دیزل ژنراتور ولوو پنتا

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

دیزل ژنراتور ولوو پنتا


دیزل ژنراتورها از دیرباز در صنایع مختلف برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. به دلایل زیادی می توان به دیزل ژنراتورها اعتماد کرد، اعم از کار ساخت و ساز، معدن، بازیابی بلایای طبیعی، پشتیبانی اضطراری بیمارستان و فرودگاه.



دیزل ژنراتور چیست؟

یکی از مزایای استفاده از دیزل ژنراتور این است که سوخت دیزل کارآمدتر است. زیرا در مقایسه با بنزین کمتر از نیمی از سوخت را می سوزاند و سوخت دیزل ژنراتور به دلیل اینکه مشتعل نمی شود ایمن است. دیزل ژنراتورها به خوبی ساخته شده و به اندازه کافی ناهموار هستند که برای انواع کارها و نیازها قابل اعتماد هستند.

گازوئیل کمترین سوخت اشتعال پذیر است و در مواقع اضطراری یا فاجعه کنترل آن راحت تر از بنزین است. مکانیسم دیزل ژنراتور بر روی احتراق سوخت از طریق فشرده سازی مانند گازوئیل و هوا کار می کند. موتور مستقل از یکدیگر و دارای هوای فشرده است که باعث می شود موتور با سوخت کمتر کارآمدتر کار کند.


بهره برداری از دیزل ژنراتورها

مکانیسم دیزل ژنراتور با سوزاندن سوخت با استفاده از روش فشرده سازی کار می کند. سوخت می رود، یعنی گازوئیل و هوا به طور مستقل از یکدیگر وارد موتور می شوند. و فشرده سازی هوا وجود دارد که باعث می شود موتور با سوخت کمتر کارآمدتر کار کند. سال ها پیش، دیزل ژنراتورها به پر سر و صدا بودن شهرت داشتند. با این حال، با نوآوری های اخیر فناوری، بسیاری از دیزل ژنراتورها اکنون به اندازه کافی ساکت هستند که بدون مزاحمت کار کنند. برای کسانی که برای کارهای سنگین به نیروی اضافی نیاز دارند، سرمایه گذاری در دیزل ژنراتور ایده خوبی است.

موتورهای دیزل ژنراتور به گونه ای طراحی شده اند که تحت بار برای مدت زمان طولانی تری کار کنند و در واقع در مقایسه با بارهای سبک، عملکرد بهتری در هنگام کار سخت تر دارند. اکنون، با ظهور سوخت های زیستی، ژنراتورها به شما این امکان را می دهند که از چندین سوخت در یک ژنراتور استفاده کنید. آنها همچنین به عنوان ژنراتورهای دوگانه سوز شناخته می شوند، آنها یک راه حل عالی در مواقع بحران هستند. این تضمین می کند که همیشه یک منبع تغذیه پشتیبان برای مواقع اضطراری دارید. پیکربندی‌های معمولی بهترین ژنراتورهای گاز و پروپان را ارائه می‌دهند و امکان تعویض بین این دو را فراهم می‌کنند. این ژنراتور دوگانه سوز دو گزینه را به کاربران ارائه می دهد: مزایای سوخت پاک پروپان یا یک ژنراتور قابل حمل مستقل برای استفاده معمولی از بنزین.


دیزل ژنراتور ولوو

این پنج نکته ساده را دنبال کنید تا ژنراتور ولوو دیزل خود را در بهترین حالت کار کند:

• بهترین داروی پیشگیرانه برای دیزل ژنراتور ولوو پنتا، پیروی از اطلاعات دفترچه راهنمای مالک در مورد تعمیر و نگهداری دوره ای موتور است.

• اگر ژنراتور شما در محیط های گرم یا پر گرد و غبار کار می کند، به نحوه عملکرد آن در مناطق سخت توجه کنید.

• به یاد داشته باشید که ساعات نگهداری و کارکرد موتور ولوو را ثبت کنید.

• هنگام تعمیر، تعمیر یا تعویض تجهیزات و سیستم های کنترل آلودگی، باید بهترین تکنسین های تعمیر ژنراتور را انتخاب کنید.

• برای هر کاری که باید انجام شود، همیشه برای مشاوره با یک فروشنده معتبر یا تکنسین خبره تماس بگیرید.

صرف نظر از اینکه کدام ژنراتور سوخت را انتخاب می کنید، به خاطر داشته باشید که برنامه تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده را برای کارکردن دستگاه خود دنبال کنید. هرگز اجازه ندهید شکست نتیجه شرکت شما را از بین ببرد.

http://aftabir.com/reportages/view/4438/%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%88%D9%84%D9%88%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AA%D8%A7
بالدوین دیزل ژنراتور

یک موتور دیزل سوخت کمتری مصرف می کند زیرا این موتورهای دیزل مانند موتورهای دیزل Bedwin برای اهداف صنعتی استفاده می شوند. به دلیل دیگری برای محیط زیست عالی است. کارکرد موتورهای دیزلی راحت تر از ژنراتورهای گازسوز است. علاوه بر این، موتور Bidon به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد و کمتر در معرض اشتعال در هوا است. زمانی که یک کسب و کار واقعاً به نیروی اضافی نیاز دارد، موتور دیزلی گزینه بهتری است. یک شرکت از طریق خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهد با مشتریان ارتباط برقرار می کند. با این حال، کمبود برق می تواند باعث زیان مالی و بسیاری از بیماری ها شود.

دیزل ژنراتورها راه حلی عالی برای رفع نیازهای انرژی تولیدکنندگان برای خدمات رسانی به خطوط تولید در فرآیندهای حیاتی هستند. این ژنراتور مانند دیزل ژنراتور Badwin، برق پشتیبان ایمن و کافی را برای بیمارستان ها و کلینیک ها فراهم می کند. همچنین ظرفیت خنک کننده قابل توجهی را برای دستگاه های بزرگ انتقال داده مانند سرورها در بانک ها و موسسات مالی فراهم می کند. دیزل ژنراتورهای بادوین برای مصارف صنعتی در زمان قطع یا کمبود برق نیز ایده آل هستند. توجه داشته باشید که برای کارایی و ایمنی باید از اندازه صحیح (دیزل ژنراتور نو یا دست دوم) استفاده شود. برای اطمینان از استفاده از دیزل ژنراتور مالکی، باید معیارهای زیر را بدانید:


• انرژی KVA و KW مورد نیاز برای انجام وظایف/فرآیندهای روزانه

• استفاده حرفه ای: نیاز شما برای راه اندازی و کارایی چیست؟

• مهمترین ویژگی ژنراتور برق چیست؟

دیزل ژنراتورهای بادوین به راحتی در دسترس هستند و نمایندگی های زیادی دارند. دیزل ژنراتورهای Badwin به ویژه پس از بلایای طبیعی که بیشتر مورد نیاز هستند مفید هستند. دیزل ژنراتور جدید یا دست دوم مناسب می تواند جان انسان ها را نجات دهد یا کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.