همه چیز درباره کابینت پست مدرن

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

همه چیز درباره کابینت پست مدرن


کابینت پست مدرن یکی از بهترین نمونه کارهای انجام شده برای آشپزخانه است که ترکیبی از اصالت یک کابینت کلاسیک با طراحی مدرن است. گروهی از کابینت های آشپزخانه زیبایی و سادگی را به معنای واقعی کلمه ترکیب کرده و تنوع رنگ و طرح های بسیار متنوعی که در آن ها به کار رفته است باعث شده در چند سال گذشته محبوبیت بالایی داشته باشند. کابین جدید؛ کابینت ساز آشپزخانه هر آنچه که در مورد انواع کابینت پست مدرن، قیمت، طراحی و نکات مهم در خرید و ساخت آنها نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.


کابینه پست مدرن چیست؟

یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت آشپزخانه، کابینت چوبی سنتی است که از گذشته تا به امروز جایگاه ویژه ای داشته است. این دسته از کابینت ها کیفیت بسیار خوبی دارند اما قیمت آن ها بسیار بالاست و به همین دلیل برای همه آشپزخانه ها قابل خرید نیستند.

از طرفی کابینت مدرن یکی از رایج ترین نمونه های آن است که مهم ترین ویژگی آن سادگی ظاهری و حذف خاتم ها و کنده کاری های به کار رفته به سبک قدیمی ستون ها و سرستون ها و روی آن است. درب ها ارزان هستند و در سبک ها و رنگ های متنوعی نیز عرضه می شوند. با توجه به ویژگی های مثبت و منفی این دو گروه از کابینت ها. دور هم جمع شدند و در نهایت به نام کابینت های مدرن درآمدند.

با توجه به این نوع نصب در طراحی آشپزخانه پست مدرن می توان گفت که این ساختمان ها دارای رنگ های متفاوت و ارزان تر از نمونه های کلاسیک هستند و عملکردهای به کار رفته در آن ها نیز متفاوت است. .


نوع پوشاک پست مدرن

همانطور که گفته شد تنوع در طراحی این لباس ها بسیار زیاد است و با توجه به دکوراسیون داخلی خانه می توان بهترین گزینه ها را انتخاب کرد. کابینت های پست مدرن را می توان به دو گروه کلی تقسیم کرد:

انزو پست مدرن کابینت

یکی از بهترین و محبوب ترین کابینت های آشپزخانه که کلاسیک و مدرن می توانند به خوبی ترکیب شوند، کابینت پست مدرن انزو است. این کابینت ها که متعلق به برند زنتیک هستند دارای درهایی به ضخامت 25 تا 40 میلی متر می باشند و رنگ استفاده شده برای آن ها حدود 1 میلی متر ضخامت دارد. بدنه این کابینت ها از تخته مدیاپن ساخته شده و به همین دلیل از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند.


از دیگر قسمت های این گروه از کابینت های مدرن می توان به ضخامت و عمق کنده کاری و طرح های انجام شده توسط دستگاه CNC بر روی درب و سایر قسمت ها اشاره کرد. در ضمن لازم به ذکر است که رنگ های استفاده شده برای کابینت طرح انزو پلی اورتان بوده و در برابر آفتاب بسیار مقاوم است. در واقع نوع پایین این کابینت ها را می توان با رنگ های پلی استر نیز تهیه کرد که قیمت پایین تری دارند و مقاومت آن ها در سطح پایین تری قرار دارد.

کمد طبقه

از دیگر انواع کمد پست مدرن می توان به نوع تراش اشاره کرد. کابینت کف دارای بدنه ام دی اف به ضخامت 18 میلی متر و دارای روکش ملامینه می باشد. پس از انجام مراحل مختلف برش و سنباده درب ها در نهایت با PVC روکش شده و به کمک دستگاه وکیوم کاملا فشرده می شوند. نوع ورق پی وی سی و همچنین کیفیت وکیوم تاثیر زیادی در طول عمر کابینت دارد.

کمد طبقه

لازم به ذکر است که این کابینت ها رنگ های زیادی دارند و نسبت به کابینت های شیشه ای و ام دی اف معمولی قیمت بیشتری دارند.


رنگ آشپزخانه زیبای پست مدرن

برای ایجاد دکوراسیون آشپزخانه باید به عوامل مختلفی توجه کرد که مهمترین آنها انتخاب رنگ مناسب برای کابینت است. همانطور که قبلاً در متن ذکر شد، کمدهای پست مدرن با تنوع رنگی بسیار خوب مشخص می شوند و با توجه به سبک دکوراسیون، گزینه های مناسب زیادی برای انتخاب وجود دارد. برخی از رنگ های پرکاربرد برای این کابینت ها عبارتند از:

کمد لباس پست مدرن سفید

به جرات می توان گفت یکی از پرطرفدارترین رنگ های مورد استفاده در کابینت های مدرن رنگ سفید است. انعکاس نور از سطح براق ویترین های سفید باعث می شود فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد و همچنین به راحتی با سایر وسایل موجود در محیط ترکیب می شوند. از دیگر مزیت های کابینت سفید پست مدرن می توان به زیبایی ظاهری و همچنین ایجاد حس تمیزی اشاره کرد که در محیط آشپزخانه بسیار کاربردی است.

قرار دادن در کابینه پست مدرن

کابینت های سفید را می توان با پنل های کورین مشکی استفاده کرد و جلوه ای بی نظیر در آشپزخانه ایجاد کرد.

پست مدرن قهوه ای کابینت

یکی از بهترین و رایج ترین رنگ های کابینت پست مدرن قهوه ای است. رنگ یا طرح چوب قهوه ای روشن یا قهوه ای تیره گزینه ای است که فضای آشپزخانه را گرم و صمیمی نشان می دهد و عطر چوب فضای آشپزخانه را متراکم می کند. همچنین رنگ قهوه ای در ترکیب با رنگ خنثی مانند خاکستری یا رنگ روشن مانند سفید فضا را شیک تر می کند. امروزه کابینت های پست مدرن قهوه ای بیش از هر زمان دیگری در دکوراسیون آشپزخانه محبوب شده اند و می توانند برای هر سلیقه ای انتخاب مناسبی باشند.


کابینت پست مدرن آبی

رنگ های دیگری که می توان در آشپزخانه های پست مدرن استفاده کرد، آبی کلاسیک و آبی روشن است. آبی یکی از بهترین انتخاب ها برای هر محیطی است که دکوری مدرن داشته باشد و سادگی، آرامش و زیبایی را با هم ترکیب کند.

کابینت آشپزخانه آبی

البته توجه داشته باشید که این رنگ ها نباید روشن باشند و بهتر است از نوع مات برای کمد لباس استفاده کنید.

کابینت خاکستری پست مدرن

استفاده از رنگ های خنثی و آنالوگ در سال های اخیر برای کابینت آشپزخانه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و با سبک مدرن همخوانی دارد بنابراین می توان از این رنگ با کابینت هایی با طراحی مدرن استفاده کرد.


کابینت آشپزخانه خاکستری

البته در نظر داشته باشید که استفاده از این رنگ در هر قسمت از آشپزخانه می تواند کمی خسته کننده باشد و محیط نیز نامناسب باشد، پس بهتر است از رنگ خاکستری برای کابینت استفاده کنید و رنگ صفحه نمایش و جزیره را بر اساس آن انتخاب کنید. .

ویژگی های مهم طراحی کابینت آشپزخانه پست مدرن

کابینت های پست مدرن ترکیبی از کلاسیک و مدرن هستند، بنابراین نباید انتظار حکاکی و منبت کاری زیادی در قسمت های مختلف آن داشته باشید.

کنده کاری و ابزار مورد استفاده برای ستون ها و ستون های فرعی کابینت پست مدرن بسیار کمتر از انواع سنتی است.

بر خلاف نوع کلاسیک، تاج، زیر تاج و جان پناه در کابینت های مدرن بسیار ساده هستند و طرح های زیاد و شلوغی ندارند.

برای ارائه بهترین طرح برای شرکت پست مدرن توجه به شباهت طراحی بسیار مهم است.

رنگ های استفاده شده برای این جعبه ها پلی یورتان و پلی استر بوده و کیفیت آنها بسیار متفاوت است. کابینت های رنگی پلی اورتان کیفیت بالاتری نسبت به پلی استر دارند و در برابر خراش مقاوم تر هستند.


موجودی حساب جاری

نکته مهمی که در مرحله انتخاب و خرید کابینت باید به آن توجه کرد قیمت آن است که بسیار متفاوت است و عوامل زیادی بر آن تاثیر می گذارد. به عنوان مثال هزینه پست کابینت مدرن بر اساس اندازه و ابعاد مواد روکش، نوع رنگ، طرح لوازم کابینت مانند تاج زیر جزیره و ... و نوع و برند کابینت ام دی اف.

توجه داشته باشید که هر چه تخته های ام دی اف بهتری در ساخت آن استفاده شده باشد، قیمت کابینت پست مدرن بالاتر می رود. با توجه به گستردگی قیمت ها و نوسانات بازار می توانید برای استعلام قیمت این کابین ها با کارشناسان فروش ناوین کابین تماس حاصل فرمایید.


نکات مهم برای خرید پست کابینت جدید

برای انتخاب و خرید کمد لباس پست مدرن باکیفیت، باید چندین نکته را در هنگام خرید در نظر بگیرید:

کابینت های رنگ شده با پلی اورتان را انتخاب کنید. دوام این رنگ ها بسیار بیشتر از پلی استر است.

برای آشپزخانه های کوچک با نور کم، بهتر است کابینت های سفید و سایر رنگ های روشن را انتخاب کنید.

به ضخامت ورق های ام دی اف استفاده شده برای قسمت های مختلف کابینت دقت کنید. ورق های نازک با ضخامت کم کیفیت خوبی ندارند و به همین دلیل با گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض بسیار سریع مورد خراب می شود.

برای حفظ سادگی و زیبایی کمد بهتر است از کاپوت مخفی استفاده کنید.

به جنس دسته و رنگ آن دقت کنید. بهترین و پرطرفدارترین دستگیره کابینت امروزه در دنیا مواد سرامیکی رنگی هستند. به همین دلیل می توانید از دستگیره های طلایی و برنزی برای کابینت های سبک پست مدرن و از دستگیره های نقره ای برای کابینت های تیره استفاده کنید.


ساخت کابینت آشپزخانه پست مدرن

عدم استفاده از ورق های ام دی اف با کیفیت با ضخامت مورد نظر باعث جدا شدن پانل در و جامد شدن برخی از قسمت های چوب می شود. به همین دلیل استفاده از ورق های ام دی اف مرغوب برای ساخت کابینت های پست مدرن و کمک به بهبود عمر آن ها با رنگ های بادوام مانند پلی اورتان ضروری است.



بیشتر بخوانید: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/کابینت-در-شیراز

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.