ویژگی های ساخت دزدگیر چیست؟

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

ویژگی های ساخت دزدگیر چیست؟


ویژگی دزدگیر ساختمان چیست؟؟!! آرامش و امنیت یکی از مهمترین چیزهایی است که هر فردی در زندگی خود برای بهبود و دستیابی به آن تلاش می کند. زمانی که ساعت های زنگ دار وارد بازار شدند، طولی نکشید که این نوع سیستم ها محبوب و پیشرفته شدند.

ساخت دزدگیر به چه معناست؟

سیستم دزدگیر خانه یا ساختمان یک سیستم ضد سرقت است که با استفاده از انواع سنسورها با قابلیت های مختلف، صاحب خانه را از خطر سرقت آگاه می کند. دزدگیر ساختمانی نه تنها به عنوان دزدگیر خانه، بلکه برای مکان های عمومی و مهم و همچنین ادارات و مغازه ها استفاده می شود.
 برای اطلاع از قیمت دزدگیر با شرکت مرکزی آژیر تماس بگیرید.

دزدگیر ساختمان برای چه مواردی استفاده می شود و در کجا نصب می شود؟

هنگامی که کاربر نام دزدگیر را می شنود. ناخودآگاه او به سمت زنگ دزدگیر هدایت می شود. با این حال، استفاده از دزدگیر ساختمان بهتر از دزدگیر خانه است. کسب و کار برای نظارت بر دزدگیر ساختمان، زندان. اقامتگاه ها، اداره مورد استفاده در ساختمان های نظامی و صنعتی.

استفاده از سیگنال خانه بستگی به سنسورهای مختلف مورد استفاده در خانه دارد. همچنین تابلوهای ساختمان در مکان های کوچک و بزرگ کارکردهای متفاوتی دارند. اما می توان گفت که از دزدگیر برای حفاظت از جان و مال ساکنین و یا ساختمان ها استفاده می شود.

سیستم کد ساختمان

دزدگیر ساختمان باید بر اساس عملکرد آن انتظار داشت و هر کدام از آنها ویژگی های بسیار متفاوتی دارند. به عنوان مثال: دزدگیر ساختمان بدون سیستم هشدار فقط وظیفه کنترل محیطی و نظارت بر محیط اطراف را بر عهده دارد. سیستم های پیشرفته امروزی شامل تصاویر بصری و ضبط صدا هستند. سیستم های دزدگیر اماکن معمولاً دارای یک یا چند سنسور برای تشخیص و شناسایی ورود غیرمجاز هستند. یک سیستم هشدار نیز در آنها تعبیه شده است تا صاحبان محیط را مطلع کنند.

دزدگیر ساختمان معمولاً شامل اجزای مختلفی است که ذکر شد؟

تابلوی کنترل یا واحد کنترل ساختمان

سنسور یا سنسور

تجهیزات هشدار امنیتی

اتصال داخلی

تجهیزات ایمنی

یکی از قسمت های اصلی دزدگیر در ساختمان ها قسمت کنترل سیستم یا مرکز سیستم می باشد. در این قسمت سیگنال ها و داده های ورودی را پردازش می کند. انواع این داده ها بسته به سنسورهای مورد استفاده متفاوت است.

مسئولیت هشدار، ارائه اطلاعات و هرگونه اقدام مشکوک به صاحبان ساختمان یا افراد مرتبط با ساختمان بر عهده تجهیزات است. اما برخی از این ماشین ها فقط زنگ می زنند و انواع دیگر به گونه ای طراحی شده اند که در صورت نیاز با اعداد ذخیره شده در حافظه برنامه ارتباط برقرار کنند.

سنسورهای مورد استفاده در دزدگیر ساختمان؟

سنسور حرکت:

رایج ترین نوع سنسورهای مورد استفاده در دزدگیر خانه های هوشمند، سنسورهای حرکتی هستند که با کلماتی مانند رادار، PIR، نوری و غیره نیز شناخته می شوند. همانطور که از نام این سنسور به خوبی مشخص است، زمانی که افراد در محیط حرکت می کنند، پیامی را به شماره مشخصی ارسال می کند.

سنسور مغناطیسی دزدگیر:

این نوع سنسور برای کنترل باز و بسته شدن درها و پنجره ها استفاده می شود. برای افزایش امنیت، این سنسورها درهای بیرونی ساختمان ها را می بندند و در هنگام بسته شدن درها و پنجره ها زنگ خطر را به صدا در می آورند.

سنسور شوک:

این نوع سنسورها به ضربه یا ضربه حساس هستند و به سرعت فعال می شوند. وجود این سنسورها برای طلافروشی بسیار مهم است زیرا این سنسورها در اثر ضربه یا شکستن شیشه ویترین، آسیب دیدن دیوارهای جانبی و یا سقف فروشگاه باز می شوند.

در محیط هایی که آتش به سرعت گسترش می یابد، دزدگیر و آشکارسازهای دود ضروری هستند. به عنوان مثال: در انبار کاغذ، هشدار زودهنگام و تشخیص آتش سوزی می تواند از میلیاردها تومان خسارت جلوگیری کند و همچنین از هدر رفتن سرمایه جلوگیری کند. این نوع سنسور معمولاً به یک سیستم خاموش کننده مرکزی متصل می شود که خروجی الکتریکی اصلی نیروگاه را پشتیبانی می کند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است