همه چیز درباره کرم پودر

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

همه چیز درباره کرم پودر


همه ما می دانیم که کرم پودر بسیار مهم است زیرا یک زیرسازی آرایشی است. اما همیشه در مورد روش استفاده از کرم پودر و انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست ابهامات زیادی وجود داشته است.

برای انتخاب کرم پودر مناسب باید به چند نکته توجه کرد:

1 - نحوه انتخاب

پوست هر کس متفاوت است. اگر یک کرم پودر روی پوست دوست شما زیبا به نظر می رسد، ممکن است تاثیر مشابهی روی پوست شما نداشته باشد. کرم پودر را باید بر اساس نوع پوست و رنگ صورت خود انتخاب کنید. اگر پوست شما به اندازه کافی صاف است، می توانید از مرطوب کننده با پوشش کم یا کرم پودر مایع استفاده کنید.

2-نحوه استفاده از خامه ترش

می توانید کرم پودر را با اسفنج، برس یا اسکراب مخصوص آرایشی روی صورت خود و همچنین روی دستان خود پخش کنید. با استفاده از اسفنج های مخصوص به راحتی می توانید کرم پودر را به طور یکنواخت روی سطح پوست پخش کنید. البته باید هر چند ماه یکبار تعویض شوند و بعد از هر بار استفاده با صابون شسته شوند.

بهتر است این اسفنج را با حرکات آهسته روی پوست خود بمالید زیرا کشیدن آن مانند یک برس فقط کرم پودر را از روی پوست شما پاک می کند. توجه داشته باشید که گردن را فراموش نکنید. ناهماهنگی بین صورت و گردن می تواند ظاهری ناخوشایند ایجاد کند.

3- پس از استفاده

همیشه به یاد داشته باشید که پس از استفاده از هر کرم یا مایعی، از یک پودر سفت کننده استفاده کنید. قیمت این پودرها واقعا قابل توجه نیست و می توانید از داروخانه محل زندگی خود تهیه کنید. این پودرها را با یک پد مخصوص به صورت خود بزنید و مراقب باشید که آن را نکشید.

اطلاعات بیشتر:  https://moorashin.com

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.