آموزش ثبت حسابداری در دفتر روزنامه

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

آموزش ثبت حسابداری در دفتر روزنامه

گاهی اوقات نرم افزارها به صورت قفل شکسته در اختیار شما به صورت رایگان قرار میگیرند که آنها جز دردسر برای شما چیز دیگری ندارند. شما با شرکت در دوره فوق علاوه بر یادگیری حرفه ای حسابداری، می توانید مدرک فنی حرفه ای نیز دریافت کنید. اگر به دنبال دوره فشرده حسابداری ویژه بازار کار با مدرک معتبر هستید با ما تماس بگیرید. یکی از قابلیت های نرم افزار رستوان کسبه امکان کار کردن با دستگاه های جانبی مانند دستگاه فیش پرینت، کالر آیدی، کیبورد ویژه رستوران و … یکی از خوب های این حوزه نرم افزار فروشگاهی باران هست که کار کردن باهاش خیلی راحته. اطلاعات حسابداری به کار گرفته شده، سود حسابداری در دو حالت متورم و تورمزداییشده است. ChEarn: سود خالص حسابداری تجمعی. نخستین اطلاعات حسابداری بهعنوان پیشبینیکنندۀ شاخصهای اقتصادی، سود خالص حسابداری متورم است. Earnit: سود خالص حسابداری شرکت i در پایان فصل t. BVit-1: ارزش دفتری حقوق صاحبان سهام شرکت i در پایان فصل t-1. پس پژوهشگر نه به کلیۀ اطلاعات سود بلکه فقط به اطلاعات جدید موجود در پراکندگی سود حسابداری علاقهمند است که بهطور کامل در تخمینهای اقتصاد کلان گنجانده نشدهاند؛ بنابراین، معیار اندازهگیری پراکندگی متغیرهای حسابداری (رشد سود)، عبارت است از تکانه در پراکندگی تغییرات تجمعی متغیرهای حسابداری (سودهای تجمعی) که این متغیر با مدل رگرسیون غلتان بهصورت باقیماندهای از مدل AR(2) در رابطه (29) محاسبه میشود.

در این بخش، مقادیر واقعی، برآوردی بانک مرکزی از تولید ناخالص داخلی، پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از سود حسابداری متورم و پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از سود حسابداری تورمزداییشده و همچنین، خطای هر کدام در نگاره (4) و (6) ارائه شدهاند. به بیان دیگر، ارقام اولیۀ اعلامشده بانک مرکزی برای هر فصل معرف برآورد اولیۀ بانک مرکزی قبل از تعدیل (یا قبل از تجدیدنظر در ارقام) و ارقام نهایی که طی فصلهای آتی (بهصورت چندین بار) تغییر یافته و نهایی شدهاند (یا بعد از آخرین تجدیدنظر در ارقام)، مقدار واقعی بعد از تعدیلاند. Estt: برآورد اولیه از شاخصهای اقتصادی واقعی اصلاحنشده. پژوهش حاضر در نظر دارد از اطلاعات حسابداری برای بهبود وضعیت پیشبینی و افزایش دقت شاخص اقتصادی استفاده کند. تمایز مطالعۀ حاضر در بخش اقتصادسنجی و روش اجرای پژوهش، برآورد روش سری زمانی برای دادههای حسابداری است که بهنوبۀخود در ایران سابقۀ چندانی ندارد. 1 باشد؛ ولی برای بررسی اینکه آیا تخمین اولیه بهطور کامل اطلاعات مربوط به پراکندگی متغیرهای حسابداری را شامل میشود یا خیر و همچنین، برای آزمون اینکه آیا پراکندگی رشد اطلاعات حسابداری حاوی اطلاعاتی دربارۀ چهارچوبهای انتظاری شاخصهای کلان اقتصادی نهایی است یا خیر، میتوان رگرسیون را تصحیح و به شرح رابطه (31) برآورد کرد.

این شاخص برای ارزیابی آزمون دقت پیشبینی شاخصهای اقتصادی طی دو بار در روابط بالا قرار گرفته است. Final: شاخصهای اقتصادی واقعی یا اصلاحشده. نمودار (6) روند پیشبینی تولید ناخالص داخلی را با استفاده از سود حسابداری متورم و دقت پیشبینی تولید ناخالص داخلی را با استفاده از سود حسابداری متورم (بررسی روند با احتساب 2 واحد خطای مثبت یا منفی در روند پیشبینی) نشان میدهد. براساس معیار میانگین قدرمطلق خطا، پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از سود تورمزداییشده با مقدار 46،729 و پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از سود متورم با مقدار 117،636 سود تورمزداییشده دارای خطای کمتری است. به بیان دیگر، اگرچه در برخی دورهها خطای پیشبینی مدل بیش از خطای پیشبینی بانک مرکزی است، در مجموع دورههای بررسیشده، خطای مدل پیشبینی براساس شاخص S با استفاده از سود تورمزداییشده (پیشبینی با استفاده از سود متورم) به میزان 076/0 (012/1) از خطای پیشبینی بانک مرکزی به میزان 345/1 کمتر بوده و در کل دقت پیشبینی مدل سود تورمزداییشده (مدل سود متورم) 99% (9/98%) در مقابل پیشبینی بانک مرکزی 6/98% است. حال باید مشخص شود تغییرات سود یا رشد سود حسابداری (پراکندگی تغییرات سود حسابداری) نسبت به آنچه در بلندمدت مورد انتطار است، چه میزان انحراف دارد.

در ادبیات اقتصادی، هر گونه انحراف مقادیر متغیرها از روند بلندمدت مقادیر انتظاری آنها شوک نامیده میشود. در این صورت باید میانگین را در نظر گرفت. اگر در دورهای، تولید ناخالص ملی را با قیمتهای سال پایه اندازهگیری کنند، به آن تولید ناخالص حقیقی گویند. در دوره رایگان آموزش حسابداری بازار کار سعی کردیم محتوای حسابداری را از پایه تدریس کنیم؛ مخاطبین این دوره فارغ از اینکه تحصیلات و تجربه حسابداری دارند یا خیر میتوانند در این دوره آنلاین رایگان شرکت کنند و پله به پله و قدم به قدم همراه با قسمت های آموزشی پیش بروند. چرا که قطعاً نام مرکز آموزش مجازی پارس اولین نام و نامی دیر آشنا در تمامی مراکز آموزش مجازی است. نتایج برای پراکندگی سود حسابداری و سود حسابداری تورمزداییشده با استفاده از رگرسیون غلتان در نمودار (5) ارائه شدهاند. یافتههای پژوهش به تلخیص و اقتباس نتایج از برآوردهای انجامشده، در دو بخش در قالب پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از سود حسابداری متورم و تورمزداییشده در ادامه ارائه شدهاند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.