انواع ماشین لباسشویی را بشناسید

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

انواع ماشین لباسشویی را بشناسید


با پیشرفت تکنولوژی، انواع ماشین لباسشویی تولید و به فروش می رسد. هر ماشین لباسشویی عملکرد متفاوتی دارد، اما برخی از آنها نیز ویژگی های مشابهی دارند. به طور کلی انواع ماشین لباسشویی به ماشین لباسشویی درب از جلو، ماشین لباسشویی درب از بالا، ماشین لباسشویی دوبل، ماشین لباسشویی سطلی، ماشین لباسشویی جیبی، ماشین لباسشویی دو درب، ماشین لباسشویی قابل حمل و غیره تقسیم می شود. آنها در این مقاله با جزئیات بیشتر مورد بحث قرار می گیرند. آنها را از سایت برفاب تقدیم می کنیم.

ماشین لباسشویی درب ورودی به دلیل کارایی و ویژگی هایی که دارد نسبت به سایر ماشین های لباسشویی ارزان تر است. یکی از وظایف ماشین لباسشویی درب جلو شستشوی لباس ها با حداقل رطوبت در چرخش دایره ای است که باعث کاهش زمان خشک شدن و مصرف کم انرژی می شود. علاوه بر این، این ماشین لباسشویی ها در هنگام شستن لباس ها صدای کمتری تولید می کنند که باعث جذب مشتریان بیشتری شده است. نکته جالب توجه در مورد این ماشین لباسشویی ها این است که می توانید از فضای بالای آن ها به خوبی استفاده کنید و چیزهای دیگری را روی آن قرار دهید. ظرفیت این دستگاه ها از 4 تا 24 کیلوگرم می باشد. البته می توانید در راهنمای خرید ماشین لباسشویی در این مورد بیشتر بخوانید.

ماشین لباسشویی با درب بالا

ماشین لباسشویی های با درب بالا به دلیل مخازنی که دارند آب زیادی مصرف می کنند، اما از طرف دیگر ماشین لباسشویی های با درب کامل بسیار ارزان تر هستند. ماشین لباسشویی با درب بالا لباس ها را به صورت دایره ای می شویید و به طور همزمان آب و صابون را با لباس مخلوط می کند. این ماشین لباسشویی ها بسیار قابل حمل هستند و فضای کمی را اشغال می کنند. یکی از ویژگی های این ماشین لباسشویی مینی واش است که شستشوی لباس ها را بسیار بالا و سریع انجام می دهد.

یکی از معایب این مدل روش شستشوی محدود است که باعث کاهش کاربرد آن می شود. انواع ماشین لباسشویی با درب بالایی دارای ظرفیت 3 تا 7 کیلوگرم می باشد که برای لباس های 2 تا 3 نفر کافی است. این ماشین لباسشویی در هنگام شستشو صدای زیادی ایجاد می کند و لرزش زیادی دارد.

ماشین لباسشویی دوبل

نوع ماشین لباسشویی دوقلو به 3 نوع تقسیم می شود که یکی خانه دوقلو از بالا و دیگری درب دوقلو از جلو و آخری خانه دوقلو از بالا با یک درب جلو. این ماشین لباسشویی ظرفیت بسیار بالایی دارد و برای خانواده های پرجمعیت استفاده می شود. در برخی از آنها یکی از درها برای خشک کردن و دیگری برای شستشو و در مدل های دیگر هر دو درب برای شستشو است. قیمت این نوع ماشین لباسشویی بالاتر از ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است بنابراین اگر تنها زندگی می کنید توصیه می کنیم ماشین لباسشویی اتوماتیک تهیه کنید.

پکیج ماشین لباسشویی

در ابتدا باید به شما بگوییم که قیمت این نوع ماشین لباسشویی نسبت به ماشین لباسشویی های درب اتوماتیک کمتر است و انرژی کمتری مصرف می کند. یکی از معایب این ماشین لباسشویی سختی بارگیری و تخلیه لباس است. قیمت این ماشین لباسشویی نسبت به ماشین لباسشویی های جلو، درب و دو درب کمتر است و برای 2 تا 4 نفر مناسب است. ظرفیت این ماشین لباسشویی ها حدود 4.5 تا 20 کیلوگرم می باشد. اگر فضا و مسائل زیست محیطی ندارید این ماشین لباسشویی بهترین انتخاب برای شماست. ماشین لباسشویی سطلی اغلب فضای زیادی را اشغال می کند.

ماشین لباسشویی جیبی

فناوری آنقدر پیشرفت کرده است که نمایندگی بوش در ایران  می توانید ماشین لباسشویی خود را در جیب خود نگه دارید. ماشین لباسشویی جیبی نوع بسیار کوچکی از ماشین لباسشویی است که در خانه داریم و برای شستن انواع لباس مناسب است. این ماشین لباسشویی ها دارای محفظه ای برای نگهداری مواد شوینده هستند و برای سفرهای کوتاه بسیار مفید هستند. همانطور که از نام این ماشین لباسشویی پیداست در جیب و کیف شما جا می شود و می توانید در هر زمان از آن استفاده کنید. این ماشین لباسشویی با باتری کار می کند و با فشار یک دکمه شروع به کار می کند و می تواند تمام لکه ها را با مواد شوینده پاک کند.

ماشین لباسشویی دو درب

ماشین لباسشویی دو درب مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای آنها این است که می توانید لباس دیگری را در حین شستشو اضافه کنید. مثلاً همه لباس ها را داخل دستگاه می گذارید و شروع می کنید، اما یادتان می آید که فقط یک لباس دارید. در این صورت می توانید به راحتی با استفاده از درب دوم لباس های باقی مانده را به لباسشویی اضافه کنید. قیمت این ماشین لباسشویی بسیار مناسب است و مصرف آب بسیار کمی دارد. ظرفیت این ماشین ها معمولا از 4 تا 18 کیلوگرم متغیر است.

ماشین لباسشویی قابل حمل

در بین انواع ماشین لباسشویی، پرتابل دارای قیمت مناسب و مناسب برای افرادی است که خانه های اجاره ای دارند و یا در کابین یا کابین زندگی می کنند. برخی از این ماشین لباسشویی ها دارای باتری هستند و می توانید در سفر از آنها استفاده کنید. برای شارژ باتری کافی است به برق وصل شوید و در صورت شارژ شدن باتری فقط از برق استفاده کنید. ظرفیت این ماشین لباسشویی ها از 2 تا 10 کیلوگرم متغیر است و برای خانواده های 2 تا 3 نفره مناسب است.

نکته ای که هنگام استفاده از این ماشین لباسشویی ها باید در نظر داشته باشید این است که هنگام راه اندازی ماشین لباسشویی به ثبات و تعادل آن توجه کنید. برخی از ماشین های لباسشویی قابل حمل نیازی به بالانس ندارند و به آنها بالانس آزاد می گویند. نحوه کار این ماشین لباسشویی به این صورت است که از درب بالایی وارد لباس شده و ماشین لباسشویی را به برق وصل می کند. مواد شوینده را در محفظه مورد نظر بریزید و بقیه را به ماشین لباسشویی بسپارید

ماشین لباسشویی و خشک کن

ماشین لباسشویی و خشک کن اغلب یکسان نیستند، بنابراین این دو ماشین به طور جداگانه تولید و توزیع می شوند. امروزه برندهایی که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند سعی می کنند فناوری ها را با یکدیگر ترکیب کنند و نتیجه آن ترکیبی از ماشین لباسشویی و خشک کن است. ماشین لباسشویی و خشک کن ترکیبی بسیار هوشمندانه است و یکی از اهداف آن استفاده از آن پس از شستن لباس ها و خشک کردن آنهاست.

این ماشین لباسشویی بسیار مقرون به صرفه است و برای افرادی که عجله دارند و نیاز به لباس های تمیز و اتو شده دارند ایده آل است زیرا می توانید لباس ها را سریع بشویید و خشک کنید. تنها مشکل این ماشین لباسشویی مصرف برق زیاد آن است، زیرا ماشین لباسشویی در یک طرف و خشک کن در طرف دیگر قرار دارد.

ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

بین ماشین لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تفاوت وجود دارد. یکی از تفاوت ها این است که ماشین های لباسشویی اتوماتیک به شما اجازه می دهند تا لباس های بیشتری را بشویید. مثلاً می خواهید لباس خاصی را بشویید. ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک به شما امکان شستشوی انواع پارچه را می دهد. اما می توانید مقدار محدودی لباس را در ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک بشویید. تفاوت دیگر این واشرها اندازه آنهاست. ماشین های لباسشویی اتوماتیک معمولاً از نظر اندازه کوچکتر از ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک هستند.

تفاوت دیگر این ماشین لباسشویی ها قیمت و مصرف انرژی است. اگرچه ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک ارزان تر از سایر ماشین های لباسشویی اتوماتیک هستند. آنها انرژی بیشتری برای شستن لباس ها مصرف می کنند که اگر زیاد آنها را بشویید ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. اما ماشین لباسشویی های اتوماتیک اینطور نیستند. انرژی بسیار کمی برای شستن لباس ها مصرف می کنند. به طور کلی، اگر اغلب لباس می شویید، خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک را توصیه می کنیم.

نکاتی برای خرید ماشین لباسشویی

برای اینکه بتوانید یک ماشین لباسشویی خوب و مناسب با سبک زندگی خود بخرید، باید نکاتی را در هنگام خرید در نظر بگیرید. این نکات عبارتند از:

چرخه شستشو در ماشین لباسشویی نقش مهمی در نظافت لباس ها، مصرف آب و برق دارد. هرچه برنامه شستشو با دقت بیشتری تنظیم شود و عملکرد بهتری داشته باشد، این می تواند تأثیر زیادی بر مصرف آب و برق و تمیزی لباسشویی داشته باشد. مصرف برق در خشکشویی ها بسیار مهم است. اکثر ماشین لباسشویی هایی که امروزه تولید می شوند دارای رتبه A+++ هستند که نشان می دهد ماشین لباسشویی برق بسیار کمی مصرف می کند. دسته های A++ و A+ نیز پذیرفته شده و مصرف برق پایینی دارند.

در این شرایط کم آبی و تعرفه هایی که برای مصرف آب تعیین می کنند، یک ماشین لباسشویی کم مصرف می تواند کمک زیادی به شما کند و با مصرف کمتر آب از هزینه های شما بکاهد. تولیدکنندگان زیادی در سراسر جهان ماشین لباسشویی تولید می کنند، اما کیفیت این برندها بسیار مهم است. ماشین لباسشویی های ایرانی کیفیت متوسطی دارند و در سطح جهانی قابل مقایسه هستند.

ماشین لباسشویی می تواند وزن بیشتری را تحمل کند، لباس های بیشتری را نگه دارد و مراحل لازم برای استفاده از ماشین لباسشویی را کاهش دهد و در نتیجه هزینه کمتری را به همراه دارد. وجود برنامه های متنوع در قطعات یدکی لباسشویی  بوش به شما این امکان را می دهد که برنامه شستشو را با توجه به نوع و جنس لباس انتخاب کنید و بهترین نتیجه را بدست آورید. برخی از لوازم جدید، علاوه بر برنامه های از پیش تعریف شده، امکان پیکربندی برنامه شستشوی دلخواه را نیز ارائه می دهند. اگر مهارت، حوصله و زمان انجام چنین کاری را دارید، بدانید که خرید ماشین لباسشویی با این ویژگی ها به شما کمک زیادی می کند.


۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.