قیمت خرید لاستیک به صورت اینترنتی

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

قیمت خرید لاستیک به صورت اینترنتی

قیمت انواع لاستیک در اندازه ، ابعاد و جنس با هم تفاوت هایی دارند که این تفاوت ها باعث ایجاد تفاوت در عملکرد آنها میشود تا عملکرد مطلوب و متناسب با کاربرد خودرو و شرایط جاده را برای راننده و خودرو فراهم کند . تایر خودرو ها از نظر کاربردی در دو دسته ی ، پهن و اسپرت جا می گیرند. در این دسته از تایر ها امتداد نخ های لایه با خط مرکزی تایر مورب میسازد. اما در یک تعریف کامل تر عمر تایر خودرو وابسته به کیفیت تایر و هم چنین سبک رانندگی رانندگان خودرو دارد. یک حرف دیگر هم وجود دارد که با D نشان داده میشود. باید در نظر داشت که دعاوی زمان و تلاش زیادی را می طلبد و اینکه آیا ارزش انجام آن را دارد ، خود تعیین کنید.

تعبیهی لاستیک هایی که سایزشان زیادی بزرگ یا زیادی کوچک است، به شدت روی کیفیت رانندگی تأثیر میگذارند. مصرف کننده حق دارد این الزامات را به فروشنده یا سازنده ارائه دهد. مطابق با هنر قانون فدراسیون روسیه در مورد حمایت از حقوق مصرف کننده ، فروشنده موظف است کالاهایی را که کیفیت آن مطابق با قرارداد ، استانداردها یا معمولاً الزامات این نوع کالاها است به مصرف کننده منتقل کند. در نسخه دوم ، که برای خریدار باقی مانده است ، شخصی که درخواست را پذیرفته است باید شماره ، امضا و مهر یا مهر را وارد کند. استفاده از لاستیک های پهن ، داشتن رینگ های پهن را لازم میدارد تا در عملکرد چرخ خللی وارد نگردد. اگر نمایندگان فروشگاه از پذیرش برنامه خودداری کنند ، لازم است که آن را از طریق پست الکترونیکی همراه با تأیید رسید ارسال کنید. برای همان منظور ، لازم است بار را به طور ایمن ثابت کنید تا از جابجایی آن جلوگیری شود. در نتیجه، برای عدم تغییر قطر بیرونی لاستیک، باید فاقی را انتخاب کنید که کوتاه تر است. این شاخص توسط استاندارد سازی بزرگراه های آمریکا انتخاب شده است. تایر خودرو از مهم ترین اجزای آن به شمار می آید و به همین دلیل در انتخاب یک تایر مناسب با خودرو باید دقت بالایی داشته باشیم.

هدف این است که اگر کسی خودرویی مشابه شما را دارد و به دنبال ظاهری مشابه خودروی شماست، با یک سرچ ساده بداند که چه سایز دقیقی از رینگ، لاستیک و کمک فنر را باید تهیه کند تا مجموعه یا به اصطلاح Fitment مشابه شما را داشته باشد. نوع رانندگی: اگر اهل رانندگی با سرعت های بالا هستید و هندلینگ خودرو برای شما مهم است به دنبال خرید لاستیک های پهن و فاق کوتاه بروید، این لاستیک ها مناسب سرعت های بالا طراحی شده اند البته حداکثر سرعتی که مجاز هستید با آن ها بروید هم بر روی لاستیک درج شده است. مقاومت حرارتی این اورینگ بسیار بالا و چیزی در حدود ۴۰ الی ۱۲۰ درجه سانتیگراد می باشد. به یاد داشته باشید که اندازه گیری فشار هوا باید در حالت سرد (پس از 3 ساعت توقف خودرو یا دمای 35 درجه برای لاستیک ها) انجام گیرد، در غیر این صورت فشار باد لاستیک خودرو به صورت دقیق اندازه گیری نمی شود. هرچند برای مناطقی که دمای هوا سرد میشود باید تدبیر دیگری اندیشید. لاستیک اسپرت به لاستیکی گفته میشود که قطر رینگ آن بزرگتر از رینگ فابریک میباشد. در اغلب موارد، پهنای لاستیکهای اسپورت نیز بیشتر از لاستیک فابریک میباشد.

، در که مصرف کننده (خریدار) حق شرکت در آن را دارد. کارشناسان ثابت می کنند که این نقص عملیاتی است و هزینه معاینه باید توسط مصرف کننده (صاحب لاستیک) پرداخت شود. در تاریخ 16.02.03 ، از نمایندگان LLC Shiny99 خواسته شد تا لاستیک را تعویض کنند. در بسیاری از فروشگاه ها ، با نقص آشکار کارخانه (به عنوان مثال ، عدم تعادل بیش از حد) ، آنها می توانند بدون نوار کارت قرمز غیر ضروری ، تایر را تعویض کنند. با این حال ، هنگام متعادل سازی محصول ، معایب زیر مشخص شد: عدم تعادل یک تایر در هر طرف 80 گرم است. برای یک لاستیک خوب شناخته شده است. لاستیک دارای عملکرد بالا: این نوع از تایرها که دارای قیمت بالایی هستند، از رشتههای نخی با کیفیت بالا در ساختار خود بهره میبرند که در نتیجه از قابلیت چنگزنی بسیار عالی در سرعت پایین، سر و صدای کم در سرعت بالا و عملکرد خوب در سر پیچها برخوردارند. در طول این مدت ، تولید کننده عدم وجود نقص در تولید و عملکرد لاستیک ها ، با رعایت قوانین حمل و نقل ، ذخیره سازی (برای فروشنده اعمال می شود) و عملکرد (بالا را ببینید) تضمین می کند.

مشاهده لیست قیمت خرید اینترنتی لاستیک از تایر آنلاین شاپ

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.