همه چیز در مورد غذای خشک سگ + خرید از پت شاپ ایران زمین

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

همه چیز در مورد غذای خشک سگ + خرید از پت شاپ ایران زمین

همه چیز در مورد غذای خشک سگ + خرید از پت شاپ ایران زمین

در حالی که غذای سگ به اندازه غذای انسان در اشکال، رنگ ها، اندازه ها و طعم های مختلف وجود ندارد، اما هنوز تنوع زیادی برای انتخاب وجود دارد. صرف نظر از نوع انتخابی، مهمترین عامل در تصمیم گیری شما باید یافتن غذایی باشد که تمام نیازهای غذایی سگ شما را برآورده کند. در ادامه این مطلب با پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com همراه باشید تا هرچیز که لازم است درباره غذای خشک سگ بدانید به شما توضیح دهیم.

 

غذای خشک سگ چیست؟

غذای خشک سگ مقرون به صرفه ترین نوع غذای تجاری آماده سگ است،همین موضوع باعث شده تا اغلب صاحبان سگ از غذای خشک سگ برای حفظ و نگهداری حیوان خانگی خود استفاده کنند. لازم نیست غذای خشک سگ خود را درون یخچال نگهداری کنید زیرا مدت زمان استفاده بالایی دارد و به این زودی خراب نمی شوند.

اگر می خواهید سگ خانگی شما دندان های تمیز و سالمی داشته باشد حتما از غذای خشک سگ استفاده کنید. زیرا جویدن کیبل های ترد به کاهش تجمع غذا روی دندان ها کمک می کند. شما انواع مختلفی از غذاهای خشک سگ با برندها و قیمت های گوناگون را به راحتی می توانید در پت شاپ با بهترین کیفیت به صورت آنلاین و با درگاه امن پرداخت اینترنتی بدون هیچ مشکلی اقدام به خرید کنید. غذای خشک سگ رویال کنین در پت شاپ ایران زمین نیز موجود است.

 

غذای خشک سگ خوب باید از چه موادی تشکیل شده باشد؟

  • باید سرشار از ویتامین ها باشد مانند: A،B،C و ویتامین D باشد.
  • غذای خشک سگ باید حاوی چربی های مفیدی مانند اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 باشد.
  • درون آن باید از مواد مغذی مانند: آهن، منیزیم و کلسیم وجود داشته باشد.
  • پروتئین گوشت مانند مرغ، گوشت گاو، بره، ماهی و... استفاده شده باشد.

 

آشنایی با مزایای مهم غذای خشک سگ

  • در واقع، سگ هایی که غذای خشک می خورند به ندرت به مکمل های دیگر نیاز دارند (مگر اینکه توسط دامپزشک توصیه شود).
  • در سفر به راحتی می توانید غذای خشک را با خود ببرید و به سگ خود بدهید.
  • غذای خشک می تواند ساعت ها بدون فاسد شدن در کاسه سگ بماند (زمانی که در خانه نیستید بسیار مناسب است).
  • برای اینکه بتوانید هزینه نگهداری از سگ خود را تا حد زیادی کاهش دهید باید از غذای خشک سگ استفاده کنید زیرا هزینه خرید کمتری نسبت به غذاهای کنسروی دارد.
  • مواد غذایی خشک سگ به دلیل رطوبت کم به راحتی قابل نگهداری هستند و بدون نیاز به یخچال برای مدت طولانی قابل نگهداری هستند.

 

هنگام خرید غذای خشک سگ حتما به نکات زیر توجه کنید

مواد به کار رفته در این غذا در پشت بسته غذای خشک سگ درج شده است. قبل از خرید، بهتر است این مواد را بخوانید و مطمئن شوید که یک غذای باکیفیت برای سگ خود می‌خرید. برندهای معتبر غذای خشک سگ مانند غذای خشک سگ رویال کنین وظیفه دارند ترکیبات استفاده شده در غذای خشک سگ را به ترتیب بالاترین تا پایین ترین بنویسند. یعنی اگر اولین ماده غذایی را در پشت پاکت غذای خشک سگ نوشته باشند این ماده بیشتر از همه در ترکیبات غذای سگ وجود دارد.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.