چگونه Spotify را فعال می کنید؟

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

چگونه Spotify را فعال می کنید؟

 

Spotify یک سرویس پخش موسیقی دیجیتال است که به شما امکان می دهد بدون اینکه حافظه دستگاه خود را اشغال کنید به میلیون ها آهنگ و پادکست از هنرمندان سراسر جهان دسترسی داشته باشید و به آنها گوش دهید. Spotify یک سرویس جذاب است و شما از طریق آدرس ایمیل یا اتصال فیس بوک خود به محتوای این سرویس دسترسی رایگان دارید. البته این سرویس اسپاتیفای هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی دارد. تفاوت هایی بین Spotify Free و Premium وجود دارد. به عنوان مثال، نسخه رایگان حاوی تبلیغات است. در این مقاله در مورد Spotify، ویژگی های آن و نحوه فعال سازی اسپاتیفای Spotify Premium صحبت خواهیم کرد.

استفاده از این سرویس پخش موسیقی بسیار ساده است. فقط وب سایت آنها را باز کنید و با ایمیل یا فیس بوک خود ثبت نام کنید. عضویت از طریق فیس بوک به شما این امکان را می دهد که دوستان خود را در این سرویس پخش موسیقی پیدا کنید و در صورت تمایل موسیقی مورد علاقه خود را با آنها به اشتراک بگذارید. توصیه می کنیم با پرداخت هزینه ای از Spotify Premium استفاده کنید تا برخی از ویژگی های انحصاری و امکان استفاده از آنها در دستگاه های مختلف را در اختیار شما قرار دهد. نسخه پریمیوم امکاناتی مانند پخش آفلاین روی دسکتاپ و گوشی، استفاده از کیفیت بهتر و بالاتر و ... را در اختیار شما قرار می دهد و به اندازه نسخه رایگان محدودیت ندارد.

فعال سازی Spotify

هنگامی که Spotify Mobile را راه اندازی می کنید. با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید آن را وارد کنید. اگر برای اولین بار به این سرویس موسیقی دسترسی پیدا می کنید. شما باید با پذیرفتن شرایط و ضوابط این سرویس ثبت نام کنید. پس از ثبت نام می توانید وارد مرحله فعال سازی اسپاتیفای Spotify شوید.

ثبت نام اسپاتیفای

برای ثبت نام در این سرویس، ابتدا باید به وب سایت Spotify که از طریق لینک زیر در دسترس است، مراجعه کنید.
همانطور که گفتیم پس از ورود به سایت دو گزینه دارید. یا مستقیماً از طریق ایمیل به این سرویس بپیوندید یا مشارکت خود را در این سرویس از طریق حساب فیس بوک خود ثبت کنید.

• فعال سازی اسپاتیفای با روش فیس بوک

اگر در مرورگر خود وارد سایت فیس بوک می شوید، وقتی وارد روش فیس بوک می شوید و گزینه LOG IN WITH FACEBOOK را انتخاب می کنید. به سرعت وارد فیس بوک شوید و ثبت نام خود را تکمیل کنید. اما در غیر این صورت به محض انتخاب LOG IN WITH FACEBOOK وارد صفحه می شود و نام کاربری و رمز عبور فیس بوک شما را می خواهد و پس از وارد کردن آنها در این سایت ثبت نام می کنید.

• روش به طور مستقیم از طریق ایمیل

اما اگر از روش دوم استفاده کنید. شما باید با استفاده از نام کاربری و ایمیل خود وارد این سایت شوید. اطلاعاتی مانند نام کاربری، رمز عبور، ایمیل، تاریخ تولد و جنسیت از شما خواسته می شود و در نهایت اکانت شما ثبت می شود.

پس از ثبت نام، باید وارد اپلیکیشن Spotify شوید:

  1. برای این کار باید Spotify را دانلود کنید. اگر از آیفون استفاده می کنید؛ به اپ استور بروید. برای دانلود Spotify در اندروید، به فروشگاه Google Play مراجعه کنید. در نهایت برای دانلود این برنامه برای سیستم عامل های ویندوز و مک
  2. به وب سایت Spotify که لینک فوق را قرار داده است مراجعه کنید.
  3. برنامه Spotify را در تلفن یا رایانه خود نصب و باز کنید.
  4. وارد اپلیکیشن شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس در صورتی که در فیس بوک ثبت نام کرده اید گزینه Login را انتخاب کنید. گزینه مربوطه را انتخاب کرده و از طریق شبکه اجتماعی وارد Spotify شوید.
  5. در صفحه اول لیست آهنگ ها و آثار هنری پیشنهادی، لیست آهنگ های محبوب و مطالب دیگر را خواهید شناخت.
  6. در سمت چپ می توانید به کتابخانه شخصی، لیست پخش موبایل، رادیو، آلبوم ها، هنرمندان، فایل های دسکتاپ، دانلودهای موبایل و غیره دسترسی داشته باشید.

همانطور که در زیر توضیح داده شده است؛ همچنین می توانید دوستان خود را پیدا کنید و آهنگ ها را از قسمت جستجو به اشتراک بگذارید.

نکات اضافی در مورد سرویس پخش موسیقی Spotify

• کتابخانه Spotify شما به چه معناست؟

کتابخانه تمام محتوایی است که در Spotify ذخیره کرده اید. لیست‌های پخش، ایستگاه‌های رادیویی، آهنگ‌هایی که دانلود کرده‌اید، فهرست‌های آهنگ‌هایی که اخیراً پخش شده‌اند، و هنرمندان و آلبوم‌هایی که ذخیره کرده‌اید. همه در این دسته قرار می گیرند. آهنگ های ذخیره شده و آهنگ های دانلود شده متفاوت هستند. آهنگ های ذخیره شده آهنگ هایی هستند که در لیست پخش خود به عنوان موجود علامت گذاری کرده اید. اما این آهنگ ها دانلود نمی شوند و به صورت آفلاین قابل پخش نیستند. اما آهنگ های دانلود شده را می توان به صورت آفلاین پخش کرد.

آیا می توانید موسیقی را از Spotify دانلود کنید؟

با Spotify Premium، می توانید موسیقی را به صورت آفلاین در دسترس قرار دهید. با این حال، این به معنای دانلود موسیقی به روش سنتی نیست. در واقع، شما نمی توانید آهنگ های دانلود شده را در دستگاه دیگری کپی کنید یا آنها را روی سی دی رایت کنید. امکان استفاده آفلاین از موسیقی می تواند بسیار مفید باشد. در برخی موارد به موسیقی نیاز دارید. ولی اینترنت نداری Spotify Premium به شما امکان دسترسی به حداکثر 3333 آهنگ را می دهد که می توانند به صورت آفلاین در سه دستگاه مختلف پخش شوند.

• اسپاتیفای چقدر اینترنت مصرف می کند؟

میزان داده و اینترنت استفاده شده توسط سرویس Spotify به کیفیت موسیقی در حال پخش بستگی دارد. یک ساعت پخش موسیقی با کیفیت معمولی حدود 50 مگابایت از داده اینترنت شما را مصرف می کند. با کیفیت معمولی می توانید به مدت 24 ساعت به موسیقی گوش دهید. در این صورت 1 گیگابایت اینترنت شما از بین می رود. اگر کیفیت موسیقی شما بسیار بالاست; با 1 گیگابایت اینترنت فقط می توانید 7 ساعت موسیقی گوش دهید. می توانید کیفیت پخش و دانلود موسیقی را در تلفن همراه خود تنظیم کنید.

• چگونه دوستان خود را در سرویس موسیقی Spotify پیدا کنیم؟

ابتدا می توانید با اکانت فیسبوک خود ثبت نام کنید و سپس اکانت فیسبوک خود را به آن متصل کنید. در این صورت به راحتی می توانید؛ همه دوستان خود را در این سرویس پیدا کنید. اگر در فیس‌بوک نیستید یا نمی‌خواهید حساب فیسبوک خود را به Spotify متصل کنید، همچنان می‌توانید دوستان خود را پیدا کرده و دنبال کنید، اما این روند می‌تواند دشوارتر باشد. علاوه بر این، عملکرد جستجو در این سرویس برای جستجوی کاربران یا کارشناسان قرار داده شده است.

در پایین صفحه فید، کادری به نام «دوستان پیدا کنید» وجود دارد که از طریق آن می توانید دوستان خود را پیدا کنید. شما باید فقط نیمی از دوستان خود را در این قسمت وارد کنید. علاوه بر این، می توانید از دوستان خود بخواهید که پیوندی به نمایه خود برای شما ارسال کنند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.