اطلاعات مهم جهت اطلاع پرستار از وضعیت سالمندان

ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات مهم جهت اطلاع پرستار از وضعیت سالمندان


الزامات:

ابتدا باید لیستی از نیازهای خود برای سالمندان تهیه کنید. تمام فعالیت هایی را که مراقب سالمند از بیدار شدن تا زمان خواب انجام می دهد و نیازهای سالمند هنگام خواب را فهرست کنید.

توانایی بدنی:

چقدر به کمک دستی نیاز است و پرستار چقدر به کمک فیزیکی نیاز دارد

حمل و نقل.

آیا پرستار باید سالمند را برای ویزیت پزشک و خانواده و ... به خانه ببرد؟ آیا او می خواهد رانندگی کند؟ آیا پرستار کودک یا پرستار می تواند ماشین شخصی داشته باشد یا اجاره کند یا می تواند ازماشین یک فرد مسن استفاده کند؟ آیا او می تواند سالمند را به پارک محله ببرد و با عصا یا ویلچر با واکر در فضای باز قرار بگیرد تا هوای تازه بگیرد؟


ساسیا یا خاطرات:

آیا زوال عقل واقعا وجود دارد؟ آیا او همه چیز را فراموش کرد؟ یا نزدیک به فراموش شدن؟ آیا همیشه باید با او صحبت کنید؟

برای آگاهی کامل از موضوع فراموشی (بیماری آلزایمر) باید تجربه داشت و خانواده سالمندان باید توجه داشته باشند و متخصصی را در مورد آن انتخاب کنند تا بتوانند در مورد آن انتخاب بهتری داشته باشند.


زبان:

آیا به پرستار یا مراقبی نیاز دارید که به زبان خاصی صحبت کند؟

زمان کار:

چند ساعت در روز به پرستار نیاز دارید؟ ساعات کاری یک فرد نکته مهمی در انتخاب پرستار سالمند برای کار در منزل است.

محدودیت های غذایی:

تمام نیازها و محدودیت های غذایی روزانه او باید مشخص باشد. مراقب باید از حساسیت و محدودیت های غذایی سالمندان آگاه باشد و اینکه آیا تهیه غذا بر عهده پرستار است یا سایر اعضا آن را تهیه می کنند یا می توانند تلفنی سفارش دهند.

مهارت های مورد نیاز:

یک پرستار باید چه مهارت هایی داشته باشد؟ به عنوان مثال، توانایی تزریق انسولین، فشار خون، تغییر وضعیت و غیره


داروها:

داروهای استفاده شده توسط سالمندان باید به خانه سالمندان آورده شود. برخی از داروها عوارض جانبی دارند که باید در هنگام انتخاب پرستار به آنها توجه کرد.

شرایط برای سالمندان:

در مورد وضعیت جسمانی، وزن، قد، توانایی حرکت با احتیاط و همچنین برخی از آداب و رسوم و عادات رفتاری سالمندان به متخصصان بگویید. اگر شب از خواب بیدار می شود و زیاد جیغ می زند، عصبی است و حرف می زند و غیره.

در مورد اعتقادات مذهبی اگر مورد خاصی است بهتر است به آن اشاره شود تا بهترین ارتباط ممکن بین پرستار و سالمند ایجاد شود.

تعداد خانواده ها:

چه کسی یا چه کسی با سالمندان زندگی می کند؟ وضعیت شغلی، سن و جنسیت آنها بسیار مهم است. همچنین، هزینه های سفر خانواده باید افشا شود، به عنوان مثال.


اخرین حرف

از آنجایی که افراد سالمند زیادی هستند، بدون شک مراقبت و مراقبت از آنها بسیار خواهد بود و برخی از خانواده ها توانایی، زمان و دانش کافی ندارند، بنابراین سعی می کنند بهترین فرد را برای انتخاب سالمند بیابند. پرستار انتخاب کنید، برای اینکه بتوانید از عزیزان خود مراقبت کنید، برای انتخاب بهتر، همه شرایط اخلاقی و اخلاقی تعریف شده است، حتی شرایط فیزیکی بهتر از توضیح کامل است.

مراجعه به ادامه مطلب: https://avalsafiresalamat.com/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.