مانیتور ASUS VP228HE

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

مانیتور ASUS VP228HE


محصول ASUS VP228HE یک مانیتور 21.5 اینچی فول اچ دی است که برای ارائه یک تجربه بازی بی نظیر طراحی شده است. این مانیتور با سرعت پاسخگویی بالا و ویژگی های انحصاری خود، کمکی عالی برای گیمرهایی است که به دنبال تصاویر روان و گیم پلی بهتر هستند.

ترکیبی از کیفیت عالی و طراحی زیبا و کلاسیک

مانیتور فول اچ دی ایسوس VP228HE با نسبت کنتراست بالا 100000000:1 و فناوری های انحصاری ایسوس از جمله SplendidPlus و VividPixel آماده ارائه بهترین تصویر و کیفیت بالا می باشد.

کنتراست هوشمند ASUS 100,000,000:

با تنظیم روشنایی نور پس زمینه، این مانیتور به افزایش کنتراست تصویر ادامه می دهد، تاریک ترین سیاهی و سفیدترین سفیدی را به دست می آورد و واقعی ترین تصاویر را ارائه می دهد.

نرخ پاسخ سریع 1 میلی ثانیه

این مانیتور asusدارای سرعت پاسخ یک میلی ثانیه ای (GTG) است تا اطمینان حاصل شود که هر پیکسل به سرعت جابجا می شود. این ویژگی تصاویر ارواح و هرگونه مصنوع را حذف می کند پخش ویدیو بسیار روان و روان است. این یک امتیاز عالی برای بازیکنان است.

فناوری انحصاری GamePlus ایسوس

وقتی صحبت از طراحی به میان می آید، ایسوس همیشه راحتی کاربر را در نظر دارد. مانیتور ASUS VP228HE به فناوری GamePlus منحصر به فرد ایسوس مجهز شده است.

این فناوری شامل یک تایمر است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا از بین 4 نوع نشانه مختلف متناسب با محیط بازی خود انتخاب کنند و در عین حال به بازیکنان این امکان را می دهد که ببینند چقدر زمان صرف بازی های استراتژیک می کنند. این ویژگی ها به کاربران اجازه می دهد تا مهارت های بازی خود را بهبود بخشند.

فناوری های انحصاری SplendidPlus ایسوس

با مانیتور ASUS VP228HE، ایسوس استانداردهای کیفیت مانیتورها را افزایش داده است تا تجربه بصری معتبری را به شما ارائه دهد. این نمایشگر دارای فناوری به روز شده Video Intelligence برای بهبود کیفیت تصویر و ویدئو با بهبود روشنایی و کنتراست رنگ است.

فناوری VividPixel که بالاترین کیفیت تصویر را تضمین می کند

فناوری VividPixel ایسوس به بهبود کیفیت کلی تصویر و کاهش نویز برای ارائه نتایج واضح و دقیق کمک کرده است.

فناوری محافظت از چشم ایسوس

فیلتر اشعه آبی ایسوس از شما در برابر اثرات مضر محافظت می کند و کاربران به راحتی می توانند 4 سطح مختلف از این فیلتر را پیدا کنند. مانیتور ASUS VP228HE آزمایش‌های سختی را پشت سر گذاشته است و توسط آزمایشگاه‌های TÜV Rheinland، یک شرکت بین‌المللی برای فناوری اندازه‌گیری و استانداردهای ایمنی، تأیید شده است، که تضمین می‌کند که مانیتورها فیلتر نمی‌شوند - و سطح کم اشعه آبی ساطع می‌کنند.

مانیتور گیمینگ ASUS VP228HE برای گیمرهایی طراحی شده است که در طول ماجراجویی خود سرعت، دقت و راحتی چشم را طلب می کنند. با ویژگی‌های انحصاری GamePlus، سرعت پاسخ سریع و فناوری‌های محافظت از چشم این اطمینان را به شما می‌دهد که به خوبی برای تسخیر دنیای مجازی مجهز هستید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این لپ تاپ با دیجی چه در ارتباط باشید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.