ویژگی ها و کاربردهای پمپ کارواش برتولینی را ارائه می دهیم

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

ویژگی ها و کاربردهای پمپ کارواش برتولینی را ارائه می دهیم


پمپ کارواش برتولینی یکی از بهترین انواع پمپ ها برای استفاده در کارواش ها می باشد. برند برتولینی فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات کشاورزی از سال 1918 در ایتالیا آغاز کرد. پمپ های کارواش تولیدی برند برتولینی از نظر مدل و نوع ساخت با یکدیگر تفاوت دارند. در واقع شرکت برتولینی همواره سعی در طراحی و تولید محصولات جدید با کیفیت بالا دارد.

برند برتولینی سابقه طولانی در تولید پمپ کارواش دارد. شرکت برتولینی در بازارهای بین المللی شهرت خوبی دارد و با تمرکز بر محصولات خود توانسته است انواع پمپ های ماشین شوی بزرگ و کوچک را به بازار عرضه کند.

مزایا و ویژگی های پمپ برتولینی

در انتخاب و خرید پمپ کارواش برتولینی باید به این نکته توجه کنید که برتولینی اولین برندی است که سعی در رفع مشکلات پمپ کارواش مانند قیمت بالا، صدای زیاد، وزن زیاد و ... داشته است.

پمپ برتولینی فشار بالایی دارد و زمان کمی برای شستشوی خودروها، قطعات صنعتی و ... می گیرد. بنابراین شستشوی با فشار بالا باعث افزایش سرعت عملیات و در نتیجه کاهش هزینه ها می شود. همچنین فشار بالای پمپ به صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند.

همچنین طراحی پمپ برتولینی باعث می شود که تمامی قطعات آن با یکدیگر هماهنگ عمل کنند. این ادغام تضمین می کند که پمپ به خوبی کار می کند و قطعات سایش و پارگی کمتری را تجربه می کنند. علاوه بر این، این ویژگی باعث بهبود مصرف سوخت و کاهش تعمیرات و تعویض قطعات می شود.

ماشین لباسشویی برتولینی در بازار بین المللی و در بازار ایران با شرکت های زیادی محبوبیت زیادی دارد. بنابراین در صورت نیاز به سرویس یا تعمیر قطعات، مراجعه به تعمیرکاران این برند کارواش بسیار آسان است.

انواع شیر کارواش برتولینی

انواع پمپ کارواش برتولینی بر اساس نوع عملکرد، اتصال، سطح فشار و مدل تقسیم بندی می شوند. پمپ های برتولینی به دلیل کارایی که دارند از نوع رفت و برگشتی و دیافراگمی هستند. از نظر نوع اتصال، این نوع پمپ کارواش دو نوع است: پمپ اتصال مستقیم و پمپ اتصال شاسی. برتولینی در تولید پمپ کارواش از فناوری های پیشرفته و استانداردهای بین المللی استفاده می کند.

پمپ کارواش پیستونی مفیدتر از پمپ دیافراگمی است. پمپ های پیستونی برتولینی در سری های مختلف تولید و عرضه می شوند. انواع مدل های پمپ پیستونی شامل سری CA، RA، WM، TM و غیره می باشد. برتولینی هر ساله سری جدیدی از پمپ های پیستونی را تولید و عرضه می کند. هر سری از این محصول با ویژگی ها و کیفیت برتر ارائه شده است.

انواع پمپ کارواش برتولینی را نیز می توان با فشار تقسیم کرد. پمپ های برتولینی 110 بار، 200 بار، 300 بار، 400 بار و غیره. به انواع پمپ های کارواش اشاره کنید که با توجه به نوع کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند. در واقع هر کاربرد به فشار خاصی نیاز دارد و با افزایش فشار پمپ، اندازه آن بزرگتر می شود.

استفاده از پمپ های کارواش برتولینی

پمپ های کارواش برتولینی قابل استفاده در انواع صنایع از جمله صنایع شیمیایی، غذایی، سرامیک و سنگبری، صنایع گاز و ... می باشد. همچنین این پمپ کارواش به عنوان بهترین نوع برای انواع کارواش اعم از خانگی و صنعتی شناخته می شود

پمپ های برتولینی بهترین محصول برای شستشوی قطعات صنعتی به حساب می آیند. از این پمپ کارواش می توان برای زدودن گرد و غبار تجهیزات و قطعات صنعتی استفاده کرد. پاکسازی صورت یکی دیگر از کاربردهای مهم این نوع پمپ است. نظافت بلند به یک سیستم کارآمد نیاز دارد. این پمپ می تواند در کمترین زمان و با فشار بالا و هزینه بسیار کم انواع ساختمان ها را تمیز و گردگیری کند.

پمپ برتولینی را می توان در صنعت کشاورزی برای سیستم های سمپاشی و پمپاژ آب استفاده کرد. سمپاشی با سرعت بالا و به راحتی با این پمپ انجام می شود. علاوه بر این، این پمپ زمان آبیاری را کاهش می دهد.

اجزای پمپ

پمپ های کارواش برتولینی از قطعات و اجزای متنوعی تولید می شوند که هر کدام عملکرد خاصی در عملکرد پمپ دارند. این قطعات شامل یک میله پیستون فولادی، یک شفت فولادی یکپارچه، یک پیستون سرامیکی با راندمان فوق العاده بالا، یک بلبرینگ با کیفیت و یک شیر یک طرفه برنجی است که می تواند فشارهای بالا را تحمل کند. https://havasjam.ir/features-of-a-powerful-and-practical-car-wash-pump/

قطعاتی مانند پیستون داخلی و محفظه پمپ برتولینی از موادی مانند فولاد ضد زنگ، برنز و آلیاژهای ضد خوردگی ساخته شده اند. در واقع یکی از معایب سایر برندهای پمپ کارواش قیمت بالای قطعات آنها با استفاده از آلیاژهای فلزی بی کیفیت مانند انتقال آب یا ایجاد فشار بالای آب در پمپ های کارواش است. در قسمت هایی که بیشتر استفاده می شود مشکل ایجاد می کند. . به دلیل استفاده از ترکیبات مرغوب در پمپ برتولینی، پس از استفاده تا مدت ها نیازی به تعمیر یا تعویض قطعات نمی باشد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.