لیزر بدن

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

لیزر بدن


یکی از محبوب ترین خدمات زیبایی امروزه لیزر موهای زائد  در مراکز لیزر موهای زائد در منطقه 1است. ممکن است در مورد مزایا و معایب لیزر بدن شنیده باشید یا ممکن است در مورد داشتن آن شک داشته باشید. خبر خوب این است که در کلینیک لیزر موهای زائد آنیل جای هیچ تردیدی وجود ندارد.

ویژگی های این مرکز لیزر از نظر سلامت و مشاوره رایگان قبل و بعد از لیزر و همچنین استفاده از تجهیزات آمریکایی الیت پلاس با سیستم خنک کننده به شما کمک می کند تا لیزر درمانی را تا پایان دوره ادامه دهید. مدت درمان.

برای از بین بردن موهای زائد بدن، روش های ناراحت کننده زیادی مانند موم، تیغ یا کرم های موبر وجود دارد. دشواری هر روش باعث شده بسیاری از افراد به دنبال خدمات لیزر بدن باشند. در واقع لیزر موهای زائد بدن یک روش طولانی مدت درمان و رفع موهای زائد است

در این مقاله علاوه بر تحقیق در مورد عوارض، عوارض و مراقبت، وضعیت افرادی که تحت لیزر درمانی قرار می گیرند را مورد ارزیابی قرار می دهیم و اطلاعات دقیقی را ارائه می دهیم تا در نهایت با هزینه و روش لیزر موهای زائد در آنیل اینفورم آشنا شویم، توضیح خواهم داد. . زیبایی بیمارستان آنیل به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در غرب تهران خدمات بسیاری از جمله کاشت مو و چشم، مرکز لب، تزریق چربی، ژل و ... را به علاقه مندان زیبایی ارائه می دهد.

لیزر بدن یا لیزر موهای زائد چیست؟

در این تکنیک، یک دستگاه لیزر پرتویی از نور را در داخل پوست تولید می کند که گرما تولید می کند. این نور فولیکول های مو را می سوزاند و رشد موهای بدن را ضعیف می کند. تکرار جلسات در فواصل منظم فولیکول ها را کاملا از بین می برد. عملکرد لیزر موهای زائد بستگی به نوری دارد که از آن ساطع می شود که بر نواحی تیره پوست تأثیر می گذارد. بنابراین هر چه موهای بدن ضخیم تر باشد لیزر موثرتر خواهد بود.

دستگاه های لیزر موهای زائد برای تولید یک پرتو نور با طول و انرژی خاص طراحی و ساخته می شوند. این اشعه ها فقط باید بر روی فولیکول های مو تاثیر بگذارند و سایر نواحی را تحت تاثیر قرار ندهند یا به عمق پوست نفوذ نکنند. خوشبختانه دستگاه های به کار رفته در این مرکز زیبایی نه تنها آسیبی به پوست وارد نمی کند، بلکه باعث شادابی پوست نیز می شود.

آیا اثرات لیزر موهای زائد دائمی است؟

خیر، نتایج لیزر موهای زائد دائمی نیستند، اما رشد موهای بدن را در دراز مدت متوقف می کنند. برای پی بردن به دلیل عدم ماندگاری نتایج، در طول دوره لیزر درمانی فقط موهایی که در چرخه رشد بودند از بین می روند و رشد مجدد ضعیف و با حجم بسیار کم خواهد بود.

موهای اضافی بدن در طول لیزر درمانی شل می شوند بنابراین نور لیزر نمی تواند به آن نفوذ کند. بنابراین، حتی با قوی ترین دستگاه ها، لیزر موهای زائد بدن 100 درصد از بین نمی رود.

عوامل موثر در کاهش رشد موهای بدن

تنظیم هورمون ها در بدن (مصرف هورمون رشد موهای بدن را کاهش می دهد): اگر به بیماری مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک مبتلا هستید، احتمالاً پزشک برای شما هورمون تجویز کرده است و باید آنها را مصرف کنید. این دسته از عوامل هورمونی برخلاف تصور رایج در مورد تأثیر عوامل هورمونی در افزایش رشد موهای ناخواسته، رشد موهای ناخواسته را کاهش می دهند.

استفاده از مواد غذایی موثر بر نازک شدن موها مانند چای زردچوبه، غذاهای ارگانیک، کاهش دهنده گوشت و سس سویا در تهیه غذا، پرهیز از استفاده منظم از تیغ و تیغ (استفاده از تیغ و تیغ فقط روی ساقه مو و در موارد شدید. ضخیم رشد مو افزایش می یابد) و ... رشد موهای ناخواسته را کاهش می دهد.

به مدت زمان مراجعه مجدد که نباید کمتر از 30 روز و بیشتر از 45 روز باشد توجه کنید. معمولاً بین 35 تا 45 روز پس از ویزیت توصیه می شود برای جلسه درمانی بعدی وقت بگیرید.

برای کسانی که در اکثر بیمارستان ها امکان لیزر سوزی را ندارند، اعلام می کنیم که این امکان را برای سوزاندن پوست با استفاده از بهترین دستگاه لیزر فراهم کرده ایم.

چه کسانی می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟

مجموعه پوست و مو ما این امکان را برای هر کسی فراهم می کند که با بهترین تجهیزات لیزری که قادر به درمان انواع پوست، حتی پوست های در معرض نور خورشید است، موهای زائد را از بین ببرد، مگر اینکه شرایط پزشکی خاصی داشته باشید.

اگرچه گفته می شود رنگ پوست روشن تر و موهای بدن تیره تر و پرپشت تر است، اما لیزر تاثیر بیشتری دارد، اما مجموعه ما به عنوان بهترین مرکز لیزر غرب تهران، موهای زائد را برای مدت طولانی برای هر رنگی از بین می برد. . برای چرم و هر ضخامت با گارانتی. زمانی که نوبت و معرفی خود را دریافت می کنید، متوجه سطح بالای خدمات و رضایت مشتریان و متقاضیان ما خواهید شد.

آیا لیزر موهای زائد برای همه مضر است؟

استفاده از این روش محدودیت جنسیتی ندارد. اگرچه لیزر با برترین پزشک معمولاً عوارض جانبی خاص و جدی ایجاد نمی کند، اما برخی از افراد با شرایط زیر باید لیزر موهای زائد را به تعویق بیندازند یا اصلاً آن را انجام ندهند.

کسانی که اختلالات هورمونی دارند.

افرادی که داروهای دیگری مانند راکوتن و ایزوترتینوئین مصرف می کنند.

اگر بافت اضافی در ناحیه مورد نظر لیزر وجود داشته باشد.

افرادی که در طول درمان با لیزر سرما می خورند یا به طور مرتب در ناحیه مورد نظر سرما می خورند.

وجود خالکوبی یا خال مادرزادی مانعی در میدان لیزر نیست.

زنان در دوران بارداری نباید لیزر موهای زائد انجام دهند.

افراد مبتلا به لوپوس

افرادی که به تازگی پوست خود را برنزه کرده اند نباید از لیزر استفاده کنند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.