مکمل ورزشی و بدنسازی مکمل پلاس

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

مکمل ورزشی و بدنسازی مکمل پلاس

برخی از این مکمل های غذایی تنها و تنها در صورتی که فرد از رژیم های غذایی و از تمرینات هوازی مناسب بهره گرفته باشد تاثیر بسیار ملایم و خفیفی در تشدید فرایند چربی سوزی از خود نشان می دهند اما در اغلب موارد این قرص ها و مکمل ها که تبلیغات سنگینی نیز مخصوصا در ماهواره ها بر روی آنها انجام می شود عملا تجارتی بوده و کمترین کارایی مثبتی از خود بروز نمی دهند. در عوض، از چند فنجان قهوه یا چای سبز دم کرده لذت ببرید تا از مزایای احتمالی آن بهره مند شوید. اگر به مکمل ها حساسیت دارید و یا به هر دلیلی نمی توانید از آن ها استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم که با مواد غذایی داخل خانه، بهترین مکمل برای چربی سوزی را آماده کنید. توصیه میکنیم اگر آگاهی کاملی از نقش هر یک از این مکملها ندارید، ناآگاهانه شروع به مصرف آنها نکنید. مکمل بدنسازی مکمل پلاس از تنوع بالایی برخوردار هستند. انجام تمرینات ورزشی باعث آزادسازی هورمون اندروفین میشود. آنها اکثرا توسط FDA تایید نشده ، حاوی ترکیبات مشکوک هستند و احتمالاً باعث تراشیده شدن بدن شما نمی شوند و برخی از آنها کاملاً خطرناک هستند. روش های مختلفی برای فرار از دست چربی های زاید و برای زدودن این انبارهای انرژی از پهلوها توصیه شده است که از آن جمله می توان به تمرینات هوازی مناسب و رژیم های غذایی اشاره کرد.

این دارو نیز موجب بالا رفتن متابولیسم بدن شده و چربی های زاید را به خوبی می سوزاند. متئو می گوید: « تجزیه پروتئین برای بدن سخت تر از کربوهیدرات ها یا چربی ها می باشد، بنابراین افزایش پروتئین مصرفی در رژیم غذایی می تواند متابولیسم را افزایش دهد. باعث کاهش اشتها می شود و مانند یک دیورتیک عمل می کند ، یعنی باعث افزایش دفع ادرار می شود. هنگامی که پوست ما در معرض اشعه فرا بنفش قرار میگیرد، یعنی زمانی که در معرض نور خورشید هستیم، آنها میتوانند با فرمی از کلسترول در بدن تعامل برقرار کرده و باعث تولید ویتامین دی شوند. هنگامی که مقدار اکسیژن در خون بیشتر باشد، انرژی بیشتری در سلول ها تولید می شود ، یعنی انرژی بیشتری می سوزد. داروهای چربی سوز به علت کاهش سریع وزن، خیلی استفاده می شوند ، ولی باید بگویم که بعضی افراد به این داروها خوب پاسخ نمی دهند. اگر شما آسپرین یا یک نوع داروی قلبی یا نوع دیگری از داروی ضد آسم (غیر از افدرین) را مصرف می کنید، یا اینکه نسبت به کافئین حساسیت دارید، نباید از قرص های چربی سوز استفاده کنید، زیرا باعث نامنظم شدن ضربان قلب، مشکل شدن تنفس و بروز حملات دردناک می شود.

امروزه مکمل و قرص های متنوع و گوناگونی را نیز عرضه کرده و مدعی می شوند که این محصولات لاغری پایدار را برای متقاضیان خدمات لاغری به ارمغان آورده و فرد را بی نیاز از ورزش و رژیم های غذایی به تناسب اندام ایده آل خود می رساند. مکمل چربی سوز ال کارنتین با سوزاندان اسیدهای چرب مضر در تناسب اندام و کاهش وزن بسیار موثر است. زمانی هم که بدون سوزاندن چربی های زاید قصد رسیدن به تناسب اندام داشته باشیم یقینا نمی توانیم به پایدار بودن و ماندگاری چنین تناسب اندامی که چندان هم محسوس نیست دل ببندیم. برخی از افراد به غلط تصور می کنند که با اقامت های طولانی مدت در سونا های خشک و بخار می توان بدن را لاغر کرده و از شر چربی های زاید در امان ماند و یا چربی های زاید را از بدن زدود. این تحقیقات همچنین به یافته های جالبی در مورد این دارو رسیده است که در این مقاله به گوشه هایی از آنها اشاره خواهیم کرد. شدت و آهنگ ذخیره شدن چربی بدن افراد مختلف اعم از زن و مرد یکسان نبوده و شدت چربی سازی بدن افراد مختلف باهم تفاوت هایی را داشته است.

از این رو نیز امروزه روش های مختلفی اعم از مجاز و غیر مجاز که برخی از این روش ها نیز جنبه تجارتی و تزئینی داشته و تنها تنها برای کسب درآمد بوده و کارایی چندانی از خود نشان نمی دهند ابداع شده و به بشریت امروز هدیه شده است! یکی از مزایای تبادل یونی این است که دارای بالاترین میزان پروتئین میباشد و در مقایسه با سایر روشهای پردازش وی دارای لاکتوز و چربی کمتری میباشد. میزان استفاده از مکملهای آمینو اسید شاخه دار، به نیازها و اهداف فردی بستگی دارد. بنابراین شما باید قبل از انتخاب بهترین مکمل بدنسازی ابتدا نیازهای خود را تشخیص دهید و بر اساس آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید. بدن آدمی همواره به فکر روز مبادا بوده و برای اینکه انرژی کافی در انبار مهمات خود داشته و برای اینکه همواره دسترسی به انرژی کافی داشته باشد سهمی از انرژی و سهمی از کالری وارد شده به بدن در طول روز را به صورت چربی در بدن ذخیره کرده و چربی های ذخیره شده در بدن را نیز در ناحیه باسن ها و پهلوها ذخیره می کند. برای جلوگیری از دوزهای زیاد و عوارض جانبی احتمالی ، توصیه می شود از مصرف مکمل های حاوی کافئین یا عصاره چای سبز خودداری کنید.

مرجع این نوشته: مکمل پلاس
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.