همه برای هدف

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

همه برای هدف


همه چیز در مورد فرآیند

همه چیز در مورد طرحواره به شما کمک می کند چگونه وب سایت خود را سئو کنید. طرحواره به موتورهای جستجو و حتی شبکه های اجتماعی کمک می کند تا موضوع و اطلاعات سایت شما را بهتر درک کنند و آن را در طبقه بندی صحیح قرار دهند. من محمد سلحشوری هستم، در ادامه این مقاله در مورد طرحواره با شما صحبت خواهم کرد، با ما همراه باشید.

طرحواره چیست؟

این یک تلاش مشترک بین گوگل و چندین موتور جستجوی دیگر بود که از چند سال پیش شروع شد تا اطلاعات معنادارتری از صفحات وب به دست آورد. جالب است بدانید که طرحواره ابرداده ای است که به سایت شما اضافه می شود تا اطلاعات دقیق تری در مورد موضوع و نوشته شما به موتورهای جستجو بدهد.

همه وب مسترها و کارشناسان سئو همیشه از توضیحات متا، عناوین متا و موارد مشابه برای بهبود رتبه وب سایت استفاده می کنند و به موتورهای جستجو درک بهتری از فعالیت های خود می دهند و موتورهای جستجو از دریافت این اطلاعات می دانند. در چه صنعتی و در چه صنعتی کار می کنید؟ در نتایج رتبه بندی می شود، اما این طرح به خزنده های موتورهای جستجو کمک می کند تا دسته بندی محتوای شما را درک کنند و آن را در ساختار بهتر و مناسب تری ارائه دهند.

همانطور که می بینید، طرح بندی این صفحه به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گوید که این صفحه مربوط به یک سازمان، شخص، فیلم، مکان یا هر موضوع دیگری است. این همچنین به شما کمک می کند تا از تابلوهای دانش بالا بروید و در رتبه بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید.

تمام این اطلاعاتی که در کد بالا نگهداری می شود بسیار مهم است و به جذب بازدیدکنندگان وب سایت و بهبود رتبه وب سایت کمک می کند. طرحواره ها اطلاعات دقیقی را برای موتورهای جستجو مانند گوگل فراهم می کنند و به سایت شما اجازه می دهند در SERP رتبه بالاتری داشته باشد. این بدان معناست که موتور جستجو دقیقاً می داند چه اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد و سعی در ارائه بهتر آنها دارد.

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما یک وبلاگ شخصی است یا نماینده یک سازمان است، می توانید آن را به طور جداگانه به گوگل ارسال کنید. همچنین، اگر کسب‌وکار شما در یک مکان جغرافیایی خاص فعالیت می‌کند، می‌توانید با استفاده از طرحی برای رتبه بهتر در جستجوهای محلی، آن مکان را به Google فاش کنید.

همچنین استفاده از طرحواره ها به تیم دانش گوگل کمک می کند تا اطلاعات بهتری در اختیار کاربران قرار دهد. این بخش در صفحه نتایج قرار دارد و هدف آن ارائه بهترین اطلاعات در مورد موضوع جستجو شده است. برای مثال اگر مهران مدیری را در گوگل جستجو کنید، تمام جزئیات، فیلم ها، سال ساخت، بیوگرافی و تمامی اطلاعات مهم این بازیگر به شما نمایش داده می شود.

Schema همچنین به شما کمک می کند تا سایت خود را با شبکه های اجتماعی ادغام کنید و از ریزداده ها برای اشتراک گذاری بهتر در فیس بوک و توییتر استفاده کنید.

مهمترین نمودارها

همانطور که می بینید، طرحواره ها برای سال های آینده بخش مهمی از وب سایت شما خواهند بود، اما به یاد داشته باشید که هر طرحواره به اطلاعات منحصر به فرد خود نیاز دارد و نحوه قرار دادن هر یک به طور متفاوت، ما در اینجا لیستی از محبوب ترین طرحواره ها را برای شما آماده کرده ایم. . :

کتاب (معرفی کتاب)

فیلم

دستور آشپزی

مراسم

مکان، کسب و کار محلی

آگهی استخدام

رستوران

محصولات و پیشنهادات

رکود، نرخ کل

پادکست

سازمان

مرد (مرد)

طرحواره بدون متن: AudioObject، ImageObject، VideoObject

طرح سوالات متداول (سوالات متداول)

این تنها بخشی از لیست بلندبالایی از طرح های مختلف بود و ما سعی کردیم محبوب ترین آنها را برای شما آماده کنیم که به مرور زمان اضافه کردن این طرح به وردپرس را به طور جداگانه آموزش خواهیم داد.

جالب است که این موارد همچنان در حال رشد و رشد هستند زیرا آخرین نسخه 6.0 ویژگی های MediaGallery، SportsEvent، FloorPlan و JobPosting را اضافه می کند.

ادامه نوشته: https://blogten.ir/about-schema/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.