ثبت برند و ثبت شرکت در کسرا چه مراحلی دارد؟

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

ثبت برند و ثبت شرکت در کسرا چه مراحلی دارد؟

مثلا رستورانی که برند خود را ثبت می کند و در پی جایگاه بهتری است مسلما سعی می کند خدمات با کیفیت تری به مشتریان ارائه دهد. حالا به صفحه مدارک وارد میشوید، هر شرکتی نوع خاصی از مدارک را ارائه می کند ، پس شما باید با توجه به نوع شرکت و مدارکی که دارید ، مطالب را روشن و دقیق در جای مخصوص به خود وبه طور کامل تایپ کنید. چه مدارکی برای ثبت شرکت در کسرا نیاز داریم؟ چه موانعی برای ثبت برند وجود دارد؟ روال اداری در کشورمان همواره پیچیدگی های خاص خودش را دارد. نام برند نقش زیادی در میزان محبوبیت آن دارد. زیرا علاوه بر اینکه داشتن برند ثبت شده مشخص باعث تمایز شرکت ها می شود، بلکه درست انتخاب کردن آن نیز می تواند در رشد و شکوفایی شرکت نقش بسزایی بازی کند. شما می توانید برای رستوران ها و سفره خانه های سنتی از نام های اصیل و سنتی استفاده کنید تا با فعالیت رستوران هماهنگ باشد.

نامی که برای برند خود انتخاب می کنید باید متناسب با خدماتی باشد که ارائه می دهید. سرو می کنید نام های متفاوتی را می توانید انتخاب کنید. برای به سرانجام رساندن موضوع ثبت کمپانی مورد نظر خود باید تمام مراحل زیر را قدم به قدم و به دقت پیش بروید و در صورت اشتباه در یکی از مراحل، ثبت تایید نشده و باید تمام مراحل را از اول پیش بروید که باعث می شود مقدار زیادی از زمان و پول تاجر هدر برود. عدم آگاهی از قوانین و نیز بی تجربگی متاسفانه باعث می شود این پیچیدگی ها بیشتر هم بشوند به طوری که ممکن است زمان شما در مواردی هدر برود. هم اکنون که شما این مقاله را مطالعه می کنید، میلیون ها برند در عرصه بازار های جهانی در حال مبادله کالا و خدمات خود هستند. ثبت برند برای شما حق و حقوق قانونی به دنبال می آورد و از این نظر جلوی سوء استفاده افراد سودجو گرفته می شود. برند شما به مدت ده سال ثبت می شود و پس از آن هم می توانید آن را تمدید کنید. هنگامی که برند خود را به ثبت می رسانید علاوه بر این که می توانید در بازار داخلی فعالیت کنید می توانید در بازارهای خارجی هم به رقابت بپردازید.

جواز کسب از طرف اتحادیه رستوران ها و وزارت بهداشت صادر می شود به همین دلیل برای ثبت برند در کسرا باید پروانه بهداشت هم داشته باشید. ما روزانه با ده ها پرونده ثبتی سر و کار داریم. مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضاگواهی می نماید. شرکت تضامنی وقتی تشکیل می شود که تمام سرمایه نقدی تادیه و سهم الشرکه غیر نقدی نیز تقویم و تسلیم شده باشد. در شرکت نامه نسبت مشارکت هر شریک و سهم الشرکه هر کدام اعم از نقدی یا غیرنقدی که باید تقویم شده باشد، قید می گردد. شناسنامه و کارت ملی و یک نسخه کپی از آن ها را باید ارائه دهید. بهتر است قدر وقت خودتان را بدانید و بر روی فعالیت های تخصصی تان تمرکز کنید. شما می توانید ثبت برند رستوران و دیگر امور ثبتی و مشابه را به کارشناسان ما در ثبتینو بسپارید و در اسرع وقت کارتان را تحویل بگیرید. همان طور که قبلا گفتیم ثبت برند باعث می شود بتوانید خدمات تان را به خوبی معرفی کنید و تبلیغات گسترده ای داشته باشید. محل، تاریخ و شماره ثبت علامت در مبدا، در صورتی که برند در جایی خارج از ایران به ثبت رسیده است.

برای ثبت برند در ایران باید حتما اظهارنامه را تکمیل کنید.اظهارنامه باید در سه نسخه تنظیم شده و به زبان فارسی باشد. روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات را باید ارائه دهید. برای تغییرات شرکت و آماده سازی صورتجلسات تغییرات از اشخاص متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در نتیجه ثبت برند برای افزایش سطح کیفیت خدمات جامعه بسیار مفید است. در واقع با طی مراحل فوق، لازم است آن را مدون کنید. دلیل دیگری که ثبت شرکت را اجباری می سازد، حضور و فعالیت شرکت در مراجع رسمی مانند دادگاه ها و ادارات دولتی و شرکت در معاملات این مراجع مانند مزایده ها و مناقصه ها بوده که قطعا بدون ثبت شرکت امکان پذیر نمی باشد. 2- عین اموال منقول و غیرمنقول ؛ البته در صورتی که قابل نقل و انتقال باشند و حقوق اشخاص ثالث نسبت به آن ها تعلق نگرفته باشد. در این صورت پرونده دارای ایراداتی است که ممکن است قابل رفع باشد ، در این حالت می بایست ایرادات پرونده را دقیقاَ رفع نمود و توسط پاکت های مخصوص رفع نقص به اداره ثبت شرکت ها فرستاد تا پس از طی مراحل مخصوص رفع نقص انجام گیرد و پرونده ثبت گردد.

منبع: کسرا
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.