خرید تجهیزات استخر از پایا شور

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

خرید تجهیزات استخر از پایا شور


تجهیزات استخر چیست؟ آیا اطلاعات کافی و مرتبط در این زمینه دارید؟ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری در مورد تجهیزات استخر و انواع مهم آن را به دست آورید.

استخر یک سیستم زهکشی مصنوعی با حجم زیاد آب در داخل است که برای شنا و ورزش مناسب است. زیباسازی فضا؛ این به اهداف مختلفی مانند ورزش و سرگرمی و غیره خدمت می کند. در واقع در کشور ما و سایر کشورهای دنیا از قدیم استخر ساخته شده است اما اخیراً از تجهیزاتی در استخرها استفاده می شود که می تواند شرایط بهتری را برای استفاده از این تجهیزات فراهم کند. استخر استخر

این ابزارها به ابزار آب معروف هستند که انواع مختلفی دارند و هر کدام برای مصارف خاصی استفاده می شوند. برخی از تجهیزات استخر برای انواع استخر استفاده می شود، اما برخی دیگر فقط برای انواع استخرهای عمومی، خانگی، پرورشی یا صنعتی استفاده می شوند.


تجهیزات استخر چیست؟

تجهیزات و لوازم استخر به طور کلی برای تمیز کردن آب، تمیز کردن استخر، تصفیه آب، گرم کردن آب و غیره استفاده می شود. به نوعی از تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده برای همه این ابزارها برای مصارف مختلفی استفاده می شوند و انواع مختلفی دارند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.


تجهیزات اصلی استخر

از میان انواع تجهیزات استخری که برای بهبود شرایط استفاده می شود، فیلترهای شنی تصفیه آب، پمپ های استخر و کلرزن استخر به ترتیب از مهمترین تجهیزات می باشند:

فیلتر شنی

فیلتر شنی برای تصفیه آب استخر مخزنی است که راه ورود آب به استخر را مسدود می کند و ذرات معلق را از مخزن جدا می کند. به طوری که آب خروجی از فیلتر شنی وارد چاه داخل چاه فیلتر می شود. و نحوه تمیز کردنش.. استفاده از این فیلتر باعث حذف شن و سایر ذرات درشت آب می شود و آب را بسیار بهتر می کند.

لازم به توضیح است که فیلتر شنی استخر در مقایسه با سایر تجهیزات مورد استفاده برای استخر بسیار بزرگ بوده و فضای زیادی را اشغال می کند. استفاده از این دستگاه برای انواع حوضچه های باز یا بسته جهت افزایش خلوص آب و پیشگیری از بیماری های مختلف برای افراد توصیه می شود.

ساختار فیلتر شنی استخر به گونه ای است که دارای یک دریچه ورودی و یک دریچه خروجی می باشد، نازل های آن با ماسه و سیلیس پوشیده شده و ذرات آب مجزا می باشد.

پمپ استخر

پمپ استخر که به عنوان پمپ تصفیه استخر نیز شناخته می شود، یکی از مهم ترین دستگاه های استخر محسوب می شود که می توان از آن برای تصفیه آب استخر استفاده کرد. اما علاوه بر این، پمپ فشار آب استخر را تنظیم می کند، زیرا برخی از استخرها که برای مصارف مختلف ساخته می شوند، امروزه دارای آب روان هستند و آب داخل آنها دائماً مانند رودخانه در جریان است و این جریان آب است. آب در نظر گرفته شده است. محلول تصفیه آب استخر که با عبور آب از فیلترهای فیلتر ذرات و ناخالصی ها را از بین می برد. علاوه بر جریان آب تولید شده توسط پمپ استخر، به دلایل دیگری نیز در جکوزی و استخر مورد نیاز است و به همین دلیل امروزه اکثر استخرها به پمپ های مدرن استخر مجهز هستند. به عنوان مثال: گرمایش آب در جکوزی یا تقلید امواج دریا در استخر توسط این پمپ ها انجام می شود.

ساختار پمپ فیلتر استخر جدید به این صورت است که فیلتر و پمپ کاملاً یکپارچه شده اند و عملکرد پمپ استخر بالاتر و بالاتر می رود.


کلرزنی استخر

همانطور که از نام آن پیداست کلرزنی استخر در کلرزنی استخر کاربرد دارد و یکی از مهم ترین و ضروری ترین امکانات استخری است که هر نوع استخر شهری که برای تفریح ​​و سرگرمی ساخته می شود باید داشته باشد. کلر کلر ماده ای است که برای ضد عفونی کردن آب استفاده می شود، بنابراین در حالی که فیلتر شنی ناخالصی های درشت آب را حذف می کند، کلرزنی آب سایر ناخالصی ها و آلاینده ها را از آب حذف می کند. لازم به توضیح است که دستگاه های کلرزن حجم کمی دارند و از دستگاه های کوچکی محسوب می شوند که فضای زیادی را اشغال نمی کنند. اما می توان آن را در مدل های مختلف استخر ساخت و استفاده کرد. مهمترین انواع کلر زنی استخر که برای کلرزنی استفاده می شود عبارتند از:

تجهیزات کلرزنی شناور

کلر زنی استخر خطی

دستگاه کلرزنی نمک

کلریناتور اتوماتیک

لازم به توضیح است که کلر استخر و سایر وسایل ذکر شده نه تنها برای استخرهای خانگی و اجتماعی استفاده می شود، بلکه باید برای استخرهای پرورش ماهی نیز استفاده شود.


اخرین حرف

تجهیزات استخر را بررسی کرده ایم و مهم ترین انواع تجهیزات استخر را ذکر کرده ایم. اگر قصد خرید هر نوع تجهیزات استخری را دارید، بهتر است وضعیت، وضعیت، کاربری و جنبه استخر را در نظر بگیرید و با توجه به این عوامل تجهیزات استخر مورد نیاز را خریداری کنید. در این زمینه سعی کنید از بهترین فروشگاه ها خرید کنید و از افراد حرفه ای که در این زمینه فعال هستند راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مقاله کامل:  https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214060-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B4

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.