4 نکته در مورد محبوبیت مبلمان ترکی راحت و لوکس است

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

4 نکته در مورد محبوبیت مبلمان ترکی راحت و لوکس است


انتخاب و خرید مبلمان اگر به درستی انجام شود، می تواند گام بزرگی در مبلمان و ایجاد سبکی زیبا در دکوراسیون شما باشد.

یکی از انواع مبل هایی که در انتخاب بسیاری از افراد پیدا می شود، مبل هایی است که از نظر مدل، رنگ و مدل دارای تنوع زیادی است. استفاده از این نوع مبلمان در اکثر مکان ها امکان پذیر است و می توان گفت وجود آن در هر خانه ای ضروری است.

به همین منظور در این مقاله از سایت مبل فیدار استفاده می کنیم تا شما را با مبل ترکی و تمامی نکات مهم و محصولات آن آشنا کنیم.

راحتی چیست؟

مبل را می توان یکی از مبلمان هایی دانست که بیشتر افراد به فضای خود از آن استقبال می کنند. این نوع مبلمان در ارتفاع کمتری نسبت به مبل کلاسیک ساخته می شوند و در قسمت نشیمن و تکیه گاه نرمتر هستند. در واقع می توان گفت حالت کشسانی برای ایجاد راحتی بیشتر دارند.

برند مبل ترکی

اگر تا به حال به دنبال مبلمان راحتی رفته اید، حتماً اصطلاح مبل ترکی را اغلب از آشنایان یا فروشندگان خود شنیده اید. مبل ترکی نوعی مبلمان است که به پارچه های ترکی با کیفیت و سایر مواد به کار رفته در آن معروف است.

با نگاهی به ویژگی های این نوع مبلمان می توان به شاخص ترین ویژگی های زیر اشاره کرد.

مواد ترکی خالص

خرید مبل ترکی غیرممکن است و شاهد این واقعیت باشید که در این نوع مبلمان از پارچه های کم کیفیت یا حتی متوسط ​​استفاده شده است. انواع مبلمان ترک از پارچه های مرغوب با رنگ ها و طرح های منحصربفرد و زیبا تهیه می شود.

در واقع این یکی از ویژگی های پارچه مبلی ترکیه است و پارچه های ترک به دلیل کیفیت در سطح جهانی شناخته شده اند.

1. بهترین درختان شاه بلوط و راش

یکی دیگر از ویژگی هایی که مبلمان ترک را متمایز می کند، استفاده از چوب مرغوب در قاب و بدنه این مبلمان است.

همانطور که می دانید یکی از ارکان اصلی که کیفیت یک مبل را تعیین می کند، فریمی است که پایه آن را تشکیل می دهد و اجزای دیگر روی آن قرار می گیرند. این اهمیت در ساخت مبل های ترکی به خوبی درک می شود و در ساخت و بدنه آن از چوب مرغوب مانند راش یا گردو استفاده شده است.

2. سبک طراحی اصلی

مبل مبل ترکی طراحی بدیع و جالبی دارد که آن را از انواع دیگر مبل ها متمایز می کند. در واقع صنعت تولید و طراحی مبلمان ترکیه را می توان یکی از مدرن ترین و مدرن ترین صنایع با شهرت جهانی دانست. همچنین طرح های به کار رفته در مبلمان ترکی از پیشگامان مد مبلمان و دکوراسیون محسوب می شود.

3. کار خیاطی نفیس و لمس

بسیاری از ما با مدل لمسی از طریق دوخت و همچنین مبل های چستر آشنا هستیم.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مبل ترکی راحتی این هنر است. در واقع می توان گفت در اکثر مدل های مبل های ترکی از جمله مبل های ترکی از دوخت های بسیار ظریف و گلدوزی های زیادی استفاده شده است. این یکی دیگر از جنبه هایی است که مبل های ترکی را از انواع دیگر مبل ها متمایز می کند.

4. نرم با کیفیت خوب

یک مبل راحتی با توجه به ظاهر و کارکردی که دلیل خرید آنهاست باید به گونه ای ساخته شود که راحتی مورد انتظار را برای کاربر فراهم کند.

استفاده از اسفنجی با کیفیت که با نشستن و پرسیدن مداوم شکل اولیه خود را از دست ندهد و به مرور زمان خراب نشود یکی از موارد مهم در تولید مبلمان راحتی است. در طول تولید مبل های ترکی به این اصل مهم توجه شده است و تمامی محصولات مبل ترک از اسفنج های مرغوب در ساخت خود بهره می برند.

انواع مبل ترکی

مبل های راحتی با توجه به طرحی که می توان به آن ها نسبت داد مدل های مختلفی دارند.

از جمله مدل های مبل های ترکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مبل L شکل: این نوع مبلمان به شکل حرف L طراحی شده و برای اتاق هایی با فضای محدود بسیار کاربردی است. با استفاده از مبلمان راحتی می توانید دکوراسیونی شیک و مدرن را به اتاق نشیمن خود بیاورید و در عین حال از راحتی مطلوبی برخوردار باشید.

مبل تختخواب شو با فضای کم: امروزه استفاده از این نوع مبلمان بسیار رواج یافته است و می توان گفت در بسیاری از ست های راحتی و یا خرید مبل به صورت تکی می توان آن را تهیه کرد. مبل های تخت خواب شو هم به عنوان مبل برای نشستن و هم به عنوان تخت خواب یا خواب و هم به عنوان یک چرت نیم روز در حالی که فضایی را برای یک دستگاه اشغال می کنند بسیار کارآمد هستند. این نوع مبلمان را می توان هم در اتاق نشیمن و هم در اتاق خواب بنا به نیاز استفاده کرد.

مبل های کلاسیک: مبل های کلاسیک همانطور که از نامشان پیداست تمام ویژگی های یک مبل کلاسیک را دارند. اگر فضای کافی برای داشتن دو مبل ندارید و در عین حال از طرفداران این دو سبک هستید، می توانید با خیالی آسوده از مبل کلاسیک استفاده کنید. این مبل ها دارای نشیمنگاهی نرم و راحت هستند و علاوه بر پشتی و فریم مبل، در قسمت های دیگری مانند پایه، دسته ها و یا تاج مبل نیز از چوب استفاده می شود. یک مبل کلاسیک را می توان در قسمت های پذیرایی و اتاق هایی با تم رسمی تری استفاده کرد.




مراجعه به منبع: https://farazandefurniture.com/مبل-ال-ترک/ 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.