بهترین مارک اسپلیت تیوب

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

بهترین مارک اسپلیت تیوب


داکت اسپلیت جنرال (مبرد R410A) یک کولر گازی کانالی یا تهویه مطبوع مرکزی در پشت سقف کاذب یا خراشیده نصب می شود که یونیت کولر داخلی را کاملاً پنهان می کند. توزیع هوا از طریق سیستم کانال های عایق حرارتی انجام می شود که در فضای بین سقف ها نیز قرار دارد. مدل های داکت اسپلیت جنرال با مبرد سازگار با محیط زیست R410A از 1.5 تن تا 5.0 تن است که بزرگترین واحد آن 7.5 تن با مبرد R407C است. همه مدل ها صرفه جویی در مصرف انرژی و عملکرد بالا دارند. یک انتخاب ایده آل برای ویلا، آپارتمان یا دفتر.

نصب تهویه مطبوع دشوار است، نیاز به دانش تخصصی و فرآیند تجهیزات دارد. مهمترین چیز برای نصب کلی لوله های اسپلیت طراحی سیستم لوله کشی است. هزینه های نصب بر این اساس محاسبه می شود. طراحی و انتخاب مناسب در زمان و منابع شما صرفه جویی می کند. هزینه کلی نصب داکت اسپلیت به فاصله بین واحدهای داخلی و خارجی، طول سیستم کانال، ارتفاع واحدها و فضای موجود برای قرار دادن کانال AC بستگی دارد.


نگهداری استاندارد AC باید شامل موارد زیر باشد:

عیب یابی و تست واحدهای تهویه مطبوع، دیاگ کمپرسور.

وضعیت لوله ها را بررسی کنید

بررسی اتصالات جداسازی کانال رایج

تمام اتصالات الکتریکی را بررسی کنید

فیلترهای مجرای هوای عمومی را تمیز کنید

بخارپز را با فشار آب بشویید

واحد کندانسور را با فشار آب تمیز کنید (در صورت لزوم).

کمپرسور جداکننده عمومی را با مبرد شارژ کنید (در صورت لزوم)

رفع اشکالات جزئی که نیازی به جداسازی دستگاه و تعویض قطعات ندارد.


داکت اسپلیت هایسنس

طیف وسیعی از کولرهای گازی اسپلیت هایسنس شامل پنج ظرفیت 2.5 کیلووات، 3.5 کیلووات، 5 کیلووات، 7.1 کیلووات و 9 کیلووات می باشد که راه حل ایده آل تهویه مطبوع برای هر خانه ای را ارائه می دهد.

تمامی مدل های داکت اسپلیت هایسنس برای حداکثر صرفه جویی در مصرف انرژی به کمپرسور اینورتر دیجیتال مجهز شده اند و تمامی مدل های داکت اسپلیت هایسنس از جدیدترین مبرد R32 استفاده می کنند که به شما امکان می دهد در حفاظت از محیط زیست سهیم باشید. مدل های 5 کیلوواتی و 9 کیلوواتی شامل کنترل هوشمند Wi-Fi به صورت استاندارد در کنار سایر مدل ها هستند که امکان گنجاندن این ویژگی مفید را در آینده نزدیک فراهم می کند. داکت اسپلیت هایسنس انرژی بسیار کمی مصرف می کند و کاملا بی صدا است.


مشخصات فنی کانال اسپلیت اینورتر هایسنس

عملکرد سرمایش و گرمایش

مجهز به کیت اینورتر

مصرف خیلی کم

سبک فوق العاده

دارای کمپرسور چرخشی

گاز R410 دارد

دارای ترموستات سنسور دیواری

قابلیت نصب کویل آبگرم.

فایل رسانه را تقسیم کنید

کانال های پخش با فرمت مناسب و کیفیت بالا در دسترس هستند. واحدهای AC کانالی بهترین انتخاب برای سرمایش یا گرمایش فضاهای بزرگی هستند که دیوارها به آنها دسترسی ندارند و اجازه می دهند هوا حتی در مناطق بزرگ به گردش درآید. خانه های تبلیغاتی داکت اسپلیت، افتتاح دفتر؛ مغازه ها، مدارس، رستوران ها، مناسب برای خانه های بزرگ و مکان های دیگر. مزیت داکت اسپلیت مدیا سهولت در نصب و انعطاف پذیری آن است. برای اطلاعات بیشتر به این وبلاگ مراجعه کنید.


کانال رسانه تقسیم با کارایی بالا

سیستم گردش اسپلیت برای حفظ دما در مراکز خرید بزرگ، انبارها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن، با کانال‌های بزرگ و یک شبکه توزیع واحد یا نوع هوا طراحی شده است.

یونیت های داخلی معمولاً بر روی سقف، با زیرانداز یا در فضاهای فنی مانند "اتاق تهویه" نصب می شوند. واحدهای داخلی مجهز به فن های فشار قوی با فشار خارجی هستند - بسته به مدل از 100 تا 250 Pa. همچنین می توان از آن برای اتصال مدارهای فریون 2 یا 4 لوله بین واحدهای داخلی و خارجی استفاده کرد.


تکنولوژی کانال توزیع برق بالا

کانال تقسیم رسانه بلوفین

این یک فناوری مرکز رسانه اختصاصی برای محافظت در برابر خوردگی است. پوشش ضد خوردگی ویژه ترکیب حرارتی از شرایط جوی و اثرات محیط های تهاجمی محافظت می کند. رنگ می تواند متفاوت باشد (آبی، سبز، طلایی یا کاملا بی رنگ (لاک شفاف).

هوای تازه با یک کانال رسانه ای جداگانه مخلوط شده است

سیستم هوای تازه - از طریق کانال دیگری (در وسط کانال های رسانه ای با این نوع کار، کانال معمولاً قطر کمتری دارد و در بزرگراه قرار می گیرد)


به جز داکت اسپلیت مدیا

در بین تمامی محصولات کولرگازی میدیا، اگر در مورد مساحت های بزرگ صحبت کنیم، یونیت داکت اسپلیت میدیا مناسب ترین کولر گازی می باشد.

اگر خانه، ویلا، دفتر در فضای باز، مرکز خرید یا فضای داخلی دیگری برای خنک کردن دارید، کانال اسپلیت مدیا همان چیزی است که به دنبال آن هستید. آیا می خواهید در صورت نیاز به هر گونه تغییر، از دردسر نصب مجدد کنترل کننده مرکزی جلوگیری کنید؟ اولویت داکت اسپلیت مدیا تسهیل زندگی شماست. در حال حاضر، تغییر ورودی هوا از عقب به پایین سریع و ساده است. این بر سیستم های صوتی موجود تأثیر می گذارد. شرکت تهویه مطبوع Midea همیشه به روز با آخرین تکنولوژی روز است. اگر می خواهید از لوازم مدرن استفاده کنید، Midea چیزهای زیادی برای ارائه دارد.


سیستم های اسپلیت توبولار با ویژگی های زیر ارائه می شوند:

عملکرد ضد سرماخوردگی؛

یخ زدایی خودکار؛

راه اندازی مجدد خودکار؛

آزاد نمی؛

حالت خواب

پمپ زهکشی داخلی اضافی؛

سوراخی برای هوای پاک

دریچه های هوا برای تنظیم آسان طراحی شده اند.

آیا به طور تصادفی کنترل از راه دور خود را گم کرده اید؟ Midea به شما اجازه می دهد نگران وضعیت باشید. پس از نصب روی دیوار، دسترسی به کنترلر سیمی آسان است.


مناسب ترین مدل کانال رسانه اسپلیت

کانال‌های رسانه‌ای مجزا برای انتشار جانبی یا آزادسازی بالا ساخته شده‌اند. در مقایسه با سایر سیستم‌های اسپلیت، مانند سیستم‌های دیواری، اتاق‌های بزرگتر به تهویه مناسب و جریان هوای زیادی نیاز دارند. بسته به ظرفیت خنک کننده، حداکثر خروجی تخلیه جانبی 55000 BTU است و حداکثر توان می تواند به 76000 BTU برسد. بدون مدل های اسپلیت مدیا داکت زیر 18000 BTU.

مطالعه مقاله کامل:  https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290347-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.