین می برد

معایب اتو ثابت یا بخار

اختصاص یک فضای خاص

محل

مصرف انرژی بیشتر

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.