بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

بهترین هتل های دبی کجا هستند؟


دبی که عروس خاورمیانه لقب گرفته یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. این تغییرات دبی را قادر ساخته تا سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان باشد. در سفر به دبی، سازه‌های خارق‌العاده‌ای مانند برج خلیفه، یک ساحل خیره‌کننده و یک صحرای بکر را خواهید دید که در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شود. مراقبت از ملزومات قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین مواردی است که باید بدانید که در ادامه سعی می کنیم به طور کامل به آن بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

قبل از سفر به دبی، یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر بگیرید، آب و هوا است. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. به همین دلیل آب و هوای این شهر معمولاً گرم و خشک است که می‌تواند برای افرادی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می‌کنند آزاردهنده باشد و رطوبت زیاد اغلب منجر به تعریق می‌شود. در نتیجه هوای بین بهار و تابستان بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از اواخر نوامبر تا فوریه است. دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد باقی می ماند و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

یکی دیگر از نکات مهم قبل از سفر به دبی دانستن زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.

بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. یکی از مهم ترین کارهایی که باید قبل از سفر به دبی انجام دهید، رزرو آن است. این شهر مدرن تعدادی از بهترین هتل های جهان را برای پذیرایی از مسافران دارد. در ادامه شما را با هتل های مجلل این شهر آشنا می کنم.


برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران عالی با غذاهای بین المللی می باشد. همچنین هتل جمیرا به دبی مال، مرکز شهر دبی و ... دسترسی دارد. خدمات شاتل رایگان در دسترس است.

علامات: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل لوکس رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است که در نزدیکی مرکز خرید وافی دبی و 15 دقیقه از فرودگاه دبی فاصله دارد. از امکانات هتل رافلز می توان به سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان و سرویس اتاق VIP اشاره کرد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید


هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق با چشم انداز فوق العاده از شهر می باشد. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه


هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره مدرن و منحصر به فرد دبی است که با 225 اتاق در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه تا دبی مال و برج خلیفه و 30 دقیقه تا دبی فاصله دارد. با ماشین در ساحل است. همچنین امکانات مسافر پسند این هتل تجربه ای عالی را در دبی برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: باشگاه قایق بادبانی دبی و باشگاه گلف


هتل مان سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و خلیج است که تضاد هیجان انگیز و منحصر به فردی را با آب در شهرهای کویری دبی ایجاد می کند، از جمله اتاق های ویژه برای افراد معلول و افراد مسن.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


نتیجه

در این متن سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را برای تجربه یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر برای مدت اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت خوشنام و خوشنام سعادت رنت استفاده کنید. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.