نکاتی برای کاهش هزینه راه اندازی خدمات کامپیوتری

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

نکاتی برای کاهش هزینه راه اندازی خدمات کامپیوتری


1. یکی از راه های دریافت قطعات مورد نیاز برای فروش فروشگاه، ملاقات و پیشنهاد همکاری با افرادی است که تامین کننده اصلی هستند یا در فروش قطعات کامپیوتر فعال هستند. به این ترتیب در صورت نیاز به قطعه، آن را برای شما ارسال می کنند تا بتوانید اقدامات لازم را برای پرداخت بعدا انجام دهید.

2. تعدادی کار را که می توان به بدن شما محول کرد اضافه کنید.

3. خرید سیستم های دست دوم غیر از اصلی که از آن وظایف مهم و اصلی را انجام می دهید که به سیستم های سخت افزاری قدرتمندی نیاز ندارند.

1. شرایط و مدارک اخذ مجوز تاسیس خدمات فناوری اطلاعات

برای اخذ مجوز ساماندهی فروشگاه خدمات کامپیوتری نیازی به ثبت نام نیست و تنها باید نسبت به ارائه مدارک به سامانه صنفی اقدام کرد. در زیر تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ مجوز افتتاح فروشگاه خدمات کامپیوتری را ذکر می کنیم.

ورودی مغازه با ورودی خانه ها یا مغازه های دیگر متفاوت است

پرداخت حق الزحمه سالانه طبق کمیسیون کنترل که میزان آن بستگی مستقیم به عملکرد اتحادیه شما دارد.

تعیین ساعت تعطیلی و کاری مغازه با صلاحدید و نظر اتحادیه استانی محل سکونت فرد.

داخل فروشگاه به گونه ای تزئین شده است که مشتریان بتوانند از بیرون آن را ببینند.

ارائه تعهد عدم استفاده از نام ائمه و یا نام های دیگر بر روی تابلوی درب و نام مغازه

سوالاتی در مورد پلیس، حکومت محلی، هویت و سلامت

پذیرش داوطلب برای آزمون های سازماندهی شده توسط سازمان. از جمله مواردی که مورد آزمایش قرار خواهد گرفت، قابلیت چاپ و اسکن و مدیریت صحیح ICDL است.

نداشتن آخرین مدرک تحصیلی متقاضی برای افتتاح فروشگاه خدمات فناوری اطلاعات

یک واحد تجاری حداقل 12 متر مربع مورد نیاز است. البته، برای ایجاد GameNet یا CafeNet24 و راه اندازی یک تعمیرگاه کامپیوتر، مساحت فروشگاه باید حداقل 24 ㎡ باشد.

در صورت موافق بودن نظر هیات مدیره، به متقاضی فرصت کافی برای ارائه مدارک لازم جهت اخذ مجوز تاسیس خدمات فناوری اطلاعات داده می شود. در نهایت در صورت وجود خطایی در پرونده، اعطای مجوز تملک قطعی است.

2. میزان سرمایه اولیه برای راه اندازی عملیات کامپیوتری

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی فروشگاه خدمات کامپیوتری به دو دسته کلی تقسیم می شود. یکی از این چیزها علم و دانش شماست که خیلی از پول کار شما مربوط به آن است. فناوری همیشه در حال پیشرفت و تغییر است. با وجود کار مداوم خدمات کامپیوتری به خصوص در زمینه تعمیرات، بدون شک روش آنها در حال تغییر است. ویندوز احتمالا تا پنجاه سال آینده نصب نخواهد شد. اما شاید مردم به برنامه های دیگری نیاز داشته باشند. به همین دلیل، باید همیشه خود را در این زمینه به روز کنید.

قسمت دوم همانطور که در قسمت دیگر اشاره شد به بحث اقتصادی می پردازد. این بدان معناست که برای اجاره یا خرید فروشگاه، خرید قطعات برای تعمیرات یا خرید اسکنر، چاپگر و کامپیوتر باید سرمایه لازم را جمع آوری کنید. اطلاعات بیشتر درباره شرکت راه اندازی شبکه های کامپیوتری را در سایت شرکت دایان شبکه کاران دنبال کنید.


3. بازاریابی و تبلیغات برای جذب مشتری

تبلیغات و بازاریابی از جمله مواردی است که به جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه شما کمک می کند. راه اندازی یک طرح فروش آنلاین یا وب سایت برای یک فروشگاه خدمات فناوری اطلاعات چیزی است که همه هنگام راه اندازی کسب و کار خود به آن فکر می کنند. در مورد مفید بودن یا نبودن صفحه یا وب سایت اینستاگرام، ذکر چند نکته ممکن است مفید باشد.

حتی اگر همه موارد ضروری از جمله سئو، ایجاد محتوا و نگهداری و راه اندازی وب سایت را بدانید، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین همچنان برای شما هزینه خواهد داشت. زیرا ممکن است سرور در کنار هزینه های لازم برای به روز رسانی، خرید افزونه ها و قالب ها برای شما کمی سنگین باشد. در این صورت شما اطلاعات فنی لازم مرتبط با سایت را ندارید، راه اندازی کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام بهترین راه حل ممکن است. با این حال، ایجاد پست، به روز رسانی و راه اندازی کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرام نیز زمان زیادی می برد.

اما، قبل از هر اقدامی برای راه اندازی کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام یا فروشگاه آنلاین، فراموش نکنید که چند سوال مهم از خود بپرسید:

1. هدف از بازاریابی آنلاین چیست؟

2. مزایای داشتن فروش آنلاین برای کسب و کار من چیست؟

3. چقدر پول باید برای آن خرج کنم؟

4. مزیت رقابتی من برای مشتریان در مقایسه با سایر صفحات و وب سایت ها چیست؟

به عنوان مثال، اگر رقبای قوی در زمینه فروش محصولات وجود داشته باشد، فروش محصولات با سود کم ممکن است استراتژی خوبی نباشد. به دلیل کم بودن سود به حساب می آید، به دلیل هزینه بالای حمل و نقل، قیمت اعلام شده برای مشتریان به اندازه کافی جذاب و جذاب نیست، با وجود سود اندک، کاربر ریسک خرید در سایت های غیر واقعی و مکان های مرده را دارد. اما تحویل سریع محصولات در شهر محل زندگی یا منطقه شما، در صورتی که توانایی ارسال سریع یا پرداخت محلی را دارید، می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

نکته دیگر این است که اگر در زمینه طراحی وب، ویرایش، برنامه نویسی، سئو و محتوا نویسی مهارت و تخصص داشته باشید، می توانید درآمد خوبی در زمینه فریلنسری داشته باشید. حتی در برخی موارد می توان گفت درآمدی که می توانید از این شغل کسب کنید بیشتر از فروش محصولات در وب سایت شماست. به خصوص اگر وقت آزاد در فروشگاه دارید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است