برخی از ردیاب ها دارای کلید اضطراری SOS می باشند

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

برخی از ردیاب ها دارای کلید اضطراری SOS می باشند

از آنجا که این دستگاهها بی سیم و کم حجم هستند، پنهان سازی آنها بسیار آسان است. از آنجا که برخی از اتومبیل های قدیمی از این پورت ناسازگار برخوردار نیستند. برخی از ردیاب ها دارای کلید اضطراری SOS می باشند. اگر وسیله نقلیه به سرقت رفته باشد، ردیابی در زمان واقعی اطلاعات لازم را برای یافتن و بازیابی وسیله نقلیه در اختیار کاربران قرار می دهد. جی پی اس خودرو به وسیله سیم کارت به اینترنت اتصال پیدا کرده و قادر است ذخیره اطلاعاتی که به تردد خودرو ارتباط دارد را در نرم افزار ردیابی انجام دهد. شما با استفاده از این قابلیت به طور واضح قادر به شنیدن صداها خواهید بود. GPS ، جی پی اس یک سیستم هدایت ناوبری ماهواره ای است و تنها سیستمی می باشد که امروزه قادر است، موقعیت دقیق شما را بر روی زمین در هر زمان، مکان و یا در هر آب وهوایی ردیابی کند. به این ترتیب میتوان تحت هر شرایطی، حتی اگر خودرو به سرقت برود، از موقعیت مکانی دقیق آن اطلاع حاصل نمود. پس این نکات را حتما تا انتها بخوانید تا بهترین محصول را بخرید و حتی می توانید از نظرات کاربران برای انتخاب برتر در این صفحه استفاده نمایید. 

بعد از به سرقت رفتن خودرو، حتی پیشرفته ترین دزدگیر ها نیز دیگر کاربردی نخواهند داشت و در این هنگام ردیاب کارساز خواهد بود. از دیگر تفاوت های ردیاب آنلاین و ردیاب آفلاین می توان به نیاز به اینترنت اشاره نمود. بررسی تخصصی ردیاب خودرو، نشان میدهد که ردیاب دیاگ ماشین یکی دیگر از بهترین جی پی اس های بازار است. همان طور که می دانید امروزه به جهت تامین امنیت خودرو، روی آن جی پی اس نصب می کنند. در ادامه به بررسی بیشتر برخی از مهم ترین امکانات و ویژگی های آن می پردازیم. مهم ترین کاربرد ردیاب ماشین، در زمان سرقت خودرو می باشد. اگر در هر زمان وسیله نقلیه شما به سرقت رفت، می توانید از تاریخچه سفر برای دیدن محل حرکت وسیله نقلیه و مکان فعلی آن استفاده کنید. دستگاه های جی پی اس که با سیم مستقیم به وسیله نقلیه سیم کشی می شوند. بلکه می توانید در مصرف سوخت خودروی شما صرفه جویی کنید. همچنین شما می توانید از این دستگاه در برخی از بیماران معلول ذهنی نیز استفاده نمایید تا مسیرهای و مکان های تردد آنها را از گوشی موبایل خود کنترل و نظارت کنید.

https://radyabeman.com/

تا زمانی که خودرو به سرقت رفت، بعد از خارج شدن از آن مکان به شما اطلاع داده شود. مثلا اگر لازم است شما در هر لحظه حتما بدانید که خودرو در چه وضعیتی است باید مدلی را تهیه کنید که در بازههای زمانی مدنظر شما و یا به صورت حداکثر جابجایی مورد نظر موقعیت خودرو را بر روی سایت دستگاه ارسال کند. کریوت به عنوان جدیدترین و بهترین ردیاب خودرو در بازار ایران ، هر دو قابلیت پسیو و اکتیو را دارا می باشد. ردیاب های جی پی اس با استفاده از باتری کار می کنند. برخی GPS ها دارای اپلیکیشن مخصوص به خود هستند و همین موضوع سبب آسانی کار با ردیاب گردیده است. سعی کنید هنگام خرید به این موضوع نیز توجه داشته باشید، چرا که این قابلیت در مواقع اضطراری بسیار کارآمد می باشد. هر یک از ردیاب های خودروی F100-R، F150 و B60 از انواع ردیاب جی پی اسهای شرکت وایزر بوده که هرکدام با کاربردها و ویژگیهایی که دارند، با استفاده از اپلیکیشن سرو مجموعهی وایزر قابل اجرا میباشند و می توانید متناسب با نیاز خود هر یک از آنها را خریداری کنید. پس هر چقدر باتری قویتری داشته باشد ردیابی خودرو در مدت زمان بیشتری امکانپذیر خواهد بود.

لازم است در زمان خرید جی پی اس، به نوع باتری و ظرفیت آن نیز توجه کنید. بدین معنی که برای جلوگیری از خالی شدن باتری در بدترین زمان ممکن مجبورید مرتباً آنها را بررسی کنید. این نوع جی پی اس گزینه مناسب برای آنها است. در نتیجه اگر فرد اجارهکننده بخواهد از محدوده تعیینشده خارج شود آنها می توانند با فشار دادن یک دکمه ماشین را خاموش و غیرفعال کرده و از سرقت خودرو جلوگیری کنند. مسیریابی جی پی اس با نشان دادن حرف A به نشانه مبدا و با نشان دادن حرف B یعنی مقصد شما را راهنمایی میکند. در صورتی که شما به شهر دیگری سفر می کنید و در مسیریابی خود دچار مشکل می شوید، می توانید به کمک ردیاب یا جی پی اس به راحتی مسیر یابی کنید و به مقصد برسید. یا مسیر اصلی خود را فراموش کنید جی پی اس مسیر را به شما نشان میدهد. نکته های مهم قبل از خریداری دزدگیر: اولین چیزی که سارق به ماشین دقت می کند به چراغ چشمک زنی ماشین دقت می کند متوجه شود آیا ماشین دارای دزدگیر می باشد یا خیر بدین رو برای حفظ اموال و خودرو باید از دزدگیر درجه یک و باکیفیت خریداری کنید، اولین قدم برای انتخاب درست این محصول آژیر زدن و سنسور آن می باشد که در هنگام سرقت هشدار لازم را به شما بدهد همچنین با صدای آژیر سبب فرار سارقین می شود، زیرا با وجود دکمه ردیاب به نام GPS می توانید خودرو خود را کنترل کنید ضمن اینکه برخی از سارقان با اهرم و دستگاه های مختلف هک می کنند و با این وجود شما می توانید به ریموت خود رمز بدهید بسیار اطمینان تر می باشد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.