کمد ریلی آینه دار و ام دی اف را از تانیل چوب خرید کنید

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

کمد ریلی آینه دار و ام دی اف را از تانیل چوب خرید کنید

کمد یکی از وسیله‌هایی است که در خانه کاربرد زیادی برای نظافت و چیدمان وسایل دارد، همچنین زیبایی دکوراسیون خانه شما را تکمیل می‌کند. کمد ریلی ام دی اف (MDF) به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. در این بخش ویژگی‌ها، مزایا و معایب این نوع کمد پرکاربرد و نسبتاً ارزان را شرح می‌دهیم تا بتوانید با اطلاعات کامل در صورت نیاز سفارش و خرید آن را از فروشگاه اینترنتی تانیل چوب انجام دهید.

ویژگی‌های کمد ریلی ام دی اف

همان‌طور که از نام کمد ریلی ام دی اف مشخص است متریال به‌کاررفته در آن از جنس ام دی اف است.

در ساخت درب‌های کمد ریلی ام دی اف از لولا استفاده نشده، بلکه توسط ریل‌ها باز و بسته می‌شوند.

در کمد ریلی ام دی اف محدودیت عرض وجود ندارد. می‌توان درب‌های آن را پهن‌تر از درب‌های کمدهای معمولی و یا لولایی در نظر گرفت.

مزایای کمد ریلی ام دی اف

هم‌اکنون که شما وارد این صفحه شده‌اید حتماً که قصد خرید کمد ریلی ام دی اف را دارید. بنابراین فروشگاه تانیل چوب به‌صورت تخصصی مزایا و همچنین معایب آن را در ادامه برای شما بیان می‌کند تا به این محصول آشنایی کاملی پیدا کنید.

کمد ریلی ام دی اف

کمد ریلی ام دی اف

قابل استفاده در شرکت‌ها و ادارات

ازآنجایی‌که معمولاً در جلوی کمد ریلی ام دی اف صندلی و میز قرار می‌گیرد، بنابراین تهیه این محصول برای شرکت‌ها و ادارات بهترین گزینه است، زیرا برای باز و بسته کردن آن دیگر نیاز نیست که درب آن را جلو به سمت خودمان بکشیم. درواقع از فضای جلوی کمدها می‌توان به‌صورت بهینه حداکثر استفاده را برد.

هم‌اکنون که وارد این صفحه شدید حتماً که قصد خرید کمد ریلی آینه دار را دارید. همان‌طور که می‌دانید کمد لباس نقش ویژه‌ای در زیبایی دکوراسیون خانه شما دارد‌. به دلیل صرفه‌جویی در فضای با ارزش اتاق‌های کوچک آپارتمانی و همچنین انعکاس نور و روشنایی توسط آینه، کمد ریلی آینه دار طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در این بخش قصد داریم ویژگی‌ها، مزایا و معایب آن را برای شما بیان کنیم تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته و در صورت نیاز این محصول را از فروشگاه تانیل چوب سفارش دهید‌.

ویژگی‌های کمد ریلی آینه دار

با دقت به ظاهر کمد ریلی آینه دار مشاهده می‌کنید که نصب آینه بر روی درب‌های آن با چندین فرمت مختلف انجام می‌شود. فرمت‌های مانند:

  • کل درب توسط آینه پوشانده می‌شود.
  • قاب چوبی یا ام دی اف به طور کامل درب را نمی‌پوشاند.
  • در برخی از مدل‌ها، از آینه‌های طرح‌دار و یا قدی در آن استفاده می‌شود.
  • مدل‌های دیگری نیز وجود دارد که بر اساس سلیقه فردی که سفارش می‌دهد می‌توان آن را تولید کرد.

کمدهای ریلی آینه دار مانند کمدهای معمولی از درب‌های لولایی استفاده نمی‌کند، بلکه درب‌های آن به‌صورت کشویی یا ریلی باز و بسته می‌شود. درواقع درب‌های آن روی یک ریل فلزی می‌لغزد.

کمد ریلی آینه دار که در این صفحه مشاهده می‌کنید، بسیار باکیفیت بوده و از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده شده است. بسیار مهم است که هنگام خرید به کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کمدهای لباس توجه کنید تا در آینده نیاز نباشد هزینه‌های اضافی بابت تعمیر آن پرداخت کنید.

کمد ریلی آینه دار

کمد ریلی آینه دار

مزایای کمد ریلی آینه دار

در ادامه معرفی کمد ریلی آینه دار، مزایا و معایب این محصول را برای شما بیان می‌کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل نسبت به خرید آن اقدام کنید.

تنوع در رنگ‌بندی

کمتر کسی پیدا می‌شود که هنگام خرید کمد به رنگ آن دقت نکند‌‌. بنابراین برای کمد ریلی آینه دار موجود در تانیل چوب، رنگ‌های متنوع و جذابی در نظر گرفته‌ایم. شما عزیزان نسبت به دکوراسیون اتاق خواب و یا فضای منزل می‌توانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید. اگر فضای شما کوچک است، بهتر است کمد ریلی آینه دار سفید را سفارش دهید و یا اگر فضای شما بزرگ است، می‌توانید نسبت به سلیقه خود هر رنگی از جمله رنگ تیره را انتخاب کنید.


https://tanilchoob.com/mdf-rail-wardrobe/
https://tanilchoob.com/rail-mirrored-wardrobe/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.