مزایا و معایب تحصیل در قبرس

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

مزایا و معایب تحصیل در قبرس


مزایای تحصیل در قبرس

در این مقاله مزایای تحصیل در قبرس شمالی و همچنین معایب تحصیل در قبرس شمالی را به صورت کامل، کامل و دقیق بیان خواهیم کرد. این چیزها بر اساس تجربه من در طول سال هاست. چون سال ها در قبرس تحصیل کردم و هم اکنون به عنوان نماینده رسمی دانشگاه قبرس در ایران فعالیت می کنم. با من همراه باشید تا شما را با مزایای تحصیل در قبرس آشنا کنم.

مهمترین مزایای تحصیل در قبرس

یکی از مهم ترین مزیت های تحصیل در قبرس شمالی این است که دانشجویان اکثر کشورهای جهان برای ورود به قبرس شمالی نیازی به گرفتن وقت سفارت ندارند و شما می توانید با پاسپورت و پذیرش دانشگاه تمام عدالت را برای خود انجام دهید. . . فرم ارائه شده توسط شرکت حقوقی صادر شده است، وارد قبرس شوید.

سیستم آموزشی دانشگاه های قبرس بر اساس استانداردهای کشورهای اروپایی و آمریکایی است، بنابراین فارغ التحصیلان دانشگاه های قبرس می توانند ادامه تحصیل دهند و یا از تمامی کشورهای پیشرفته دنیا ویزای کار دریافت کنند.

هزینه تحصیل در دانشگاه های قبرس بسیار ارزان تر از دانشگاه های بین المللی در سایر کشورها است. شهریه دانشگاه های قبرس شمالی تقریبا یک چهارم شهریه دانشگاه های قبرس جنوبی است.

علاوه بر موارد فوق باید گفت یکی از مزیت های تحصیل در قبرس شمالی این است که دانشگاه های قبرس در ایران دفتر مرکزی دارند. بنابراین، تمام مدارک پذیرش شما کاملا رایگان خواهد بود

یکی از مزیت های تحصیل در قبرس این است که تنوع رشته ها در دانشگاه های قبرس بسیار زیاد است و رشته های زیادی در دانشگاه های قبرس از پزشکی و پیراپزشکی گرفته تا طراحی و مهندسی موجود است.

قبرس دانشگاه های زیادی دارد که دانشجویان می توانند با توجه به بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنند.

دانشگاه های قبرس دارای اعتبار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران می باشند.

دانشگاه های قبرس از شهرت و اعتبار بین المللی برخوردار هستند

تحصیل در دانشگاه های قبرس به زبان انگلیسی است و این باعث تقویت سطح زبان انگلیسی دانشجو و افزایش اعتبار مدرک در سطح بین المللی می شود.

دانشجویان ایرانی می توانند برای تحصیل در اکثر دانشگاه های قبرس با بورسیه 50 درصدی اقدام کنند. این بورسیه بدون استثنا در مقاطع کارشناسی با شرایط ویژه برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان تعلق می گیرد.

برای ورود به دانشگاه در قبرس نیازی به داشتن مدرک زبان انگلیسی نیست. تنها در صورتی که مدرک بین المللی مبنی بر کافی بودن سطح زبان خود ندارید، باید در آزمون زبان انگلیسی دانشگاه قبرس شرکت کنید.

دانشگاه های قبرس آزمون ورودی ندارند و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است.

دانشجویان در قبرس ملزم به داشتن بیمه درمانی هستند. تمامی خدمات پزشکی شما به استثنای خدماتی مانند (دندانپزشکی و جراحی پلاستیک) در بیمارستان های دولتی کاملا رایگان است و به دانشجویان تخفیفات زیادی برای خدمات دندانپزشکی داده می شود.

قبرس در جنوب ترکیه و در میانه دریای مدیترانه و بسیار نزدیک به ایران واقع شده است. بنابراین سفر دانشجویان  و مهاجرت به قبرس به این کشور آسان است.

واحد پول قبرس لیر ترکیه است، بنابراین هزینه زندگی و غذا در این کشور بسیار مناسب است.

ایرانیان مقیم قبرس مشاغل مختلفی برای خود ایجاد کرده اند تا دانشجویان ایرانی بتوانند در رستوران های ایرانی غذا بخورند. پول مورد نیاز خود را از طریق صرافی های ایرانی تهیه کنید و موهای خود را در آرایشگاه های ایرانی آرایش کنید.

فرهنگ قبرسی ها به فرهنگ ما بسیار نزدیک است. قبرسی ها مردمی مهربان هستند و با گردشگران و دانشجویان خارجی که در کشورشان تحصیل می کنند رفتار خوبی دارند. بنابراین یکی از مزیت های تحصیل در قبرس این است که در برخورد با قبرسی ها احساس راحتی می کنید.

یکی از مزایای تحصیل در قبرس این است که دانشجویان می توانند در حین تحصیل به صورت پاره وقت کار کنند و بخشی از هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

مشکلات تحصیلی در قبرس شمالی

تحصیل در هر کشوری در دنیا دارای مزایا و معایب فراوانی است، موسسه حقوقی Dumar Court با توجه به تجربه چندین ساله معایب تحصیل در قبرس را در چند پاراگراف خلاصه کرده است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

یکی از معایب تحصیل در قبرس این است که کشوری کوچک است، کشوری که دارای سه پایتخت با جمعیتی در حدود صد هزار نفر است و به همین دلیل قبرس برای افرادی که علاقه زیادی به زندگی در میان جمعیت دارند مناسب نیست. . . شهرهای شلوغ البته بسیاری از افراد آسایش و خلوت قبرس را مزیت می دانند.

یکی دیگر از معایب تحصیل در قبرس عدم امکان یافتن شغل در رشته تحصیلی خود در دوران دانشجویی است. البته پیدا کردن یک شغل پاره وقت آنقدرها هم سخت نیست، اما یافتن شغل در حوزه تخصصی خود کمی دشوارتر است.

نکته: اگر از دانشگاه های قبرس فارغ التحصیل شوید، شانس بیشتری برای یافتن شغل در حوزه تخصصی خود خواهید داشت.

یکی از مشکلات یادگیری در قبرس زبان است. دانشگاه‌های قبرس به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند و اساتید دانشگاه زبان را کاملاً می‌فهمند، اما وقتی به رستوران‌ها یا سوپرمارکت‌ها می‌روید، گاهی صاحبان آن مشاغل انگلیسی با کیفیت بالا صحبت نمی‌کنند. البته ممکن است در روزهای اول آزاردهنده باشد و به زودی به آن عادت کنید.

شاید این یکی از معایب تحصیل در قبرس شمالی یورومای  نباشد زیرا آنها این مشکل را حل کرده اند. اما بهتر است بدانید که هیچ کشوری در قبرس شمالی سفارت یا کنسولگری ندارد. این موضوع به دانشجویانی که نیاز به تغییر گذرنامه یا هرگونه مشکل کنسولی دارند اجازه می دهد به ترکیه بروند. شاید از خود بپرسید که چگونه این مشکل حل می شود؟ در پاسخ باید گفت که نمایندگان کنسولی کشورهای مختلف هفته ای یک بار برای رسیدگی به مسائل دانشجویی به قبرس شمالی سفر می کنند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید. دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در ایران است. لطفا از متقاضیان و متقاضیان پذیرش در دانشگاه های قبرس هزینه ای دریافت نکنید. تمامی مراحل اخذ پذیرش با حداکثر مبلغ بورسیه توسط ما در اسرع وقت و به صورت رایگان انجام خواهد شد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.