آموزش زبان روسی در موسسه زبان ایران آکسفورد به وسیله اساتید native و یا تحصیلکرده دانشگاه های معتبر تهران

آموزش زبان روسی در موسسه زبان ایران آکسفورد به وسیله اساتید native و یا تحصیلکرده دانشگاه های معتبر تهران و مترجمین زبان روسی انجام می شود و یادگیری زبان روسی را برای شما بسیار شیرین می کنند. مزیت آموزشگاه زبان هیراد استفاده از کلاس های مجازی و مطالب ارزشمند در این زمینه می باشد. بله ما هم این حرف را قبول داریم؛ اما باید گفت که این آموزشگاه است که راه درست آموزش را نشان میدهد. اگر از قبل زبان فرانسه را در مدرسه یا دانشگاه خواندهاید، اما آن را نادیده گرفته یا در مراحل بعدی زندگیتان عاشق این زبان فوقالعاده شدهاید، ولی میترسید فرانسوی صحبت کنید، روشهای زیادی وجود دارد تا بتوانید خودتان را بیشتر در معرض این زبان قرار دهید و با سرعت بیشتری آن را بیاموزید. اما برای حضور در محوطهی آموزشگاه، شما مجبور خواهید بود که بین زمانهای در دسترس، یکی را انتخاب کنید. از نحوهی تلفظ حروف و کلمات فرانسه گرفته تا عبارتهای ساده و کاربردی که برای موقعیتهای مختلف روزمره به آنها نیاز است در این کتاب آموزش داده میشود. به همین دلیل توصیه میشود در کنار استفاده از مطالب این کتاب، تمرینها و توصیههای ارائه شدهی آن را نیز به کار بگیرید.

این درحالیست که این ایده ای غلط است و شاید به همین دلیل بسیاری به سمت این زبان نمی روند. او به دلیل علاقه به زبان فرانسه و ادبیات و فرهنگ این کشور تحصیلات دانشگاهی خود را تا مدرک دکترا در رشتهی زبان فرانسه ادامه داد. موقعیت اقتصادی و شرایط تحصیلی کشور آلمان باعث شده که اهمیت زبان آلمانی روز به روز افزایش پیدا کند و یادگیری زبان آلمانی همواره علاقمندان زیادی داشته باشد. حتی برای نوشتار زبان چینی امروزه وسایل دیجیتالی وجود دارد که می تواند گفتار را به نوشتار تبدیل کند و این مشکل شما نیز حل می شود. بیش از ۲۳۰۰ آموزشگاه زبان در دنیا بر اساس استاندارد های این مرکز که در حال حاضر بزرگترین مرکز بررسی موسسه های زبان می باشد فعالیت می کنند. این آموزشگاه زبان، با برگزاری آزمون تعیین سطح، سطح زبان زبان آموزان را سنجیده و سپس با توجه به سطح دانش زبان آموز از زبان انگلیسی، ثبت نام او را انجام می دهد. دوره های آموزش آنلاین و خدمات مربوطه نیز در این آموزشگاه در بهترین کیفیت ممکن برگزار می شود. پرورش قدرت تخیل شما یکی از تکنیک هایی است که این سایت برای یادگیری زبان آلمانی به کار می برد.

در وب سایت های معرفی شده در این مطلب می توانید دانلود آموزش زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته را به صورت کاملا رایگان انجام دهید و در موبایل یا هر وسیله ای از انها استفاده کنید. کلاس های آموزشی موسسه گاما در کنار سایت های آموزش زبان چینی و البته بهره گیری از ابزارهای آموزش چند رسانه ای(صوتی،تصویری،..) امکان یادگیری و آموزش زبان چینی را بسیار ساده تر کرده است. آموزش زبان آلمانی در ایران شاید توسط موسسه های بسیاری انجام شود، ولی تخصص مجموعه و میزان حرفه ای بودن مدرسین مجموعه در آموزش زبان آلمانی، یکی از اصلی ترین فاکتورها برای انتخاب شما خواهد بود. تعریف استراتژیها و روندهای اداری-آموزشی برای یک مؤسسهی شش زبانه که بر مبنای کیفیت آموزشی استوار باشد سختیهای خود را داشت ولی نیاز متغیر متقاضیان تهرانی (و شهرستانی) که عمدتاً با تغییر شرایط مهاجرت به کشورها، افت و خیز داشت، همچنین نبود خدمات آموزشی سازمانیافته در برخی زبانها ما را بر آن داشت تا بنای چنین کسب و کاری را طرحریزی کرده و در طول سالیان برای بهبود و پایداری آن تلاش کنیم. زبان فرانسوی یا فرانسه یکی از زبانهای رومی است که به وسیلهٔ ۱۳۶ میلیون نفر در سراسر جهان به عنوان زبان مادری گویش میگردد. 

درحدود ۱۹۰ میلیون نفر، فرانسوی را به عنوان زبان دوم صحبت میکنند و ۲۰۰ میلیون نفر دیگر هم آن را به عنوان یک زبان دوم اکتسابی استفاده میکنند. گوش دادن به فایل های صوتی زبان آلمانی در خانه موجب پیشرفت سریعتر شما هم در مهارت مکالمه و شنیدن میشود. دوره کاربردی به آموزش همزمان هر چهار مهارت اصلی (خواندن - نوشتن - گوش دادن - صحبت کردن ) پرداخته و آموزه های آن محدود به کتاب های آکادمیک نیست. گوش دادن به ترانههای فرانسوی و سعی در تقلید صداها، نه تنها دایرهی لغاتتان را گسترش میدهد، بلکه باعث اصلاح تلفظتان نیز خواهد شد. همچنین وجود بخشهایی با عناوین «بیایید کمی صحبت کنیم»، «تخته سیاه کلمات» و «بازی و سرگرمی» باعث سرعت گرفتن پیشرفت شما در یادگیری خواهد شد. شما به عنوان مخاطب و یادگیرنده باید این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ کتاب آموزش زبانی، بدون تمرین و ممارست موثر واقع نخواهد شد.

۰ ۰

13 تا از بهترین اپلیکیشنهای آموزش زبان برای فارسی زبانان (اندروید و آیفون)

یادگیری زبان انگلیسی اگر چه زمان بر است اما اگر منابع باکیفیتی انتخاب کنید، به کاری سرگرم کننده و فوق العاده جذاب تبدیل می شود. در این مطلب با کمک نظرات کاربران، پیشنهادات اساتید و تجربه چندین ساله، 13 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان هم برای اندروید و هم ios را جهت دانلود رایگان به شما معرفی می کنیم.

اپلیکیشن زبان

قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم این مطلب را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا منابع رایگان و باکیفیت زیادی را می توانید از همینجا دانلود کنید!

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

این زبان نسبت به زبان های دیگری مثل چینی یا لهستانی که از زبان های سخت هستند، در درجه متوسط و حتی آسان قرار می گیرد.

اصولا یادگیری بعضی از زبان های خارجی برای ما فارسی زبانان سخت تر از کسانی است که زبان مادری متفاوتی دارند. بطور واضح، یادگیری زبان آلمانی برای انگلیسی زبانان بسیار راحت تر از ماست. چرا؟ چون بسیاری از ساختارهای گرامری و لغات مشابهی با آلمانی دارند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.