all in one چیست؟

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

all in one چیست؟


از نظر بصری، همه این خودروهای اجاره ای در واقع یک محصول میانی بین لپ تاپ و کامپیوتر هستند. یعنی این دستگاه از نظر پیکربندی و ساختار شبیه لپ تاپ و از نظر بصری شبیه یک کامپیوتر رومیزی است. رایانه های رومیزی قدیمی دارای کیس های همه کاره نبودند. این به کاربرانی که به دنبال یک دستگاه کوچک با عملکردهای عالی هستند اجازه می دهد تا محصول مورد نظر خود را در بین دستگاه هایی که استفاده می کنند پیدا کنند.

استفاده زیاد از رایانه های رومیزی در برخی مکان ها مانند ادارات و سازمان ها و تقاضا برای این محصول، تولیدکنندگان رایانه های رومیزی را به فکر رفع و بهبود نواقص این محصول انداخته است. مشکلی که این دستگاه فضای زیادی را اشغال می کند یکی از مشکلات حل شده در تولید آل این وان بود. امروزه همه این دستگاه ها دارای کیس و اسپیکر خاصی نیستند، اما عملکرد بیشتری نسبت به کامپیوتر خانگی دارند. تمامی این وان ها که به بازارهای جهانی عرضه می شوند دارای صفحه نمایش لمسی و دوربین تحت وب بوده و از تمامی کارت های حافظه پشتیبانی می کنند. این دستگاه دارای موس و کیبورد لمسی و دارای پورت های جانبی می باشد.

9 دلیل برای خرید آل این وان

1. نیازی به خرید مانیتور جداگانه ندارید (چون صفحه نمایش LCD باریک و پیشرفته ای دارد و تمام قسمت های داخلی کامپیوتر لمسی را بدون قاب داخل صفحه نمایش ادغام می کند).

2. All-in-one به راحتی جابجا می شود (به دلیل یکپارچگی ساختار و اجزا و عدم نیاز به خرید قطعات اضافی کامپیوتر

3. استفاده آسان از مرور وب و ایجاد سند

4. نیاز به فضای کمتری برای کامپیوتر بدون کابینت دارد ( نمایندگی رسمی ایسوس مزیت مخصوصا برای کاربران سازمانی، ادارات، آپارتمان نشینان و هرکسی که فضای کافی برای نصب کامپیوتر رومیزی با کابینت ندارد).

5. کاهش مصرف برق و تولید گرما (در این سیستم های حرفه ای، قطعات داخلی گرمای کمتری تولید می کنند و از نظر هزینه و توان مصرفی به صرفه تر هستند و کامپیوتر را خنک نگه می دارند که برای محیط زیست نیز بهتر است).

6. سهولت در استفاده (طراحی این دستگاه ها به گونه ای انجام شده است که کابل ها در هنگام نصب اولیه به راحتی در جای خود قرار می گیرند و همه کاربران - با دانش فنی کمی - می توانند نصب و راه اندازی شوند.)

7. از بین بردن به هم ریختگی کابل ها (نصب یک کامپیوتر رومیزی با طراحی قدیمی به کابل های زیادی مانند کابل برق، کابل های صفحه نمایش، بلندگوها، کیبوردها، ماوس ها و سایر لوازم جانبی نیاز دارد. اکثر این کابل ها در All-in-One حذف می شوند. .)

8. جذابیت (این وان ها یکی از شیک ترین و زیباترین وسایلی هستند که تا به حال ساخته شده است. این وسایل علاوه بر مزیت های فراوان، به دلیل ظاهر غیرمعمول خود، جلوه ای منحصر به فرد به فضایی که در آن استفاده می شود می بخشد. در صورتی که کاربر هزینه کند. پول زیادی دارند، هنگام خرید قیمت بالایی خواهند داشت، اما (تجهیزات فوق العاده، قدرتمند و فوق العاده ای دارند.)

9. ویژگی های منحصر به فرد (پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی، عملکرد تنظیمات با کیفیت بالا، کنترل از راه دور و حتی کنترل های مبتنی بر حرکت برای بازی های ویدیویی).

برخی از بهترین فروش ها همه در یک

در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی، همه این دستگاه ها قدرت و ظرفیت یکسانی دارند. تفاوت این دستگاه ها با کامپیوترهای رومیزی این است که فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند و از نظر ظاهری زیباتر و زیباتر هستند. در طراحی All-in-one تمامی قطعاتی که در کیس کامپیوتر قرار می گیرند به پشت این دستگاه منتقل شده اند. قسمت اصلی توالی این دستگاه این است که سیم هایی که قبلا برای اتصال کیس و صفحه نمایش استفاده می شد دیگر به گوش نمی رسد. همه پرفروش ترین های بازار در حال حاضر عبارتند از:

21.5 اینچی ایسوس مدل A6421-H

همه کاره HP ProOne 400 G2-G 20 اینچی

19.5 اینچی MSI مدل Pro 20E 6M-H

همه کاره مدل 21.5 اینچی MSI Pro 22ET 6NC-B

همه در یک 19.5 اینچی ایسوس مدل A4321-F

همه کاره 19.5 اینچی MSI مدل AE203G-AA

مدل همه کاره 19.5 اینچی MSI Pro 20E 6M

یونیورسال 21.5 اینچی مدل MSI AE222G-D

همه در یک نمایندگی تعمیرات و واحد تعمیر

نمایندگی تعمیرات آل این وان برای رفع نیاز کاربران این دستگاه، تیمی از بهترین و کارآمدترین مهندسان در زمینه سخت افزار و نرم افزار را گرد هم آورده است تا با هم همکاری کرده و پیشرفته ترین تعمیر را در اختیار آنها قرار دهد. . تجهیزات همانطور که می دانید تعمیرات همه کاره با توجه به ساختار خاص و منحصر به فرد این محصول نیازمند تجهیزات ویژه ای سازگار و متناسب با پیکربندی این دستگاه می باشد. عدم توجه به تفاوت های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر باعث عدم عیب یابی کارشناسانه و صحیح می شود و در نتیجه اقدامات انجام شده برای تعمیر این وان نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات آل این وان از ویژه ترین خدمات برخوردار شوید.


۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.