پمپ کارواش چه کاربردی دارد و چگونه استفاده می شود؟

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

پمپ کارواش چه کاربردی دارد و چگونه استفاده می شود؟

این نازل برای شستن و تمیز کردن کامل سطح زنگ زده صنعتی و ساختمانی مناسب می باشد. این نازل دارای یک ورودی برای ماسه می باشد چرا که این نازل با فشار آب و ماسه سطوح را تمیز می کند. فشار آب ورودی به دخل دستگاه توسط پمپ افزایش یافته و در نهایت آب پر فشار با عبور از شیلنگ فشار قوی، لنس ها و نازل ها بر روی سطوح هدف پاشش می شود. در گذشته برای زیرشویی ماشین اقدام به حفر چاه و ایجاده چال سرویس می کردند اما با وجود لنس زیرشویی دیگر نیاز به هزینه برای احداث چال سرویس نمی باشد. اما در صورتی که حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی، در فضاهای بسته انجام می شود، بهتر است از کارواش آب سرد و نازل های مناسب، استفاده نمود. نازل های این لنس به گونه ای طراحی شده که بدون فشار آمدن به کاربر، می توان با آن سطح زیر خودرو را به راحتی نظافت کرد. 

در بازار دو نوع لنس زیرشویی وجود دارد. اما در مواقعى که کارواش بزرگ و تعداد ماشین هاى متعدد جهت نظافت وجود داشته باشد دیگر مکنده هاى تجارى و نیمه صنعتى به دلیل اینکه نیاز به خاموش شدن در فواصل کوتاه دارند پاسخگوى فرآیند نظافت کارواش هاى بزرگ و پر تردد نمى باشند و نیاز به یک دستگاه صنعتى چند موتوره پر قدرت مى باشد.در طی چند سال اخیر کسب و کارهای مرتبط با نظافت خودرو رشد چشمگیری داشته اند. جارو برقی ها در انواع یک، دو و سه موتوره عرضه می گردند. شیرهای برقی اتوماتیکی که بوسیله یک تایمر قابل برنامه ریزی با کنترلر آبیاری داخلی که جریان آب را قطع و وصل میکند. با توجه به نیاز و شرایط محیطی کارواش، جارو برقی سطلی” آب و خاک” که برای جمع آوری مواد جامد و مایع مورد استفاده قرار می گیرد، بهترین گزینه می باشد. همچنین به منظور کاهش استهلاک ناشی از عملکرد پیوسته دستگاه شرایط سخت صنعتی، امکاناتی نظیر مخزن آب 16 لیتری، سیستم قطع کن اتوماتیک موتور با رها کردن ماشه تفنگی، سیستم های محافظ پمپ در برابر کمبود آب و نشت هوا به دستگاه اضافه شده است.

نوار های مخصوص آبیاری قطره ای مزارع با قطره چکان هایی در امتداد نوار. شیلنگ های مخصوص آبیاری و انتقال آب کشاورزی. پمپ های طبقاتی را می توان در دستگاه های تصفیه آب جهت پمپاژ آب به دیگ های بخار و همچنین انتقال آب به سیستم های حرارتی و تهویه و همچنین افزایش فشار آب در بخشهای صنعتی و کشاورزی استفاده کرد. همچنین دبی ورود آب و بخار باهم یکسان نیست. بدین ترتیب می توان از این نوع دستگاه علاوه بر کاربردهای متعارف، در عملیات نیازمند به آب گرم نیز استفاده نمود. شستشوی بهتری خواهیم داشت و بعد از کارواش لکه های کمتری بر روی بدنه و شیشه خودرو باقی می ماند. هنگامیکه کثیفی و جرم زیادی بر روی ماشین انباشته شده است مانند گل و لای در ابتدا بهتر است با استفاده از واترجت (جت پرشر آبداغ) ، جرم ها زدوده شود و سپس برای جلای رنگ خودرو کارواش بخار برای خودرو استفاده گردد. عمر مفید دستگاه کارواش بخار نیز به شدت افزایش می یابد .

با توجه به اینکه فشار آب در این مجموعه به شدت بالا می رود، برای جلوگیری از هرگونه حادثه لازم است اقدامات احتیاطی در نصب و استفاده از پمپ رعایت گردد. با این حساب شما می بایست انتظارات مشتری را به بهترین شکل انجام داده تا بتوانید رضایت مشتری را جلب نمایید. برخی کارواشها با بهرهگیری از طراحی خاص و ارگونومیک قابلیت حمل و نقل راحت را برای مصرفکنندگان فراهم آوردهاند تا بتوان از آنها با سهولت حداکثری در هر محیطی که احتیاج به نظافت دارد، استفاده کرد. یکی از موارد بسیار پرکاربرد و جالب در سیستم آبیاری قطره ای، تایمر آبیاری قطره ای خانگی و نیمه صنعتی میباشد، که برای آبیاری گلدان و نهال و بوته ها با تنظیم زمان و مقدار آبدهی قابل تنظیم میباشد. یکی دیگر از ویژگیهای مهم هر کارواش سیستم قطعکن آن است. از جمله مهم ترین این تجهیزات می توان به انواع مختلف شلنگ، نازل، برس، لنس و تفنگی اشاره نمود. لنس زیر شویی با طراحی فوق العاده حرفه ای سهولت زیر شویی را به دنبال دارد.
خرید اینترنتی پمپ کارواش

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.