آیا از بوتاکس حیوانات خانگی استفاده می کنید؟

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

آیا از بوتاکس حیوانات خانگی استفاده می کنید؟


بوتاکس شکم معمولا در افرادی با BMI بیش از 30 انجام می شود و قبل از عمل باید سلامت معده و گوارش به طور کامل کنترل شود تا در صورت سالم بودن فرد بتواند این عمل را انجام دهد و مجاز باشد لطفا از این روش استفاده کنید در غیر این صورت کار نخواهد کرد این نمی تواند اتفاق بیفتد.

تزریق بوتاکس در معده باعث از بین رفتن اشتها و لاغری افراد می شود. افرادی که این عمل را انجام می دهند به دلیل سوء هاضمه و کاهش اشتها دچار حالت تهوع و یبوست می شوند. این مشکل در کمترین زمان برطرف می شود و نوشیدن آب فراوان کمک زیادی می کند.یکی دیگر از فواید شیره معده که امروزه بسیار مهم است درمان سرطان معده است. که در اکثر موارد نتایج مثبتی به همراه دارد.


نحوه انجام بوتاکس معده

قبلا فکر می کردیم بوتاکس فقط برای زیبایی و رفع چین و چروک صورت است، اما امروزه یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای کاهش وزن است. بوتاکس سمی به نام بولتونیم است که ماهیچه ها و اعصاب را فلج می کند و به طور موقت آنها را از کار می اندازد و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

بوتاکس شکم با غیرفعال کردن اعصابی که احساس گرسنگی را به مغز می فرستند عمل می کند. احساس گرسنگی را در انسان کاهش می دهد تزریق بوتاکس معده باعث می شود غذا برای مدت طولانی تری در معده بماند و از هضم آن جلوگیری کند. این کار باعث کاهش اشتها و کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن می شود. مدت زمان این جراحی 20 تا 30 دقیقه است که پس از آن نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. و افراد مجبور نیستند برای مدت طولانی در محل جراحی بمانند. که مزیت مهم دیگری است. قبل از بوتاکس معده BMI باید اندازه گیری شود و دستگاه گوارش بررسی شود.


تاثیر سن بر بوتاکس معده

سن فرد تاثیر خاصی در کار ندارد و پزشک با توجه به سبک زندگی و وزن قرار است این کار را انجام دهد. بنابراین نمی توان آن را سن مناسبی برای بوتاکس دانست. همانطور که گفته شد، با بوتاکس معده غذا برای مدت طولانی در معده و روده می ماند، تولید کند می شود، بنابراین فرد واقعاً تمایلی به خوردن غذا و نیاز ندارد، زیرا تزریق بوتاکس مدتی طول می کشد. در مدت زمان فلج شده و سایر عضلات شکم را درگیر می کند، این عمل با خودمراقبتی 6 تا 8 ماه طول می کشد و پس از آن باید طبق دستور پزشک انجام شود.


لاغری کمر با بوتاکس روی شکم

اگر بخواهیم در مدت زمان کوتاهی به لاغری نسبی برسیم می توانیم بوتاکس شکم انجام دهیم. با لاغری بدن با تزریق بوتاکس با سرعت متوسط ​​می توانیم لاغری را در بدن خود احساس کنیم. برخی از قسمت های بدن نسبت به لاغری بسیار مصون هستند و افرادی هستند که زمان و حوصله زیادی برای لاغری ندارند، به همین دلیل جراحی بوتاکس معده به صورت عمومی انجام شده است. کمر یکی از سخت ترین قسمت ها برای کاهش وزن است، اما اگر بوتاکس معده انجام شود، مشاهده می شود که کمر با سرعت بسیار بیشتری وزن کم می کند.

لاغری کمر با بوتاکس معده یکی از دلایل اصلی انجام این روش است. در واقع، تزریق بوتاکس در معده می تواند به چالش کشیدن ناحیه دور کمر و کاهش وزن کمک کند. از آنجایی که کاهش وزن دور کمر دشوار است، بوتاکس شکم راهی مفید برای کاهش وزن دور کمر شناخته شده است. کسانی که تحت بوتاکس معده قرار می گیرند، اگر مراقبت های بعد از عمل را به خوبی انجام دهند، می توانند نتایج بسیار خوبی داشته باشند.


هزینه بوتاکس معده

بوتاکس شکم یکی از جراحی های نسبتا ارزان است که نسبت به سایر انواع جراحی زیبایی برتری دارد. هزینه بوتاکس شکم بسته به عوامل زیادی می تواند متفاوت باشد. هزینه بوتاکس شکم به کلینیک یا بیمارستانی که در آن عمل انجام می شود و همچنین هزینه روزانه مواد بوتاکس و برند بوتاکس مورد استفاده بستگی دارد. از آنجایی که این جراحی توسط متخصصان مختلفی مانند جراح پلاستیک، متخصص لاپاراسکوپی، جراح عمومی و متخصص گوارش داخلی انجام می شود، هزینه های متفاوتی دارد. توصیه می شود برای انجام بوتاکس معده از بهترین و مطمئن ترین مواد استفاده کنید تا بعدا مطمئن شوید.

قبل از انتخاب پزشک برای این روش با کسی که تجربه بوتاکس را دارد مشورت کنید. و بهترین دکتر را انتخاب کنید زیرا این یک روش بسیار ظریف است و باید توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام شود لازم به ذکر است که اکثر بیمه های درمانی هزینه را پوشش نمی دهند زیرا این یک عمل زیبایی محسوب می شود و مردم باید تمام هزینه ها را خودشان بپردازند. درست است که هزینه بوتاکس معده در مقایسه با برخی از جراحی های زیبایی ارزان تر است. اما گاهی اوقات این قیمت توسط دکتر بیشتر محاسبه خواهد شد. بنابراین باید به دنبال پزشک و دوز مناسب برای انجام این روش باشیم.


عوارض جانبی بوتاکس معده

اگر بگوییم که عمل های زیبایی کاملاً بدون عارضه هستند، درست نیست. هر گونه جراحی زیبایی یا جراحی زیبایی گاهی اوقات می تواند حتی خطرناک باشد، بنابراین باید سعی کنیم بعد از هر جراحی مراقبت کامل داشته باشیم. قبل از انجام یک عمل زیبایی، باید با عوارضی که ممکن است بعداً ایجاد شود آشنا شده و بدون اینکه بدانیم عمل را انجام دهیم. بوتاکس مانند هر روش دیگری دارای عوارض جانبی است که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت.


عوارض جانبی بوتاکس معده

. بعد از عمل ممکن است برای مدت کوتاهی درد و تورم خفیف شکم را تجربه کنید

. حالت تهوع چندین روز متوالی است

. هضم بد

. نفخ شکم

. ضعف عضلانی

. مشکلات تنفسی

. گلو درد

. دهان خشک

. درد قفسه سینه

. بعد از آن

. مشکل در بلع

. بی حالی و استفراغ


اگر تزریق بوتاکس معده توسط پزشک انجام شود، قطعا عوارض کمتری خواهد داشت، اما اگر این عمل توسط افراد کم تجربه انجام شود، افراد دچار مشکلات عدیده ای می شوند که قادر به پرداخت نیستند.

مشکل مهمی که باید در نظر گرفت این است که گاهی اوقات افراد از مواد خاصی سود می برند و مسمومیت با بولتونیم یکی از موارد منفی آن است. برخی از افراد از آن خسته می شوند و نیازی به استفاده از آن ندارند. علائم آلرژی به این موارد عبارتند از تنگی نفس، تورم صورت و گردن، سرگیجه، عفونت ریه، استفراغ مداوم و غیره.

از جمله عوارضی که افراد پس از تزریق بوتاکس با آن مواجه می شوند، درد نسبی است که بستگی به میزان تحمل افراد دارد. سردرد نیز یکی از شایع ترین عوارض بعد از بوتاکس شکم است که می تواند چندین بار طول بکشد. نکته بسیار مهم این است که گاهی عمل توسط تیم بی تجربه انجام می شود و مقدار ماده تزریقی بیش از حد مجاز تزریق می شود که باعث نکروز قسمتی از معده می شود.


مراجعه به مرجع: https://balloontehran.com/بوتاکس-معده/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.