همه چیز درباره بازی آخرین بازمانده پارت دوم - Last of us part II

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

همه چیز درباره بازی آخرین بازمانده پارت دوم - Last of us part II

همه چیز درباره بازی آخرین بازمانده پارت دوم - Last of us part II

The Last of Us Part 2 یکی از بی نظیرترین تجربه ها در قالب بازی های ویدیویی است. تجربه ای که ترسی از دادن خواسته های کاربران به آن نداشته باشد، حتی برای کسانی که با فرض داستان موافق نیستند، یک امر ضروری است. منتظر این بازی با ویجیاتو باشید.

The Last of Us Part 2 به یکی از مورد انتظارترین بازی های این نسل از اولین تریلر معرفی شده تبدیل شده است. همه هیجان زده بودند تا ببینند نیل دراکمن نویسنده و آنتاگونیست داستان های مختلف Naughty Dog برای ادامه داستان جوئل و الی چه برنامه ای دارد. پایان قسمت اول از نوعی بود که خیلی ها فکر می کردند داستان به پایان می رسد و آخرین ما در این یک قسمت خلاصه می شود. با ادامه این مقاله از اکانتی همراه باشید تا به بررسی این بازی بپردازیم.

بررسی بازی The Last of Us Part II

هر بررسی بازی The Last of Us Part II را که مطالعه می کنیم، مشابه دیگر بررسی ها است. در واقع یا پر شده اند از تعریف و تمجید و در آخر یک نمره کامل داده اند. یا با دو بهانه ضعف در داستان و حمایت از برخی گرایش های جنسی، به انتقاد از بازی پرداخته و نمره ای غیر کامل داده اند. اما ما در ویولت گیمرز بعد از اینکه دو سال از انتشار این بازی می گذرد، در حال انتشار بررسی بازی لست آو آس 2 هستیم. اکنون دیگر هیجانات ابتدای انتشار بازی از بین رفته و می توانیم پرده تنفر یا عشق نسبت به بازی را با بهانه های غیرمنطقی، از جلوی چشم خود کنار بزنیم. در این مقاله، می خواهیم به صورت کامل، از هر زاویه به تمام بخش های بازی نگاه کرده و آن را بررسی کنیم. حتی در بخش اول مقاله، به تاریخچه، معرفی و بررسی حواشی می پردازیم. من علی حیدریان هستم، در ادامه با متفاوت ترین بررسی بازی The Last of Us Part II همراه ویولت گیمرز باشید.

در این مقاله بررسی بازی The Last of Us Part II، هدف بررسی این بازی، به صورت جامع و کامل از زوایای مختلف است. تا اگر اطلاعات زیادی از این بازی ندارید، بتوانید تصمیم مناسبی برای خرید یا تجربه لست آو آس 2 بگیرید. یا اگر به خوبی با بازی آشنا هستید و بررسی های دیگر را نیز خوانده اید، به صورت عمیق تر با بازی آشنا شوید. نقد بازی The Last of Us Part II، تحلیل داستان بازی The Last of Us Part II یا امثال این موارد، با این بررسی ارتباط مستقیمی ندارد. بنابراین، لطفا از این مقاله که یک بررسی بازی می باشد، انتظار نقد، تحلیل و مقایسه را نداشته باشید. اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت های نقد و بررسی را می توانید در آموزش نقد و بررسی بخوانید.

معرفی بازی آخرین بازمانده پارت دو

همانطور که گفته شد، بیشتر منتقدان و گیمر ها از بازی لست آو آس 2 استقبال کردند. به طوری که نمره بازی The Last of Us Part II 99 شده است. اما عنوان The Last of Us Part II دقیقا چطور بازی می باشد که این افتخارات را کسب کرده است؟ لست آو آس 2، یک بازی پسا آخرالزمانی، داستانی و تک نفره با گیم پلی اکشن ماجراجویی است. داستان بازی The Last of Us Part II، دنباله مستقیم نسخه اول لست آو آس می باشد. در واقع این بازی ها، روایت گر داستان و اتفاقاتی هستند که برای دو شخصیت اصلی بازی یعنی جول و الی رخ می دهد.

شخصیت اصلی بازی The Last of Us جول و شخصیت اصلی نسخه دوم نیز الی است. در واقع با اینکه در بازی اول مقداری هر چند کوتاه از داستان را با شخصیت الی جلو بردیم، اما این دختر شخصیت فرعی بازی بود. اما در نسخه دوم، سازندگان بازی تمرکز خود را بر روی الی گذاشته اند. اگرچه داستان بازی The Last of Us Part II  به صورت مستقیم به جول و نسخه اول مربوط می شود. ولی گیم پلی بازی و شخصیت اصلی لست آو آس 2 بر روی شخصیت الی پیاده سازی شده است.

تاریخچه بازی لست اف اس

بهتر است پیش از اینکه به سراغ بررسی بازی The Last of Us Part II برویم، به صورت کلی با این بازی بیشتر آشنا شویم. البته اگر این بازی را انجام داده اید یا اطلاعات زیادی درباره بازی The Last of Us Part II دارید، مطالعه این بخش لزومی ندارد. بازی The Last of Us Part II آخرین اثر هنری استودیو Naughty Dog می باشد که در سال 2020 منتشر شد. این بازی دنباله مستقیم The Last of Us می باشد که در سال 2013 منتشر شده است. کارگردانی هر دو نسخه را آقای نیل دراکمن بر عهده داشته است.

در واقع The Last of Us اولین بازی می باشد که آقای نیل دراکمن وظیفه کارگردانی را بر عهده داشته است. ایشان پس از انتشار موفقیت آمیز این بازی، به یکی از کارگردانان استودیو ناتی داگ تبدیل شد. پس از انتشار نسخه دوم این بازی که امروز به بررسی آن می پردازیم یعنی The Last of Us Part II، وظیفه مدیریت استودیو نیز بر عهده ایشان قرار گرفت.

نسخه اول بازی The Last of Us توانست در مقابل رقبای سرسختی که دارد، بیگ وینر سال شود. عناوین بزرگی مانند GTA V، BioShock Infinite و بسیاری از بازی های بزرگ دیگر، رقیب The Last of Us بودند. اما این بازی، توانست بیشترین جایزه را از رسانه ها و منتقدین کسب کند. تعداد جوایز این بازی به قدری زیاد بود که علاوه بر بیگ وینر شدن سال، توانست رکورد کسب جایزه در تمامی سال ها را نیز بشکند. بازی The Last of Us Part II حتی از نسخه اول خود نیز جوایز بیشتری گرفت و باز هم رکورد جایزه تاریخ را شکست. همچنین برای رفع مشکلات اسپاتیفای میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید.

سخن پایانی

The Last of Us Part 2 یکی از کامل ترین بازی های تاریخ است که از نظر داستان و گیم پلی شما را شگفت زده خواهد کرد. این بازی شبیه نسخه اول نیست، اما این بدان معنا نیست که به دنیایی که در The Last of Us دیدیم وفادار نیست، بلکه توانسته آن را به سطح جدیدی از اهمیت برساند.

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.