کاربردهای جذاب‌ کرم ترمیم‌کننده اسکار استاتیک

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

کاربردهای جذاب‌ کرم ترمیم‌کننده اسکار استاتیک

 

تا کنون در مورد حذف آثار زخم با استفاده از ترمیم‌کننده‌ها صحبت کرده‌ایم، اما این محصولات کاربردهای دیگری نیز دارند. به عنوان مثال، زمانی که فردی اقدام به پیلینگ می‌نماید یا با درمان‌هایی مانند میکرونیدلینگ به جوانسازی و درمان پوست خود می‌پردازد، می‌توان اثرات دیگر ترمیم‌کننده‌ها را مشاهده کرد. اگر پس از لیزر، میکرونیدلینگ و دیگر اقدامات زیبایی، از ترمیم‌کننده استفاده نشود، آسیب کنترل‌شده‌ای که به منظور جوانسازی به پوست رسیده، ممکن است باقی بماند و به لک و خشکی تبدیل شود. همچنین پس از آفتاب‌سوختگی خفیف، استفاده از ترمیم‌کننده برای حذف اثرات سوزش و تیرگی پوست توصیه می‌شود.

نقش سیلیکون در ترمیم پوست

سیلیکون‌ها، نوعی پلیمر هستند که حالت فیزیکی و شکل آنها با درجه‌ی پلیمریزاسیون مشخص می‌شود که می‌تواند یک روغن نازک یا یک جسم پلاستیک سخت‌تر باشد. از سیلیکون‌های روغنی یا کرمی در کرم‌های ترمیم‌کننده استفاده می‌شود، و از سیلیکون‌های سخت‌تر برای نوارهای ترمیم‌کننده استفاده می‌شود. تفاوت اساسی از نظر کاربرد این است که نوارهای سیلیکونی برای نواحی قرارگیری زیر لباس مناسب هستند، جایی که استفاده از کرم ممکن نیست.

 

سیلیکون بسیار نرم است و ایمن‌تر از هر نوع مرهم دیگری است. نوارهای سیلیکونی را می‌توان بدون آسیب رساندن به زخم یا پوست اطراف آن قرار داد. تا کنون هیچ گزارشی از اثرات ناخواسته یا مضر سیلیکون‌ها گزارش نشده است.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.