پمپ کارواش صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

پمپ کارواش صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟


اگر دقت کرده باشید فشار آبی که برای شستشوی خودروها، تجهیزات و قطعات در کارواش های کارخانه ای استفاده می شود، بالاست. شاید این سوال در ذهن شما باشد که روزانه چقدر آب در این کارواش ها مصرف می شود یا اینکه با این فشار آب بالا چگونه می توان در مصرف آن صرفه جویی کرد. البته با وجود مشکلات کم آبی اقداماتی برای رفع این مشکل انجام شده است. پمپ کارواش صنعتی واقعا بهترین راه حل کارواش برای مصرف کم آب است. استفاده از این واحد صنعتی به عنوان ابزار کلیدی نقش بسیار مهم و مزایای قابل توجهی برای کارواش های صنعتی دارد. با ما همراه باشید تا با معرفی پمپ کارواش صنعتی انواع این دستگاه را معرفی کنیم.

پمپ کارواش

معرفی این پمپ صنعتی که به واتر جت معروف است، می توان گفت انرژی مکانیکی یک موتور الکتریکی را به آب داخل دستگاه منتقل می کند و آلودگی های سطحی را با آب پرفشار از بین می برد. طراحی بهینه این پمپ باعث شد تا انرژی مکانیکی پمپاژ آب به محل مورد نظر هدایت شود. بنابراین الکتروموتور به پمپ کارواش متصل می شود و زمانی که پیستون ها در سیلندر دستگاه می چرخند، آب را با فشار زیاد پمپاژ می کند. یکی از مهمترین ویژگی های این پمپ صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و زمان می باشد.

کاربرد پمپ کارواش

کارایی این دستگاه با عملکرد آن مشخص می شود. از این پمپ صنعتی برای شستشو و نظافت انواع ماشین آلات و دستگاه های صنعتی استفاده می شود و تمیز نگه داشتن آنها نقش بسزایی در افزایش کارایی دستگاه ها دارد. با استفاده از این پمپ می توانید حتی مکان های غیر قابل دسترس را بدون آسیب رساندن به دستگاه ها تمیز کنید. این نوع پمپ کارواش عموماً برای شستشوی انواع خودرو، شستشوی نمای ساختمان، شستشوی ماشین آلات صنعتی، شستشوی کف کارخانه ها، کارگاه ها و استخرها، تمیز کردن سطل های زباله، تخریب، حذف اکسید قطعات فلزی و در قسمت جلو استفاده می شود. در بیشتر موارد، استفاده از این وسایل، استفاده از مواد شوینده را برای شما غیر ضروری می کند. زیرا فشار بالای آب هر نوع آلودگی را از سطوح مختلف به راحتی پاک می کند. https://abzartrade.com/news/what-is-an-industrial-car-wash-pump-and-what-is-its-use/

انواع پمپ کارواش صنعتی

این نوع پمپ ها بر اساس عوامل متعددی طبقه بندی می شوند. بنابراین، خرید نوع مناسب می تواند کمی چالش برانگیز باشد. در طبقه بندی انواع پمپ های کارواش صنعتی، دستگاه ها را می توان بر اساس فشار آب و حجم آب، نوع استفاده یا نوع کاربری، نحوه کارکرد، نوع پمپ و اجزای سازنده، برند سازنده و سایر عوامل مشابه تقسیم کرد. انواع پمپ های کارواش صنعتی با جریان سه فاز کار می کنند و برای نصب و راه اندازی آنها باید از تابلو برق استفاده کنید. عملکرد پمپ ها تقریباً یکسان است.

واتر جت های تجاری مانند پیستون ها و پیستون های خودرو عمل می کنند و فشار بالا و جریان کم را تامین می کنند. در واقع نوع استفاده از این پمپ ها با توجه به وزن آب و مقدار آب تعیین می شود و به همین دلیل انواع مختلفی از این محصول را خواهید یافت. به عنوان مثال: اگر به بالاترین دبی پمپ نیاز دارید، باید پمپ هایی از 30 لیتر به بالا را انتخاب کنید.

قیمت خرید پمپ کارواش

یکی از مهم ترین عوامل در بررسی نوع پمپ کارواش قیمت خرید آنها می باشد. به عنوان مثال: نوع پمپ، فشار و حجم آب، برند سازنده، مواد سازنده و عوامل ذکر شده در بند قبل بر قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد. برای انتخاب درست و استفاده بهینه از این تجهیزات در هنگام خرید باید از انواع این محصولات صنعتی آگاهی کامل داشته باشید. در میان برندهای مطرح پمپ کارواش صنعتی، پمپ برتولی ایتالیا می تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد.

پمپ های برتولیتی از فولاد و برنج ساخته شده و با نوع مونتاژ مستقیم و مونتاژ شاسی تولید و عرضه می شوند. پمپ های باز در سری های مختلف تولید می شوند. اگرچه ممکن است قیمت آن از قیمت پمپ های ماشین لباسشویی از برندهای مختلف بیشتر باشد. اما خرید آن قطعا یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شماست.

نکته: به طور کلی بهتر است برای خرید این نوع تجهیزات صنعتی، پمپ هایی را انتخاب کنید که علاوه بر ویژگی های استاندارد و عملکرد بهینه، دارای سیستم آب بندی باشند. در این نوع پمپ ها آب بدون ساییدگی و پارگی بدنه پمپ پمپ شده و به سطح مورد نظر منتقل می شود. پمپ های برتولینی سری های مختلف این ویژگی را دارند و از این رو عمر مفید آنها بیشتر است. با توجه به اینکه ممکن است تجربه کافی در انتخاب بهترین پمپ کارواش نداشته باشید، بهتر است لینک خریدی را انتخاب کنید که بهترین برندهای پمپ کارواش را با قیمت مناسب ارائه می دهد و مشاوره خرید را نیز ارائه می دهد.

دریابید

در این مقاله در مورد پمپ کارواش صنعتی صحبت کردیم و کاربرد و فواید آن را بررسی کردیم. استفاده از این نوع پمپ های آب برای شستشوی انواع خودروها، تجهیزات صنعتی و سایر کاربردها ضروری است. با توجه به ضرورت استفاده از این نوع پمپ ها و انتخاب صحیح آنها برای افزایش راندمان دستگاه، بهتر است در انتخاب مدل پمپ و نوع کارکرد آن در انتخاب بهترین برندها دقت شود. انتخاب یک مرجع خرید معتبر و تخصصی می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.