گزینه ها و ویژگی های 206 را بررسی کنید

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

گزینه ها و ویژگی های 206 را بررسی کنید


این روزها کمتر کسی با لوازم جانبی ماشین اندروید آشنا نیست و مانیتور 206 نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاربردهای متنوع و طراحی شیک و حرفه ای این مانیتور صنعتی را به یک لوازم جانبی کاربردی در خودروها تبدیل کرده است. امروز در این مقاله  از کارمادیو به برخی از کاربردهای برجسته آنها می پردازیم.

آپشن ها و ویژگی های شگفت انگیز مانیتور پژو 206

چند رسانه ای و مانیتور 206 در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین مانیتورهای ویدئویی تبدیل شده است که گزینه ها و ویژگی های جالبی را ارائه می دهد. در کنار عملکردها و ویژگی های پیشرفته، داشبورد شما را جذاب تر می کند. ظاهر جذاب با عملکرد قوی و روان مانیتور خودرو برای اندروید یکی از دلایل محبوبیت این رسانه چندکاره است.

داشبورد خود را حرفه ای تر کنید

یکی از قابل توجه ترین مزایای مانیتورهای پارچه ای اندروید این است که به همراه داشبورد پارچه ای ماشین شما ارائه می شوند. در واقع داشبورد پژو 206 شما به جای پنل پیش فرض کارخانه، پنل جدیدی نصب می کند و دستگاهی فوق العاده زیبا و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.

صفحه لمسی

مانیتور خودرو اندرویدی پژو 206 مجهز به صفحه نمایش لمسی IPS LCD است که امکان دید بصری و ناوبری آسان در منوها و تنظیمات را فراهم می کند. عملکرد صفحه لمسی تعامل کاربر و مسافر را افزایش می دهد و دسترسی آسان و راحت به ویژگی ها و عملکردهای مختلف را فراهم می کند. در عین حال داشبوردی جذاب و اسپرت با نور پس زمینه دید در شب برای 206 در اختیار شما قرار می دهد.

پخش فایل های صوتی و تصویری مختلف

یکی دیگر از گزینه ها و ویژگی های مانیتور خودرو پژو 206 قابلیت های چند رسانه ای است. این دستگاه از انواع فرمت های رسانه ای از جمله فایل های صوتی، تصویری و ویدئویی در اکثر فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند. همچنین می توانید با اتصال به اینترنت کانال های تلویزیونی محلی، فوتبال، برنامه های مورد علاقه و شبکه های اجتماعی را دنبال کنید. این ویژگی به ویژه در هنگام استراحت یا انتظار در ماشین بسیار مفید است.

بلوتوث محبوب و زیبا

ماهیت و عملکرد بلوتوث امروزه بر کسی پوشیده نیست. اتصال بلوتوث یکی دیگر از ویژگی های مانیتور خودرو پژو 206 است.بلوتوث امکان اتصال بی سیم بین دستگاه های تلفن همراه و مانیتور خودرو را فراهم می کند. این امکان تماس های هندزفری، پخش صدا و حتی دسترسی مستقیم به برخی برنامه ها از مانیتور خودرو را فراهم می کند.

پیوند آینه ای

Mirrorlink عملکردی است که به شما امکان می دهد تصویر و صفحه نمایش گوشی موبایل را به مانیتور خودرو منتقل کنید. با استفاده از Mirrorlink، همچنین می‌توانید پیام‌های رسانه‌های اجتماعی خود را بدون برداشتن تلفن و از طریق مانیتور اتومبیل خود بررسی کرده و به آنها پاسخ دهید.

سیستم مسیر

به همراه صفحه نمایش و پنل، آنتن GPS نیز به مشتریان ارائه می شود. به همین دلیل صفحه نمایش پژو 206 مجهز به قابلیت مسیریابی است و می تواند به دستگاه GPS خارجی متصل شود. این گزینه مسیر دقیق و سریعی را ارائه می دهد و به شما کمک می کند از کوتاه ترین مسیر به مقصد برسید. بسیاری از برنامه های ناوبری شامل کنترل صوتی و ناوبری بلندگو، به روز رسانی زنده ترافیک، یافتن پمپ بنزین، هشدار چراغ قرمز، هشدار پلیس، کروز کنترل و غیره هستند که ناوبری آسان و بدون دردسر را انجام می دهند. تجربه تضمین شده است.

پشتیبانی از دوربین عقب

ایمنی برای هر خودرویی در اولویت است و مانیتور خودرو با دوربین دنده عقب کمک می کند. به همین دلیل است که وقتی ماشین خود را در عقب قرار می دهید یا آن را پارک می کنید، می توانید نقاط کور ماشین خود را به وضوح روی صفحه اندروید خود ببینید. این ویژگی به رانندگان کمک می کند تا با خیال راحت هدایت کنند و از موانع یا برخوردهای احتمالی جلوگیری کنند.

در صورت نیاز نمایش دهید.

مانیتورهای خودروی پژو 206 گزینه‌های سفارشی‌سازی طراحی را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد ظاهر و تنظیمات را مطابق با اولویت‌های خود شخصی‌سازی کنید. برای بهینه‌سازی ظاهر و بهبود تجربه کلی، می‌توانید روشنایی صفحه، تم و تنظیمات رنگ نور پس‌زمینه کلید لمسی را بررسی کنید.

همگام سازی با کلیدهای کنترل فرمان

یکی دیگر از گزینه ها و ویژگی های مانیتور 206 کنترل فرمان یا پشتیبانی و یکپارچه سازی رابط است. این ویژگی کنترل برخی از عملکردها مانند افزایش/کاهش صدا و پرش آهنگ از طریق کلیدهای تعبیه شده در فرمان را آسان می کند. البته برای استفاده از این عملکرد در مدل های زودتر از 93 پژو 206 به قطعه دیگری به نام Canvas Peugeot 206 نیاز دارید. این به همراه مانیتور و پنل در اختیار خریداران عزیز اتوسل قرار می گیرد.

پورت های USB محبوب

کنترلر خودرو پژو 206 دارای پورت USB است که امکان اتصال به دستگاه های دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. پورت USB کنترلر اندروید در پشت دستگاه تعبیه شده است که می توانید با دو کابل به همراه موارد دیگر آن را به داشبورد و جلوی دست منتقل کنید. مانیتور ولوم 8 اینچی با ارائه دو پورت USB اضافی در جلوی دستگاه، استفاده از آن را برای شما آسان کرده است. یکی از پورت های ارائه شده آمپر بیشتری دارد و به طور خاص برای شارژ تلفن همراه طراحی شده است.

آیا همه مانیتورهای خودرو 206 این ویژگی ها و گزینه ها را دارند؟

اکثر ویژگی هایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم در تمامی صفحه نمایش های پژو 206 وجود دارد. یکی از محبوب ترین مدل ها نمایشگر 206 با نمایشگر 7 اینچی متصل به قاب اندروید فابریک با 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین مدل های پرچمدار فابریک اندروید 8 اینچی ولوم و 9 اینچی تمام لمسی تمامی آپشن های ذکر شده را در مشخصات سخت افزاری مختلف دارا می باشند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم به همراه مانیتور و پنل فابریک 206 تمامی اقلام مورد نیاز از جمله پریز برق، آنتن جی پی اس، دو عدد کابل USB، کابل ورودی دوربین به خریداران عزیز فروشگاه اتوسل تامین می شود. و کابل خروجی صدا

در نهایت، نمایشگر خودروی پژو 206 طیف گسترده ای از عملکردها را برای افزایش تجربه رانندگی دلپذیر ارائه می دهد. صفحه نمایش لمسی 206 اتصال بلوتوث، ناوبری، پشتیبانی از دوربین دید عقب و موارد دیگر را فراهم می کند. تا سفر شما لذت بخش تر و راحت تر شود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.