اهمیت ایتا در رشد کسب‌و‌کارها

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

اهمیت ایتا در رشد کسب‌و‌کارها

 

شبکه های اجتماعی از جمله پیام رسان ایتا امروزه به جایگاهی مناسب برای کسب و کارها و فعالیت های تجاری و تبلیغاتی تبدیل  شده است.
اگر جزو کسانی هستید که پلتفرم ایتا را برای انجام فعالیتهای خود انتخاب کرده اید، به خرید ممبر ایتا و همچنین تبلیغات برای توسعه کانال خود نیاز خواهید داشت که در ادامه به تفصیل در مورد آنها صحبت خواهیم  کرد.

چرا باید به شبکه های اجتماعی اهمیت داد؟
با ظهور اینترنت و گوشی های هوشمند و تبدیل شدن استفاده از رسانه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بسیاری از مردم، عصر کنونی عصر رسانه های اجتماعی در نظر گرفته می شود.
تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، فیس بوک و توئیتر از جمله محبوب ترین شبکه های جهان می باشند. بهتر است بدانید که این پلتفرمها در میان ایرانی ها هم طرفداران زیادی دارد. همچنین، روبیکا، ایتا، بله، سروش و ایگپ از  پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران می باشند.
ایتا پیام رسانی مثل تلگرام است که موفق به جذب میلیون ها کاربر شده است. با نصب برنامه ایتا بر روی تلفن همراه و لپ تاپ با شماره تلفن، به راحتی می توانید به ایتا بپیوندید و با آن کار کنید. هر یک از اعضای ایتا را یک ممبر می نامند.
یکی از ویژگی های مهم پیام رسان ایتا ساده کردن ارتباط بین افراد از طریق ارسال پیام متنی، صوتی و تصویری می باشد.
اعضای این شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباط با دوستان و مخاطبین تجاری و دریافت اخبار و اطلاعات از این پلتفرم استفاده می کنند. در ایتا کاربران تعداد زیادی کانال و گروه ساخته و به فعالیت های اقتصادی و درآمدزا می پردازند.

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟
به آسانی می توان در پلتفرم ایتا کانال ایجاد کرد. گزینه ایجاد کانال یا گروه را از آیکن پایین صفحه لمس کرده و در پنجره ای که باز می شود نام و توضیحاتی را برای کانال خود  انتخاب کنید، پس از فشردن گزینه تایید کانال بلافاصله ساخته می شود.
در صورتی که بخواهید، می توانید یک کانال در ایتا راه اندازی کنید.
اگر شغلی خانگی یا صنعتی دارید و یا کالا و خدمات را تولید می کنید یا  می‌فروشید، همچنین اگر در رشته ای مهارتی دارید، می‌توانید با راه‌اندازی کانال، کالاها و خدمات خود را عرضه کنید یا به دیگران آموزش و مشاوره بدهید.
در صورت داشتن اطلاعات، مهارت، تجربه یا دانش در زمینه های تخصصی یا عمومی، با راه اندازی یک یا چند کانال آموزشی، اطلاع  رسانی یا از طریق مشاوره یا جذب تبلیغات درآمد خود را افزایش دهید.
برنامه ریزی برای تولید محتوا و جذب ممبر مهمترین قدم شما در ابتدای کار می باشد.
چون انتشار مطالب جالب و جذاب برای مخاطبان بسیار مهم می باشد،  پیشنهاد می کنیم که در ابتدای کار یک برنامه ریزی بلند مدت برای کانال تدوین کرده و تا محتوایی را که هر روز منتشر خواهید کرد  طبق برنامه و در زمان مشخصی باشد.
در این حالت بازدیدکنندگان اطمینان پیدا می کند پس از باز کردن کانال شما پست جالبی می بینید، اگر این کار را انجام دهید مخاطب بیشتری در کانال می مانند، و چون کانال را پسندیده، پست و کانال شما را با دیگران هم به اشتراک می  گذارد، این باعث افزایش بازدید از کانال و همچنین اعضای آن خواهد شد.

چگونه می توان ممبرهای کانال ایتا را افزایش داد؟
روش های زیادی برای بالابردن تعداد اعضای کانال در ایتا وجود دارد.
بیشتر افراد دنبال ممبر فیک یا ممبر جعلی هستند اما بد نیست بدانید که چنین ممبری وجود ندارد.
یکی از راه هایی که می توانید ممبرهای کانال خود را افزایش دهید تعامل و تبادل با کانال های دیگر است. که بدون هزینه می باشد اما در عین حال جذب زیادی هم ندارد.
از راه های دیگری که برای افزایش تعداد اعضای کانال می می توان نام برد ممبر اجباری ایتا می باشد. به این ترتیب چون اعضا به اجبار و بدون رضایت به کانال شما اضافه می شوند، بازدید بسیار کمی دارند و بیشتر کانال را ترک  می کنند. اما در عین حال برخی از آنها عضو کانال باقی می مانند. در ابتدا می توانید دو هزار ممبر خریداری کنید.
ممبر اختیاری و تبلیغات از شیوه های موثر برای جذب ممبر می باشد. بدین ترتیب افراد پس از مشاهده تبلیعات به اختیار خودشان عضو کانال شما شده، کانال را دنبال کرده و از پست ها بازدید دارند و ممکن است که از شما خرید کنند. نرخ ترک کانال توسط این نوع ممبر پایین است.
راه های زیادی برای تبلیغ ایتا قابل انجام است، که تبلیغات پاپ آپ ایتا طرفداران بیشتری دارد. پاپ آپ به این صورت است که کانال ناگهان بر روی گوشی یا تبلت کاربران باز می شود و در صورتی که مایل باشند به اختیار خودشان عضو می شوند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.