کدام میلگرد برای پروژه شما بهترین گزینه است؟

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

کدام میلگرد برای پروژه شما بهترین گزینه است؟

 



یکی از حساس ترین تصمیماتی که هنگام برنامه ریزی برای شروع یک پروژه باید گرفته شود، انتخاب برند لوازم جانبی است. بسیاری از تولیدکنندگان آهن آلات ساختمانی و صنعتی را در ایران تولید می کنند. هر کدام از این تولیدکنندگان استانداردها و معیارهای تولید متفاوتی دارند. بنابراین محصولات تولید شده توسط آنها از نظر فنی، مکانیکی و حتی کیفیت با یکدیگر متفاوت است. این امر انتخاب پیمانکاران و مهندسان را دشوار می کند.

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان نامی شناخته شده در بین تولیدکنندگان داخلی می باشد که در ادامه به بررسی شرایط تولید، کیفیت و مشخصات قیمت آهن آلات آناهیتا این سازنده خوش نام می پردازیم. اگر سوالی دارید که آیا بهترین میلگرد  آناهیتا است؟، این مقاله را از دست ندهید.

شرایط ساخت در کارخانه فولاد آناهیتا

کارخانه فولاد آناهیتا از سال 1391 به صورت تخصصی در زمینه تولید میلگرد در شهر رشت فعالیت می کند. این شرکت محصولات خود را با تکیه بر افراد متخصص و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تولید می کند. پس از تولید، با کمک تجهیزات آزمایشگاهی مناسب، تکنیک های فنی و شیمیایی محصولات خود را برای انطباق کامل با استانداردهای ملی و بین المللی کنترل می کند. به همین دلیل اگرچه مدت زیادی از کار این صنعت نمی گذرد; اما توانست خود را به عنوان یکی از بهترین های ایران ثابت کند.

جالب است بدانید که کیفیت محصولات آهنی این شرکت تا زمان صادرات به کشورهای همسایه تضمین شده است. بنابراین اگر تصمیم به خرید میلگرد از این شرکت که یکی از پرمصرف ترین قطعات فولادی در صنعت است را دارید، می توانید از کیفیت محصول مطمئن باشید.

مشخصات مکانیکی محصولات فولاد آناهیتا

کارخانه فولاد آناهیتا کلیه محصولات خود را مطابق با استاندارد ملی ISIRI 3132 تولید می کند که این محصولات از انواع زیر می باشند:

آج میلگرد مارپیچ 340 یا درجه A2

شما EVI 400 با 420 می خواهید اگر ما را با 420 می خواهید

آرماتور مرکب هم سطح آج 500 و آج 520 یا A4 است.

خواص فنی و مکانیکی این قطعات فولادی برای استفاده در اکثر پروژه های صنعتی و ساختمانی مناسب تلقی می شود. طراحی آج و تمامی ویژگی های هندسی از جمله ارتفاع آج، پله، عرض و زاویه با حساسیت بالا تعیین می شود. زیرا این خواص در میزان میلگرد بتن تاثیر بسزایی دارد. علاوه بر این، خواص مکانیکی محصول مانند تنش تسلیم، استحکام کششی و نسبت انبساط نسبی همگی در حد استاندارد هستند.

آناهیتا میلگرد وایگا

تا کنون با کیفیت و مشخصات فنی محصولات کارخانه فولاد آناهیتا آشنا شده اید. اما برای انتخاب این رشته ها باید معیارهایی را در نظر بگیرید. یکی از مهمترین پارامترها حجم نمونه است. البته اندازه این قطعات فلزی باید با پروژه شما یکی باشد. خوشبختانه، این محصولات به اندازه های مناسب برای اکثر پروژه های ساختمانی گسترش یافته اند. با این حال، شما نباید بدون امنیت انتخاب کنید.

در این کارخانه 340 تورر با علامت اختصاری A.G.J.U تنها در سایزهای 8 و 10 میلی متر تولید شد. در عوض gait 400 و gait 420 در سایزهای 12 تا 32 ساخته می شوند که با علامت اختصاری A.G.C.T که روی آن حک شده می توانید این درجه را تشخیص دهید. در نهایت میله های راه رفتن 500 و gait 520 در سایزهای 12 تا 32 و علامت اختصاری A.G.S.T موجود است.

وزن محصول آناهیتا

یکی دیگر از ویژگی های مهم قطعات فولادی وزن آنهاست. با کمک این ویژگی، زیرا می توانید از استاندارد بودن میلگرد تخت مطمئن باشید. این مقاطع فولادی پایه های پروژه های ساختمانی هستند و باید استحکام ساختمان را تضمین کنند. همزمان، وزن آنها نباید کمتر از حد مجاز باشد. در غیر این صورت در مواقع اضطراری آسیب بیشتری وارد می کنند.

همانطور که قبلاً گفتیم محصولات آناهیتا بر اساس استانداردها تولید می شوند. به همین دلیل وزنی برابر با حداقل حد مجاز نشان داده شده در جدول دارند. وزن آرماتور این محصولات برای هر شاخه محاسبه خواهد شد. توجه داشته باشید که هر شاخه 6 یا 12 متر طول دارد و عرضه این اقلام بستگی به این ابعاد دارد. بنابراین، اگر کسی می خواهد در مقادیر کمتر خرید کند، باید به فروشگاه های خرده فروشی مراجعه کند.

قیمت محصولات آناهیتا گیران

قیمت میلگرد آناهیتا آخرین دلیلی است که شما باید به دنبال خرید این قطعات فولادی باشید. همانطور که گفتیم میله های آناهیتا بر اساس حداقل وزن مجاز در استانداردها تولید می شوند. از آنجایی که قیمت قطعات فلزی بر اساس وزن آنها محاسبه می شود، لایت میلگرد آناهیتا قیمت مناسب و مناسبی دارد.

البته قیمت محصولات این کارخانه نیز مانند سایر برندها بر اساس قیمت جهانی فولاد تعیین می شود و در نتیجه به طور طبیعی دچار نوسان می شود. می توانید نرخ جهانی فولاد را در استیلوربیس مشاهده کنید. این وب سایت یکی از معتبرترین منابع قیمت مقاطع فولادی در جهان است. متاسفانه برای استفاده طولانی مدت از خدمات آن باید هزینه اشتراک پرداخت کنید.

چرا باید میلگرد آناهیتا را برای پروژه خود انتخاب کنید؟

در این مقاله با ویژگی ها و مشخصات محصولات فولادی آناهیتا آشنا شدیم. اگر مشخصات، ابعاد و درجه آن با نیازهای پروژه شما مطابقت داشته باشد، می توانید محصول را خریداری کنید. به خصوص اگر قصد دارید پروژه خود را در یک شهر شمالی بسازید. زیرا در این صورت باید هزینه ارسال بسیار کم را پرداخت کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید که قطعات فولادی آناهیتا بهترین گزینه برای پروژه شما هستند، ما می توانیم. با مشاوره رایگان از یک متخصص می توانید انتخابی آگاهانه داشته باشید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.