بهترین موزه دبی برنامه های اندروید

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

بهترین موزه دبی برنامه های اندروید

 

در اوایل دهه 1900، خیابان السیف دبی یک منطقه تاریخی بود، اما این خیابان تبدیل به مکانی دوست داشتنی برای وقت گذراندن شده است و به سرعت در حال تبدیل شدن به 500 مغازه و رستوران مورد نیاز برای گردشگران است. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی، مرکز خرید دبی مال است که در دنیا به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید شهرت یافته است.برای بازدید یا خرید از این مجموعه عظیم چندین روز وقت نیاز است تا بتوانید از تمامی امکانات و تفریحات کم نظیر این مرکز خرید از جمله باغ وحش، غواصی در آکواریوم، سینما، اسکیت روی یخ، موسیقی زنده، دیدن کوسه ها و بازدید بزرگ ترین شیرینی فروشی جهان لذت ببرید. پارک الممرز دبی و باشگاه گلف دبی هم از دیگر مراکز تفریحی و توریستی جذاب دبی هستند که شهرت و محبوبیت بسیار خوبی در دنیا دارند. باشگاه "آکواداک" که تعطیلات و مهمانیها را برگزار می کند، از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:00 تا 20:00 و از پنجشنبه تا شنبه از ساعت 10:00 تا 21:00 پذیرای مهمانان است. می شود گفت تمامی دلفین های این مجموعه دست آموزند و کارهایی را انجام می دهند که از آنها بخواهید. به طور خلاصه باید گفت افرادی که عاشق خرید هستند در مراکز خرید دبی حسابی لذت خواهند برد. در این قسمت فرد با کمک گرفتن از دو دلفین با سرعتی بالا شنا میکند و حسابی لذت میبرد. برای آنها که میخواهند تجربه شگفتانگیز شنا کردن با دلفینها را تجربه کنند این قسمت یکی از جذابترین بخشهای این مجموعه است. دوم اینکه کشورهای عربی غذاهای لذیذی دارند که میتوانید در سفر به دبی بهترینشان را تجربه کنید. وقتی صحبت از سفر به دبی به میان می آید، بسیاری در وهله اول نام برج خلیفه و پارک های آبی وایلد وادی و آتلانتیس را می برند؛ اما اگر به جاذبه های این شهر دقت کنید، خواهید دید سوپرایزهای بسیاری در انتظار شماست.

Modern Community designs concept vector, Group people template designs Modern Community designs concept vector, Group people template designs جنگل دوهزار stock illustrations در سال ۲۰۱۳ دیوید کولتارد با ماسین مسابقه فرمول یک وارد زمین شده و حلقههای آن را دور زد. با استفاده از وسایل غواصی که مجموعه در اختیار شما قرار میدهد به عمق کم آب میروید و همراه دلفینها میتوانید شنا و بازی کنید. این مکان تفریحی زیبا با بخشهای سرگرم کننده و امکانات منحصربهفرد خود، لحظاتی را در اختیار بازیدکنندگان خود قرار میدهد که تاکنون در زندگی خود تجربه نکردهاند. جاذبه های گردشگری دبی موضوعی است که در این مقاله قصد معرفی آن ها را داریم. در این مقاله در رابطه با جاهای دیدنی دبی صحبت کردیم و اشارهای به مهمترین جاذبههای گردشگری دبی داشتیم. در میان تمام جاذبههای گردشگری دبی، چرخ و فلک دبی از زیباترین جاذبههای این شهر است که مقصد بسیاری از گردشگران است. با قدمزدن در بین این آینهها تصویر خود را از زوایای مختلفی میتوانید ببینید. از دیگر امکاناتی که در برج قاب عکس یا برج پرواز تعبیه شده است می توان به سالن های سرگرمی، کلاس های آموزش مجازی، سفر مجازی به سیاره مریخ و پل شیشه ای بالای برج اشاره کرد که نمایی فوق العاده از شهر دیدنی دبی را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. از گونههای جانوری ذخیرهگاه حفاظتشده کویر دبی میتوان به پستاندارانی مانند روباه شنی، کاراکال، گربه شنی، تیزشاخ عربی، خرگوش صحرایی قهوهای، جوندگان صحرایی و موشها، خارپشت ایرانی، خارپشت بیابانی، حشرهخوار اتروسی، خفاشها و غیره اشاره کرد. یکی دیگر از مکانهای تفریحی دبی که شاید در لیست شهربازی دبی جایگاهی نداشته باشد، آکواریوم دبی است. شاید گمان کنید تفریحات دبی در زمستان تفاوت زیادی با دیگر فصل ها ندارد، اما شما در فصل سرد سال می توانید به پیست اسکی دبی بروید و در یکی از گرمترین مناطق زمین، اسکی روی برف را تجربه کنید. در این قسمت با نزدیک شدن به حیوانها و دلفینها میتوانید بخشهای مختلف بدن آنها و رفتار حیوان را مشاهده کنید.

آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر آب و هزاران حیوان آبزی و جالب ، یکی از بزرگترین آکواریوم های داخلی جهان در شهر دبی و پر جاذبه در بین گردشگران و مسافران عزیز است . جالب است بدانید این آکواریوم به صورت معلق است که در طبقه همکف بازار دبی (دبی مال) ساخته شده است. بهترین زمان خرید تور دبی ویژه عید نوروز از 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ سفرتان به دبی است و اینکه در این بازه زمانی بلیط رفتوبرگشت هواپیما را میتوانید به صورت سیستمی بخرید و هزینه کمتری برای بلیط رفت و برگشت دبی بپردازید. ضمنا شما گردشگران توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید بوسیله واچرها به جای combo ticket که شامل تونل آکواریوم و باغ وحش زیر آبی می باشد بلیت های دیگر که شامل آیتم های بیشتری می باشند را خریداری نمایید. در همان بدو ورود به کابین، کفپوشهای چوبی، مبلمانهای نرم و راحت، میزها و وسایل دکوری زیبا همراه با سیستم تهویه مطبوع، توجه شما را به خود جلب میکنند. این پارک از جمله بزرگترین و مجهزترین پارک دلفینها در خاورمیانه است که مجهز به تهویه داخلی برای زیستگاه دلفینها بوده و ظرفیتی در حدود ۱۲۵۰ نفر را در خود جای میدهد. مرکز دلفین بی در شهر دبی یکی از اولین و مهیجترین مناطق گردشگری سرپوشیده با تهویه مطبوع در کل خاورمیانه است. موزه دبی یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی است.قلعه الفهیدی که در سال 1800 بنا گردید، موزه دبی را در خود جای داده و به نظر میرسد که قدیمیترین بنای دبی است. در هر فصلی از سال برف واقعی را در آنجا میبینید که میتوانید در ۵ پیست مختلف که این مجموعه که از نظر ارتفاع، شیب و سختی با هم تفاوت دارند. نوروز امسال را در شهر دبی میتواند متفاوتتر از هر سال بگذرانید، پیشنهاد میکنیم در سفر با تور نوروزی دبی از آسمان خراشها دیدن کنید، شترسواری کنید و هیجان سافاری و هزاران تفریح دیگر را در دل این شهر تجربه کنید.

صنایع دستی و باستانی هر کشور در سطح تنوع بالا چشمان شما را به خود خیره خواهند کرد و سوغاتیهای زیادی را خواهید خرید. پنجره های از کف تا سقف رستوران این امکان را در اختیار میهمانان قرار میدهد تا هنگام صرف غذا از منظره بزجهای دبی و ساحل نیز لذت ببرند. از دیگر پارکهای آبی محبوب دبی می توان پارک آبی وادی وحشت دبی را نام برد که با بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازدید کنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. مرکز اسماعیلی، مرکز خرید شهر دیره و همچنین تجربه سافاری در صحرای دبی را نیز همچنین میتوانید در نزدیکی مرکز دلفین امتحان کنید. سافاری دبی یک تفریح پر طرفدار برای کسانی که به کشور امارات متحده عربی سفر کرده اند می باشد. مجموعه ای از رستوران های لوکس با انواع غذاهای لذیذ، ۱۸ آسانسور، ۲۸ طبقه دوگانه، ۲۰۲ اتاق دوبلکس، طلاکاری ها و استفاده از سنگ های مرمر در نمای داخلی هتل، سوئیت های بی نظیر با نمای ۳۶۰ درجه به جذابیت های این برج اضافه کرده است.همچنین به دلیل شکوه و جلال این هتل 7 ستاره در دنیا به گرانترین هتل نیز معروف است که هزینه معادل 1500 دلار برای هر شب در بر خواهد داشت، از جمله خدمات دیگر این هتل رستوران زیر آب المهارا Al - Mahara که از کف تا سقف با شیشه طراحی شده است و یک تجربه باور نکردنی برای شما به همراه خواهد داشت. علاوه بر غواصی، فعالیت های مهیجی همچو موج سواری هم در این مجموعه آبی در دسترس است. همچنین از دیدن نمایش دلفینها و فوکها در این مجموعه که 45 دقیقه طول میکشد حیرت خواهید کرد. شهر دبی حدود ۶۴ کیلومتر خط ساحلی دارد که بیشترین استفاده را از آن بردهاست.

این بخش با استخرهای کمعمق همین برنامه را برای افرادی که شنا کردن بلد نیستند نیز ارائه میدهد. احساس سرزندگی و نشاط تا چند روز بعد از بازدید از این مرکز فوقالعاده با شما خواهد بود و از ارتباط برقرار کردن با این پستانداران شگفتانگیز به وجد خواهید آمد. اگر علاقهمند به دیدن دنیای زیر آب هستید؛ نباید آکواریوم دبی را از دست بدهید. همین امروز برنامهها و بودجه خود را چک کنید و شروع کنید به رویاپردازی در مورد تجربه تعطیلاتی بهشتی در دبی. بهتر است هنگام رفتن به این مجموعه یک لباس اضافی همراه خود داشته باشید و از همراه داشتن وسایل و اشیای قیمتی مثل ساعت و طلا خودداری کنید. لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنوبورد برای اسکی بازان در این پیست وجود دارد. شما مسافران در دبی نوروز میتوانید اسکی کنید و هم از رانندگی روی شنهای کویری کلی لذت ببرید. همانطور که در بخش معرفی موزهها اشاره کردیم، برخی از بناهای تاریخی دبی، مثل قلعه الفهیدی، هماکنون به موزه تبدیل شدهاند. همانطور که می دانید دلفین ها حیوانات مهربانی هستند و به هیچ وجه به انسان صدمه نمیزنند. ماکت های انسانی که در این مکان قرار دارد، به اندازه انسان هستند. موزه دبی جاذبههای تاریخی بسیاری دارد که دیدن از آنها، انسان را تا ساعتها مجذوب خود میکند به گونهای که با وارد شدن به این مکان، تصور اینکه به دل تاریخ سفر کردهاید به شما دست میدهد. معماری این سیاره که از جاذبههای طبیعی دبی محسوب میشود، بر اساس یک مکعب اوریگامی شکننده طراحی شده است که در دل آن یک استوانه قرار دارد. برای رسیدن به آن از عرض بیابان دبی عبور می کنید و چند نقطه برای عکس برداری توقف می کنید که در طول مسیر به مزرعه پرورش شتر نیز بر می خورید که لحظات زیبایی را تجربه خواهید کرد سپس در نهایت به اردوگاه شبانه می رسید که می توانید تماشاگر غروب زیبای آفتاب نیز باشید؛ از تفریحات دیگر در سافاری می توان به شتر سواری ، شن سواری ، آرایش حنا ، رانندگی با اتومبیل های بیابان رو ، رقص دور آتش ، نوشیدنی های خاص ، هایلی بابلی (قلیان) ، لباسهای سنتی برای عکسبرداری ، اسکی روی شن و ATV سواری و …

جایی که میتوانید فرهنگها، غذاها و سرگرمیهای مختلف کشورهای مختلف را تجربه کنید. اگر به گل و گیاه و طبیعت علاقه دارید، باغ شگفتانگیز دبی می تواند یکی از زیباترین خاطرات شما باشد، جایی که می توانید ۴۵ میلیون گل را در اشکال زیبا یک جا ببینید. ولی تاجرانی که قصد خرید حضوری پارچه را دارند می توانند با سفر به این کشور و گشت و گذار در فروشگاه ها و پاساژهای دبی از طرح و مدل های پارچه دیدن کرده و مناسب ترین را سفارش دهند.. نمایشگاه به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات پارچه و پوشاک را از مجموعه ای فوق العاده از شرکت های برجسته در صنعت پارچه و پوشاک را می دهد. در این میان پرفروش ترین کالا بعد از البسه و پوشاک، پارچه بوده است. مرکز دلفین بی در دبی امارات در تمامی روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 7:30 بعداظهر مشغول فعالیت بوده و در روزهای یکشنبه تعطیل است. بازدید کنندگان می توانند از 9 صبح تا غروب آفتاب در دلفین بی به تفریح بپردازند. از طرفی هم، هوش سرشار این آبزیان باعث شده تا به یادگیری بپردازند. آتلانتیس آکواونچر، که بیشتر به عنوان آتلانتیس شناخته می شود، چهار مورد از بهترین تفریحات خانوادگی دبی را در خود جای داده است. هر قسمت از دستورالعملهای ویژهای برخوردار بوده و بهتر است قبل از ورود به این قسمتها دستورالعملهای لازم را با دقت مطالعه کنید. یکی دیگر از معروف ترین شهربازی های این شهر، لگولند است که برای هر سنی جذاب است. این دهکده از جاهای دیدنی دبی برای کودکان است و میتواند یک تجربه جذاب و آموزشی برای آنها باشد. نمایشگاه پرندگان کمیاب و زیبا از دیگر بخشهای این مجموعه است که با به نمایش گذاشتن این پرندگان عجیبوغریب از طوطیها آمازون گرفته تا ماکائوهای بال سبز بینندگان خود را سرگرم میکند.

این مسجد زیبا 1200 نمازگزار به طور هم زمان را در خود جای می دهد. در نزدیکی سقف در ارتفاع 210 متری یک باند فرود هلیکوپتر قرار دارد که در سال 2005 به طور موقت به زمین تنیس تبدیل شده بود.1790 متر مربع از ورقه های طلای 24عیار برای تزیینات داخلی هتل استفاده شده. اتاقها در اطراف مجموعه استخر هتل که متشکل از استخرهای بزرگسالان و خانوادهها و همچنین وانهای آب گرم است، قرار دارند.هتل پنج ستاره جمیره ال نسیم با دسترسی آسان به برخی از بکرترین سواحل دبی، اقامتی بهیادماندنی برای شما رقم خواهد زد. برای دسترسی به چرخ و فلک چشم دبی می توانید از ماشین شخصی یا تاکسی استفاده کنید و از اتوبان شیخ زاید به جزیره بروید. برج العرب دبی در جزیره مصنوعی نخل، ساحل جمیرا واقع شده که ساحل جمیرا برترین ساحل نخل به شمار می رود و لوکس ترین هتل های ساحلی دبی نیز در این شاخه قرار دارند. هتل برج العرب یکی از لوکس ترین و گرانترین هتل های دنیا به شمار میآید که هزینه اقامت در این هتل از شبی حدود 58 میلیون تومان شروع میشود. از فعالیتهای محبوب کودکان در این مکان میتوانیم به پلهای معلق و بندبازی اشاره کنیم. علاوه بر محصولاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم آشنایی با اداب و رسوم و اجرای رقص های سنتی زیبا از دیگر مزیت های آن می باشد.

موزه اتحاد به جای به تصویر کشیدن چیزهایی از گذشته باستان، بر دوره پس از رونق نفت تمرکز دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا از نزدیک با جدیدترین پروژه تفریحی افتتاح شده در این شهر یعنی چرخ و فلک عین دبی آشنا شویم. در سال 2015، اولین موزه توهمات در شهر زاگرب پایتخت کرواسی افتتاح شد و پس از آن در دیگر کشورها شروع به فعالیت کرد. چیزهای زیادی برای تجربه در این پارک خیره کننده وجود دارد و از همین رو، در این مقاله، لیستی از فعالیتهایی که میتوانید در سفر به پارک مشرف انجام دهید معرفی میشود. چنانچه قصد سفر به دبی با تور دبی قصران گشت را دارید، جهت مشاوره رایگان با 88697080 تماس بگیرید. را خواهید دید . در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص رزرو تورهای نوروزی دبی به شما بدهیم تا با دید بازتری جهت رزرو این تورها اقدام کنید. وروز امسال را در شهر دبی میتواند متفاوتتر از هر سال بگذرانید، پیشنهاد میکنیم در سفر با تور نوروزی دبی از آسمان خراشها دیدن کنید، شترسواری کنید و هیجان سافاری و هزاران تفریح دیگر را در دل این شهر تجربه کنید. در سالهای اخیر پیشرفتهای شگفتانگیز در دبی این شهر را به یک منطقه جذاب گردشگری در خاورمیانه تبدیل کرده است. پارک آبی وایلد وادی یا وادی وحشی دبی پیشرفتهترین پارک آبی دنیاست؛ این پارک امکانات تفریحی متنوع و بسیار جذاب و قابل توجهی دارد و بهعلاوه امکان سرد و گرم کردن آب در فصلهای مختلف سال را هم دارد. موزه اتحاد تمرکز خود را بر اطلاعرسانی به بازدیدکنندگان دربارهی داستان تاسیس امارات متحده عربی قرار دادهاست. آکواریوم دبی در شرایط خاص برای بازدیدکنندگان خود تخفیفهای بسیاری دارد. فصل تابستان با توجه به شرایط آبوهوایی دبی برای بازدید از مجموعه مناسب نیست زیرا بخش فضای باز با توجه به این این که گرمای هوا به اوج خود میرسد ممکن است برای برخی از افراد آزاردهنده باشد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.