کاربردهای متنوعی که درباره واترجت صنعتی بیان شد

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

کاربردهای متنوعی که درباره واترجت صنعتی بیان شد

با استفاده از این نوع از مه پاش ها می توانید به راحتی هم فضای مرطوب در سال های نگهداری مرغ ها به وجود آورید و هم بسیاری از بیماری ها را از بین ببرید. زمان آن رسیده است که با خرید مرغوب ترین نمونه ی مه پوش ها فضای ایده ال در سال های نگهداری مرغ ایجاد کنید. در صورتی که می خواهید یک سالن گاوداری راه اندازی نمایید؛ پس باید به فکر خرید چند تجهیزات ضروری باشید. لذا این مسئله را کاملاً مورد نظر داشته باشید. در این مه پاشها، نازلها از جنس استیل و ضدچکه بوده و شلنگها در برابر فشار آب بسیار مقاوم هستند. بسیار مهم است که شیلنگ کارواش خانگی مقدار مناسب جریان آب را از منبع آن دریافت کند (به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید). پمپ مه ­پاش صنعتی در ظرفیت ­های متعددی ساخته می­ گردد و به آن پمپ کارواش نیز می­ گویند. دستگاه پمپ کارواش دارای سیستم های محافظتی و امنیتی بسیار پیشرفته است. انواع دستگاه های کارواش صنعتی شامل کارواش خانگی و یا شوینده های فشار قوی و فوق فشار قوی به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که کاربر در هر شرایطی می تواند بدون ایجاد زحمت و با ایمنی کامل دستگاه را مورد استفاده قرار دهد.

یکی از انواع دیگر پمپ مه­ پاش نوع خانگی آن می­ باشد که نیازی به الکتروپمپ ندارد و فشار آب شهری کافی است. کلاس پمپ مه ­پاش باید فشار بالا و هیدرولیکی باشد تا فشار لازم در پشت نازل مه ­پاش را ایجاد کند تا بعد از اینکه آب از نازل عبور کرد به ذرات خیلی ریز تبدیل گردد. صفحه پشت تایمر را به صورت کشویی باز کنید. یکی از فروشگاههایی که در زمینه فروش و نصب انواع مدلهای مه پاش به صورت تخصصی و متعهدانه فعالیت میکند، فروشگاه مه پاش صنعت است. زمانی که فن شروع به چرخش میکند، قطرههای آب از طریق شلنگی به پروانههای فن برخورد کرده و قطرات درشت به قطرات ریز تبدیل میشوند و قطرات ریز با نیروی چرخش فن به بیرون هدایت میشوند. برای مثال استفاده از شیر برقی Hunter باعث می شود که شما به تعداد کمتری نیروی کار برای آبیاری نیاز داشته باشید. 

با توجه به کاربردهای متنوعی که درباره واترجت صنعتی بیان شد میتوان آن را هم به عنوان بهترین و قوی ترین شوینده برای پاکیزگی سطوح مختلف معرفی کرد و مهم ترین فاکتور در انتخاب یک کارواش صنعتی مرغوب و با دوام دانست. به واقع استفاده از انواع پمپ کارواش صنعتی مزایای بسیاری را برای کاربران در صنایع مختلف به ارمغان می آورد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتقای کیفیت و سرعت در راندمان کاری کارواش صنعتی
  • سازگاری پمپ با محیط زیست به خاطر عدم استفاده یا استفاده بسیار کم آن از مواد شوینده
  • ارائه نظافت با کیفیت مطلوب به خاطر قدرت پاک کنندگی بسیار بالا دستگاه
  • عدم آسیب رساندن به سطوح و سایر موارد تحت نظافت
  • قیمت های معقول و استاندارد
  • کاهش نیاز به تعداد نیروی خدماتی
  • افزایش بهره وری و بازه اقتصادی
  • توانایی فوق العاده و ویژه در از بین بردن لکه ها و جرم های قدیمی، لایه برداری، تخریب بتن و… به خاطر پاشش پرفشار آب
مشخصات بیشتر در مورد پمپ کارواش

به این مورد توجه داشته باشید که سیستم مه پاش در دو گلخانه با مساحت یکسان و در دو منطقه متفاوت از نظر آب و هوایی، کاملا متمایز از یکدیگر طراحی و نصب می گردند. توجه داشته باشید که طی تمام این فرآیندها شیر آب اصلی باید باز باشد. این منبع آب توسط نازل به دستگاه وصل می باشد. شاسی و منبع در پمپ مه ­پاش با توجه به درخواست و سلیقه مشتری نصب می ­گردد که شامل شاسی متحرک، شیر فشارشکن، فیلتر، تابلو اتوماسیون، چرخ جهت جابه ­جایی الکتروپمپ و لنسر کارواشر با سری نازل کارواشر لکچر می ­باشد و در صنعت مرغداری بسیار کاربرد دارد. در مه پاشهای نازلی، آب توسط پمپ به شلنگ یا لوله منتقل شده و از طریق نازلهایی که در مسیر شلنگ یا لوله قرار دارند، بهصورت مه خارج میشود. مه پاشهای پروانهای و نازلی، قابل استفاده در مرغداریها هستند. آنچه که باعث میشود راندمان در سالنهای پرورش طیور و مرغداری بالا رود، هوای مرطوب و مطبوع است.که با مه پاش مرغداری در گذشته برای ایجاد رطوبت محیط، از آبپاش استفاده میکردند که با گسترش مرغداریها این کار بسیار وقتگیر بود. اگر در مرغداریها رطوبت کم باشد، مواردی مانند کاهش آب بدن مرغها، کاهش تولید تخممرغ و بیقراری در مرغها رخ خواهند داد و این موضوع میتواند خسارات سنگینی را به بار بیاورد.

در واقع به این علت بوده که مرغ ­ها و جوجه ­ها آب بدنشان کم شده و قادر به خوردن دان نبوده و تلف شده ­اند. این نوع تایمر آبیاری به شیر آب اتصال می یابد و میتواند نسبت به آب مورد نیاز، مقدار فشار آب را کم یا زیاد کند. ما در سازوکشت، با ارائه نازل های درجه یک استیل تایوانی و همچنین انجام راهنمایی های لازم در جهت انتخاب نازل مناسب برای مشتریان، قدم مهمی در تامین این قطعه ی مهم برداشته ایم. امروزه تولید کنندگان مختلفی ، مه پاش های نازلی و دیسکی را به بازار ارائه می دهند. مه پاشها در سه نوع پروانهای، نازلی و التراسونیک تهیه و تولید میشوند. پمپ، پیستونی فشار بالا و شلنگهای پرفشار از اجزای مهم مه پاش مرغداری محسوب میشوند. الکتروموتور(نوعی ماشین که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می­ سازد) یکی از اجزای لازم در پمپ مه­ پاش می­ باشد که دارای انواع متفاوتی است. عملیات نماشویی ساختمان: یکی از کاربرد های پمپ های پرفشار، قابلیت پرتاب آب تا ارتفاع بالا و با شدت زیاد است. فوگر یا مه پاش گلخانه یک سیستم رطوبت دهی تحت فشار می باشد که می تواند با راندمان بسیار بالا رطوبت مورد نیاز گلخانه های صنعتی و نیمه صنعتی را تامین نماید.از مه پاش و رطوبت ساز برای تنظیم میزان رطوبت محیطی که معمولاً بیشتر در فضاهای صنعتی مانند دامداری سالنهای پرورش قارچ و مرغداری و غیره استفاده میشود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.